Більшість компаній виробляють не дуже цікаві товари на кшталт цвяхів, постільної білизни або охоронних систем. Щоб цікаво представити ці товари та виділитися серед конкурентів, потрібні продумані та сміливі маркетингові кампанії. Ми написали кілька порад щодо маркетингу для нудних товарів і проілюстрували їх прикладами, що надихають.

Викликайте емоції

Згідно з дослідженням Університету Пенсільванії, вірусний контент стає популярним, якщо потрапляє як мінімум в одну з чотирьох емоцій: страху, хвилювання, позитиву чи здивування. Виробники коректора TipEx зняли рекламний ролик, під час якого чоловік у лісі зустрічає ведмедя. Туристу пропонують його пристрелити, але чоловік бере коректор і замінює в назві ролика слово «стріляє» на інші, наприклад, «грає в футбол», «цілує» тощо.

Відео викликає хвилювання, позитив і здивування. Воно зібрало 46 мільйонів переглядів і понад мільйон реакцій в соцмережах. Середній глядач дивився рекламу протягом п'яти хвилин, а продажі зросли більше ніж на 30%.

Компанія святкових листівок Cardstone зняла відео, яке спочатку дивує, а потім викликає хвилювання і позитив. У ролику показані співбесіди на фейкову вакансію. Шукачам розповідали, що вони повинні працювати цілодобово кожного дня, без свят і перерв, і при цьому не отримувати ні копійки зарплати. І що мільярди людей погоджуються на цю посаду, і це — мами. В кінці відео — заклик купити вітальну листівку до Дня матері.

Результат — понад 21 млн переглядів і 1,6 млн реакцій в соцмережах.

Розповідайте історії

Використовуйте в рекламі сторітелінг. Розкажіть, як ваш товар допоміг поліпшити життя реальних людей. Наприклад, компанія PayPal використовувала у своїй рекламній кампанії в Instagram фотографії реальних людей, які користуються сервісом. Це допомогло позбутися репутації безликого фінансового постачальника. Результат — збільшення залученості на 327%.

А страхова компанія «Арсенал Страхування» розповідає історії на своїй сторінці в Facebook. Наприклад, вони попереджають про прогноз погоди на наступний тиждень і нагадують про те, що потрібно поміняти гуму на зимову.

Будьте готовими посміятися над собою

Для цього потрібно вибрати доречний майданчик і розбиратися в трендах. Наприклад, Укрпошта відповідає на згадки про компанію в Twitter і досить смішно їх обіграє.

А служба доставки СДЕК власноруч створює в Twitter меми про доставку та кур'єрів. Результат — 4800 підписників і висока залученість під постами.

Будьте корисними

Експертний блог — це можливість позиціонувати свій бізнес як галузевого експерта. Копайте глибше, щоб допомогти вашій аудиторії зрозуміти реальну цінність ваших товарів. Інтернет-магазин Нова Лінія дає дуже докладні поради щодо використання різних товарів. Це контент, який допомагає читачам вирішити їхні проблеми.

А компанія з виробництва захисних систем Ajax розповідає про особливості використання своїх товарів і радить, як уникнути можливих труднощів.

Використовуйте інформприводи

Для цього потрібно зв'язати ваш продукт з якоюсь відомою подією. Наприклад, Укрпошта обіграла гучну новину про банан, приклеєний на скотч до стіни, який продали як арт-об'єкт за нечувану суму грошей.

А Епіцентр підвищує залученість клієнтів опитуванням про подарунки на День Святого Миколая.

Висновки

Щоб виділитися серед конкурентів, потрібно викликати у користувачів емоції, розповідати історії, бути готовим посміятися над собою і приносити користь. Якщо ваш товар не надто цікавий, не варто це посилювати нудним маркетингом.

Новий коментар
Оцінка