Повернутися до списку

Вічнозелений контент

Вічнозелений контент — це матеріали, які зберігають свою популярність протягом тривалого часу. Такий контент не втрачає своєї актуальності для читачів незалежно від обставин. Наприклад, ви написали статтю, в якій розповіли про набір одягу, який потрібен новонародженому. Люди завжди шукатимуть подібний контент, тому що інформація в ньому не застаріває. А якщо ж ви зробите огляд на конкретну модель дитячого візка, то згодом інтерес до контенту згасне, тому що візок перестане випускатися або вийде нова модель.

Вічнозелений контент сприяє SEO-просування сайту. Матеріал, який зберігає релевантність, швидше за все, перебуватиме в топі пошукової видачі та приноситиме стабільний трафік. Також вічнозелений контент допомагатиме розвитку вашого бренду, тому що матеріал міцно асоціюватиметься з вами. Користувачі будуть ділитися статтею та розповсюджувати ваше ім'я.

При створенні вічнозеленого контенту важливо правильно підібрати формат. Не всі види контенту підходять для того, щоб стати «вічними». Наприклад, новинний матеріал та стаття з трендами не можуть бути вічнозеленими. Вони ситуативні та актуальні у короткий проміжок часу. Вам потрібен контент, який буде однаково цінним через тиждень, місяць, рік. Ми зібрали список із форматами контенту, який може бути вічнозеленим:

  • поради — статті на кшталт «як зробити щось» мають найбільший потенціал, щоб стати вічнозеленим контентом. Користувачі постійно шукають поради в інтернеті і гарна стаття, яка вирішить їхню проблему, завжди буде популярна;
  • FAQ — якщо ви добре вивчили цільову аудиторію і бачите, що люди часто ставлять ті самі питання, то добірка «Питання-Відповідь» буде вічнозеленою. Зберіть в одному місці всі популярні питання та в одній статті дайте відповідь на них;
  • кейси — люди люблять читати цікаві історії успіху чи невдачі, вони використовують такі матеріали для власного розвитку. Кейси виконують роль прикладу для інших і читачі можуть повертатися до нього, щоб використати чужий особистий досвід у своїх цілях;
  • енциклопедичні статті — матеріали, в яких сухо, але вичерпно, викладені факти, завжди користуються популярністю. Вони потрібні тим, хто хоче дізнатися про суть справи і не вникати в непотрібну інформацію. Наприклад, статті на Вікіпедії рідко змінюються, але залишаються вічнозеленими;
  • експертні статті — матеріали, в яких глибоко розкривається ті чи інші питання, завжди заслуговують на особливу увагу читачів. Людям подобається читати статті, де експерти у тонкощах пояснюють різні речі. До такого контенту набагато більше довіри, ніж до звичайного, тому він довго зберігає свою актуальність;
  • добірки — контент, в якому зібрані лайфхаки, цікаві факти або поширені помилки, може бути корисним для читачів. Люди можуть зберігати статтю у вкладках або просто повертатися до неї, щоб згадати щось важливе.
Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів