Інтернет-магазин Опубліковано: 30.01.2023

Як зекономити на відкритті інтернет-магазину

Як зекономити на відкритті інтернет-магазину

Необхідність великих інвестицій відлякує багатьох людей від відкриття власного бізнесу. Перевага інтернет-магазину в тому, що це повноцінний бізнес, який не вимагає надвеликих вкладень. А за грамотного підходу до справи, на відкритті інтернет-магазину можна навіть заощадити.

Зміст статті
  1. Обирайте оптимальну модель продажів
  2. Не переплачуйте за створення сайту
  3. Не витрачайтесь на зайвий софт
  4. Не поспішайте наймати персонал
  5. Обережно просувайте інтернет-магазин
  6. Плануйте бюджет

Відкриття інтернет-магазину потребує вкладення грошей, але ці інвестиції не обов’язково мають бути великими. Запустити власний бізнес можна навіть з помірними інвестиціями. В цій статті ми розкажемо як зекономити на відкритті інтернет-магазину.

Обирайте оптимальну модель продажів

Коли ви остаточно вирішили створити свій інтернет-магазин, то маєте, перш за все, подумати про модель продажів, яку ви будете використовувати. Торгівля в інтернеті дозволяє продавати самими різноманітними шляхами, але далеко не всі з них є бюджетними. Наприклад, для продажів за кордон потрібно чимало інвестицій, щоб організувати роботу інтернет-магазину. Такий варіант не влаштує тих, хто прагне зекономити на відкритті бізнесу.

Для людей, які мають обмежений бюджет, але хочуть запустити свій бізнес в інтернеті, якнайкраще підійдуть продажі за дропшипінгом. Ця схема роботи полягає в тому, що продавець співпрацює з постачальником та просуває його товари. Інтернет-магазин знаходить покупців та передає дані про замовлення постачальнику, який відправляє товари клієнту магазина напряму. Таким чином підприємцю не потрібно орендувати склад чи закуповувати товар, що значно економить кошти.

Не переплачуйте за створення сайту

В залежності від обраного вами шляху, створення сайту може стати головним пунктом витрат під час запуск інтернет-магазину або, навпаки, найменшим. Якщо ви вирішите створювати сайт із залученням розробників, яких ви наймете самостійно, то ваші витрати можуть стати необмеженими. Розробка з нуля або використання CMS з платними модулями потребують постійних вкладень. В таких умовах встановити чіткий бюджет на створення сайту досить складно.

Щоб мінімізувати витрати на запуск сайту — скористайтесь готовим рішенням на хмарній платформі. Ви отримаєте вже готовий сайт, який не потрібно дороблювати, та вам залишиться лише налаштувати його під себе. Плата за сайт на хмарній платформі фіксована та не передбачає якихось додаткових витрат. Ви сплачуєте абонплату щомісячно або на рік і просто займаєтесь бізнесом. Технічне обслуговування сайту входить у вартість тарифу та їм займаються спеціалісти платформи.

Не витрачайтесь на зайвий софт

Для ефективного управління інтернет-магазином підприємцю потрібні додаткові інструменти. За їх допомогою можна аналізувати роботу бізнеса, отримати нові можливості для просування та багато іншого. Але для використання цих інструментів потрібно розуміти свої потреби та як влаштований e-commerce загалом. Для цього має пройти час, щоб ви отримали певний досвід у інтернет-торгівлі. Інакше ви просто витратите гроші на допоміжний софт та не будете знати, що з ним робити.

Для початку роботи вам вистачить обмеженого переліку програм. Наприклад, Google Analytics покриє всі ваші потреби в базовій аналітиці для інтернет-магазину. Ви будете використовувати цей інструмент на протязі всій своїй діяльності, при цьому він є абсолютно безкоштовним. Також ви можете одразу під’єднати свій інтернет-магазин до CRM. Інтеграція з системою обліку дозволить вести впорядковану базу клієнтів і покращити їхнє обслуговування. Детальніше про те, що таке CRM читайте в нашій статті. Інший софт ви зможете додавати з часом, відштовхуючись від свого досвіду та того, чого вам не вистачає.

Не поспішайте наймати персонал

Більшість підприємців пораються з власними інтернет-магазинами власноруч, навіть після тривалої роботи. Якщо ж ви тільки запускаєте бізнес, то тим більш не має сенсу наймати персонал. Всю основну роботу ви зможете виконувати самостійно. Наприклад, адмініструвати сайт, вести звітність, обробляти замовлення тощо. А зекономлені на персоналі кошти краще направити на розвиток інтернет-магазину. Повернутися до питання найму персоналу можна буде, коли обсяг роботи перевищить ваші можливості, а дохід магазину буде достатнім для виплати зарплатні. 

Обережно просувайте інтернет-магазин

Просування інтернет-магазину — це невід’ємна частина діяльності підприємця. Але займатися просуванням треба обережно, тому що без досвіду та знань дуже легко марно витрати гроші. Не варто запускати рекламу одразу після відкриття інтернет-магазину, якщо ви до цього не готові. Вивчіть різноманітні варіанти просування та виберіть ті, які вам сподобалися. Також для створення ефективних оголошень вам, як мінімум, потрібно розуміти власну цільову аудиторію. Далі спробуйте тестово налаштувати рекламу на невеликий бюджет та подивіться на результат. Якщо ви не впевнені у своїх силах або вам не вдається правильно запустити рекламу — зверніться до спеціалістів на аутсорсі. Ви заплатите за їхні послуги, але не втратите гроші на просуванні, яке не приносить результату.

Плануйте бюджет

Замість висновку, хочеться нагадати, що успішному інтернет-магазину потрібне чітке планування — особливо щодо того, що стосується коштів. Створіть бізнес-план інтернет-магазину в якому розпишите всі свої витрати, які очікуються. Це допоможе вам не перевищувати виділений бюджет та витрачати гроші обачно.

існує>
Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів