Перенесемо ваш сайт з Prom на Хорошоп. Вартість - від 0 грн

Сайт інтернет-магазину — це складна система з безліччю функцій, тому при розробці сайту є ризик припуститися помилок. В подальшому ці помилки погіршать зручність сайту та можуть негативно вплинути на продажі. У цій статті ми розповімо про баги у роботі інтернет-магазину, які слід перевірити на вашому сайті.

Некоректне відображення банерів

Користувачі заходять на сайт із різних браузерів та пристроїв. Обов'язок інтернет-магазину забезпечити коректне відображення сайту на будь-яких платформах. Якщо веб-сайт не адаптований для мобільних пристроїв, то клієнти будуть користуватися ним не завдяки дизайну, а всупереч. Сайт із некоректним відображенням банерів, швидше за все, відлякне покупців і вони шукатимуть новий інтернет-магазин. Переконайтеся, що зображення на вашому сайті адаптуються до різних розмірів екранів.

Користувачі отримують банер на весь екран із трохи помітними кнопками

Порушена верстка

Можна зіткнутися із ситуацією, коли деякі елементи сайту складно чи навіть неможливо використовувати через порушену верстку. Наприклад, кнопка «сповзла» зі свого звичного місця та її не можна натиснути або частина тексту вийшла за межі екрану. Такі моменти дуже шкодять юзабіліті сайту та відштовхують покупців, тому їх потрібно виправляти якнайшвидше.

Інформація про товари в кошику вийшла за межі екрану

Настирливі спливаючі вікна

Спливаючі вікна — корисний інструмент, який можна зустріти в більшості інтернет-магазинів. Але під час їх використання досить просто припуститися помилок. Основна проблема спливаючих вікон — перекриття контенту сайту та неможливість їх позбутися. Pop-up може закрити доступ до використання функцій сайту та для виправлення ситуації клієнту доведеться оновлювати сторінку, якщо немає іншої можливості закрити вікно. У нашій іншій статті ми вже розповіли, як зробити так, щоб спливаючі вікна не дратували користувачів та були ефективними.

Відсутність автоперевірки

При оформленні замовлення користувач може випадково або навмисно припуститися помилок у заповненні полів, щоб створити фейкове замовлення. Для уникнення помилок має бути автоперевірка полів, як мінімум імені, номеру телефону та електронної пошти. Наприклад, для імені перевірка на відсутність цифр, для телефону — на коректність коду оператора, для пошти — на наявність поштового домену. Автоперевірка заощадить час менеджерів на обробці замовлень і захищатиме магазин від спаму.

Непрацююча синхронізація залишків

Синхронізація залишків важлива з двох причин. По-перше, для ведення обліку підприємцем та управління інтернет-магазином. По-друге, щоб покупці не розчаровувалися, коли замовляють товар, якого за фактом немає. На веб-сайтах, де синхронізація не працює, клієнт може додати до кошика необмежену кількість продуктів. При працюючій синхронізації користувач отримає повідомлення, що стільки товару немає, а кількість скинеться до доступного значення або одиниці.

Немає обов'язкових полів оформлення замовлення

Для оформлення замовлення інтернет-магазину потрібно три обов'язкові поля: ім'я, номер телефону та адреса доставки клієнта. Цієї інформації буде достатньо, щоб надіслати товар покупцю. Але деякі магазини забувають додавати обов'язкові поля або роблять це частково. У результаті клієнт може оформити замовлення, наприклад, не вказавши своє ім'я.

Інтернет-магазин просить телефон та адресу доставки, але не додав обов'язкового поля для імені клієнта

Сума замовлення не перераховується

Коли покупець додав товар у кошик і вже почав оформлення замовлення — він може передумати. Наприклад, забрати одну з позицій у замовленні або збільшити кількість товару. У відповідь на ці дії сайт має автоматично перерахувати суму замовлення. Якщо цього не відбувається, це введе клієнта в оману і може виникнути неприємна ситуація.

Кількість товару змінилася, але сума замовлення залишається незмінною

Негативна кількість товару

У деяких інтернет-магазинах можна додати до кошика та купити негативну кількість товару. Говорять, що від цього бага свого часу страждав навіть Amazon, але це не привід тримати його в себе для досягнення успіху.

Не працює кнопка «Купити»

Кнопка «Купити» чи не найважливіша в інтернет-магазині і якщо після її натискання нічого не відбувається — це серйозна проблема. Кнопка не повинна працювати через один раз або додавати товар лише після оновлення сторінки. Товар має додаватися до кошика з першого разу, а сайт — повідомляти про це покупця.

Висновок

Ми перерахували основні баги, з якими можуть зіткнутися клієнти інтернет-магазину, але їх може бути ще більше. Для того, щоб на сайті не було багів або вони швидко усувалися — найкраще відкрити інтернет-магазин на платформі, де техпідтримкою займатимуться фахівці. Нагадуємо, що на період війни запустити сайт на Хорошопі можна абсолютно безкоштовно та сплачувати лише абонплату.

Новий коментар
Оцінка