Акції інтернет-магазинів залучають нових клієнтів і мотивують їх робити покупки. Інтернет-магазинам важливо зрозуміти, яка з акцій максимально ефективно спрацює в їхньому випадку. Ми розповіли про основні правила проведення акцій, а також проаналізували декілька українських інтернет-магазинів, щоб зрозуміти, які акції вони використовують найчастіше та чому.

Правила проведення акцій

Знайте свою аудиторію

Щоб акція спрацювала, потрібно розуміти, на кого вона спрямована. Варто використовувати Google Analytics, щоб під час підготовки маркетингової кампанії враховувати вік, стать, місце проживання, інтереси аудиторії тощо. Це допоможе підібрати точніші меседжі для комунікації з аудиторією.

Наприклад, Люксоптика в своїх постах у соцмережах явно орієнтується на молоду аудиторію. Вони пишуть тексти в доброзичливому та трохи панібратському тоні, а на перше квітня пропонують в подарунок стильний козирок.

Акція від інтернет-магазину Люксоптика

Враховуйте особливості своїх товарів

Від типу товарів залежатиме, на яких акціях варто акцентувати увагу. Ювелірні магазини часто роблять знижки на комплекти прикрас, магазини одягу дарують промокоди, а магазини електроніки пропонують невеликі подарунки до покупки. Це не означає, що не можна використовувати інші цікаві акції для залучення клієнтів в інтернет-магазин, просто деякі маркетингові активності можуть принести кращий ефект.

Використовуйте приводи для акцій

Розпродаж минулої колекції, новорічні свята, Чорна п'ятниця — все це приводи запустити акцію. У ці періоди вам доведеться змагатися за увагу покупців, тому потрібно продумувати креативні акції в магазинах, які будуть виділятися на тлі конкурентів.

Як придумати акцію на товар? Наприклад, Алло використав незвичайний дизайн постерів до Чорної п'ятниці. Вони зробили тематичний чорний фон та обіграли слоган «Ціни: отрута!» на ілюстрації. Для цього вони намалювали біля годинника отруйних скорпіонів. Вийшло досить цікаво.

Акція до Чорної п'ятниці в Алло

Продумайте розмір знижок

Дуже маленька знижка найчастіше не стає достатнім фактором для покупки товару. Наприклад, один інтернет-магазин запропонував покупцям нараховувати по бонусному балу за кожну гривню, витрачену на товари. І тільки після того, як покупець витратить 10 000 грн, він зможе отримати знижку 5%. Навряд ця пропозиція зацікавить багатьох клієнтів.

Інтернет-магазин пропонує знижку 5%, яку ще потрібно заслужити

Також більшість покупців не будуть репостити собі на сторінку пост про розіграш, якщо подарунок буде не досить цінним. Наприклад, в тому, що інтернет-магазин Мілано Взуття розігрує 15%-знижку на першу покупку, майже немає сенсу. Адже більшість конкурентів дарують клієнтам подібні знижки просто так.

Розіграш знижки на 15% відсотків на першу покупку від Мілано Взуття

Занадто великі знижки та дуже дорогі подарунки — теж не дуже добре, адже вони можуть принести збитки вашому інтернет-магазину. Тут потрібно знайти золоту середину.

Приготуйтеся до того, що акція спрацює

Перед проведенням акції потрібно підготуватися: закупити подарункові товари, подбати про достатню кількість упаковки, розповісти про умови акції менеджерам тощо. Інтернет-магазин кави Folks Coffee Company на платформі Хорошоп під час Чорної п'ятниці 2018 року переконався у цьому на власному досвіді. Вони розповіли нам про свій досвід.

«За день до Чорної П'ятниці ми опублікували в Facebook повідомлення про спеціальні ціни на три види кави та вже за першу годину отримали 17 замовлень. До кінця дня ми були в паніці від кількості замовлень. У п'ятницю замовлення продовжували надходити, ми без зупинки фасували каву, відправляли замовлення і спілкувалися з клієнтами. До середини дня закінчилася стандартна упаковка, тому довелося фасувати каву в дві менші упаковки, а потім і в фасовку, яка набагато дорожча за собівартістю.

Робота продовжилася і на наступні дні — потрібно було відправити ящики з величезною кількістю посилок. Ще кілька днів після закінчення акції користувачі писали нам з проханнями придбати каву за цінами Чорної П'ятниці.

Ми зробили висновки, що акції на Чорну П'ятницю будемо проводити щорічно і що готуватися до цього дня потрібно грунтовно — закупити упаковки, коробки та наклейки».

Акція від Folks Coffee Company на Чорну п'ятницю

Просувайте акцію

Якщо ви готуєте акцію, зробіть про це банер в інтернет-магазині, email-розсилку, пост в соцмережах тощо. Також можна використати Google Ads та рекламу в соціальних мережах. Акція не спрацює, якщо про неї ніхто не дізнається.

Приклади знижок та акцій від інтернет-магазинів

Промокоди від Lamoda

Популярний інтернет-магазин одягу часто використовує в маркетингових активностях промокоди, які під час замовлення дозволяють заощадити певну суму. Це чудовий варіант акції для інтернет-магазину одягу, адже промокоди можуть поширюватися тільки на одяг з минулої колекції або тільки на колекції певних дизайнерів.

Lamoda використовує як промокод виключно фрази, які легко запам'ятати: «весна», «фантастика», «беру все» тощо. Це чудовий хід, адже користувачеві не доведеться шукати промокод і копіювати його.

Lamoda просуває свої акції за всіма доступними каналами. Наприклад, користувачі можуть знайти промокоди на банерах головної сторінки інтернет-магазину.

Промокоди на банерах на головній сторінці Lamoda

Багато покупців звикли перед покупкою шукати промокоди на знижки на спеціалізованих сайтах. Там є і промокоди від Lamoda.

Промокоди Lamoda на спеціальних сайтах

Також користувачі можуть отримати промокод на знижку 15% за підписку на розсилку. Це не лише мотивує користувачів зробити покупку, але і допомагає розширити базу розсилки.

Пропозиція знижки за підписку на новини Lamoda

Після підписки на розсилку, Lamoda починає активно надсилати листи з різними промокодами на сезонні колекції, закриті розпродажі, товари з покинутих кошиків тощо. У них дуже стильні розсилки, які мотивують використати промокод і купити товар.

Знижка по промокоду в розсилці Lamoda

До 8 березня в Instagram інтернет-магазину з'явився пост, в якому жінкам запропонували зробити скріншот відео, на якому змінювалися різні компліменти. Кожен комплімент — промокод на знижку, але розміри знижок різні. І при замовленні клієнти могли перевірити, наскільки їм пощастило.

Промокод у соцмережах від Lamoda
Потрібно було зробити скріншот відео, і від слова, яке випаде, залежав розмір знижки

Подарунки від Жжук

Інтернет-магазин електроніки Жжук в маркетингових активностях акцентує увагу на додаванні додаткової цінності товарів за допомогою подарунків. З огляду на специфіку товарів, це дуже зручно. У інтернет-магазину є великий вибір недорогих подарунків, які можна запропонувати до покупки. До смартфону можна подарувати навушники або карту пам'яті, до ноутбука — чохол або колонку.

Жжук рекламує можливість отримання подарунка за допомогою функціоналу інтернет-магазину: на банерах, на превью товарів і в самій картці товару. Все це доступно в функціоналі Хорошопу.

Реклама подарунка на банері інтернет-магазину Жжук
Реклама подарунка від Жжук на превью товару
Інформація про подарунок від Жжук у картці товару

Також інтернет-магазин Жжук просуває інформацію про подарункові товари на своїй сторінці в Facebook. Можливість отримати подарунок мотивує користувачів переходити в інтернет-магазин і купувати товари.

Реклама товару з подарунком від Жжук у соцмережах

Розіграші від MakeUp

Відомий інтернет-магазин косметики MakeUp — це хаб для продажу косметики різних брендів. Самі бренди періодично влаштовують розіграші своєї продукції, найімовірніше, щоб виділитися на фоні конкурентів, також представлених на MakeUp. Один із способів розповісти про конкурс — розмістити банер на головній сторінці інтернет-магазину.

Банер з інформацією про розіграші в інтернет-магазині MakeUp

Також MakeUp публікує пости про розіграші на своїх сторінках у соцмережах. Це дозволяє прорекламувати акцію і залучити більшу кількість підписників на акаунти. Адже, щоб взяти участь у розіграші, потрібно бути підписаним на сторінку, поставити лайк публікації та відзначити в коментарях подругу або друга.

Приклад конкурсу від MakeUp у Facebook
Приклад конкурсу від MakeUp в Instagram

Комплекти від Serebro.ua

Інтернет-магазин Serebro.ua враховує специфіку свого товару та робить знижки на комплекти товарів. Сережки, каблучки та ​​браслети часто створюються в одній тематиці, тому покупка комплектів дозволяє користувачам створювати гармонійні образи. Знижка на комплекти — вдале рішення для інтернет-магазину, адже йому вигідніше продати кілька товарів зі знижкою, ніж один за повну ціну.

Інтернет-магазин майже не рекламує можливість отримати знижку на комплект. Про це можна дізнатися тільки на сторінці товару, якщо він — частина комплекту. Функціонал Хорошопу дозволяє доступно донести цю інформацію.

Знижки на набір в інтернет-магазині Serebro.ua

Інтернет-магазин рекламує наявність комплектів у соцмережах, хоча і не вказує, що комплекти можна купувати зі знижкою. Це упущення, виправивши яке, Serebro.ua зміг би підвищити свої продажі.

Реклама комплекту прикрас від Serebro.ua в Instagram

Підіб’ємо підсумки

Щоб акції дали очікуваний ефект, варто використовувати їх свідомо. Для цього потрібно проаналізувати аудиторію, продумати просування, використовувати приводи для проведення акцій тощо. Інтернет-магазинам варто брати приклад з відомих брендів, які проводять акції з урахуванням особливостей товарів, які вони продають.

Комментарии