Повернутися до списку

Нативна реклама

Нативна реклама — це різновид просування, коли оголошення органічно інтегроване на рекламному майданчику та не сприймається, як справжня реклама. Нативна реклама є менш нав’язливою, тому що вставляється в загальний контент та не виділяється поміж нього. Наприклад, на сайті опублікована стаття з оглядом товарів, де, поміж інших, згадується ваша продукція. Застосувавши нативну рекламу, можна уникнути банерої сліпоти у користувачів, яка проявляється при розміщенні звичайних оголошень.

Нативна реклама в інтернеті найчастіше розміщується в статтях онлайн-ЗМІ, постах інфлюенсерів у соцмережах та відео. Це може бути матеріал з інсайтами від компанії, огляд продукції, просто історія пов’язана з брендом чи щось інше. Доброчесні ЗМІ маркують такі матеріали, як «Промо» чи «Матеріал спонсора». Втім, це не означає, що в такому матеріалі може бути будь-яке вихваляння бренду чи товарів.

Головна властивість нативної реклами — її органічна інтеграція в контент. Вона не відрізняється від іншого контенту на сайті та має бути однаковою за стилістикою з матеріалом в якому вона розміщена. Для цього нативна реклама повинна відповідати всім вимогам місцевої редакторської політики. Наприклад, в рекламі повинно не бути відкритих закликів до покупців. Мета нативної реклами скоріше ознайомити користувачів з продуктом, зробити його більш відомим, а не продати товар. Після знайомства користувач вже може самостійно проявити інтерес до покупки, але якщо він цього не зробить — це не означає, що реклама була невдалою.

На відміну від більшості іншої реклами, нативну не прибереш блокувальниками оголошень. Користувачі побачать її майже у будь-якому випадку, тому вона має бути максимально якісної. Якщо контент з нативною рекламою стане популярним, то він може охопити набагато більшу аудиторію, ніж звичайне оголошення. Наприклад, стаття, яка містить нативну рекламу, може закріпитися в топі пошукової видачі та збирати багато трафіку. Відповідно всі ці користувачі будуть дізнаватися про компанію чи продукт.

Нативну рекламу краще за все використовувати для сповіщення про появу нового продукту чи компанії, запуск акції, розповідь про діяльність бренда тощо. Навіть звичайна стаття написана вашою компанією для якогось відомого онлайн-ЗМІ може стати нативною рекламою. Головне, щоб цей контент був корисним для читачів та містив згадку про вас. Майданчик, на якому розміщена нативна реклама, не має приховувати приналежність контенту до компанії, яка рекламується. Якщо контент корисний та цікавий, то читачу не важливо хто його автор — штатний журналіст чи компанія.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів