Безкоштовний вебінар "Як збільшити прибуток інтернет-магазину за допомогою веб-аналітики"

Ми взяли інтерв'ю у власника мережі магазинів та інтернет-магазину Motolux. MotoLux — найбільший роздрібний продавець мото-, вело- і сільгосптехніки в Закарпатті. Завдяки високій якості обслуговування і низьким цінам, MotoLux швидко став лідером офлайн-продажів у Закарпатському регіоні.

Про компанію

У нас є 2 великі магазини в Мукачеві і 4 невеликих в інших містах Закарпатської області. В нашому асортименті багато техніки, аксесуарів і запчастин. Вся продукція є на складі. Там ми і проводимо сервісне обслуговування техніки наших клієнтів.

Завдяки близькому розташуванню до кордонів кількох держав, ми отримуємо товар не лише з Одеси, але і безпосередньо з європейських заводів. Цим ми вигідно відрізняємось від столичних магазинів.

Про створення інтернет-магазину

Спочатку ми вибрали платформу OpenCart, але даремно. Повна неадекватність платформи, складність, а також зовнішній вигляд сайту лише відлякували користувачів. Це може здатися перебільшенням, але якби ми не перейшли на Хорошоп, то так би і залишились ще одним провінційним магазинчиком.

Хорошоп при створенні інтернет магазину порадував тестовою версією сайту, яка працювала на субдомені. Такий підхід дозволяє швидко вносити необхідні правки, не показуючи при цьому відвідувачам напівготовий продукт. Розробка пройшла без проблем, фахівці компанії допомогли з налаштуванням сайту і початковим навчанням. Запуск з подальшою настройкою зайняв всього місяць, після чого почався тривалий період наповнення сайту товарами.

Про просування

Спочатку ми використовували лише SEO. Підрядників вирішили не наймати, самостійно склали семантичне ядро, найняли копірайтера. Якісний текст допомагає підняти сайт у видачі. Ми намагаємося генерувати лише унікальний контент: описи товарів та фото. У Хорошопі можна створювати опис до кожного фільтру.

Зараз ми підключили і контекстну рекламу, яка приносить найбільше прибутку. Всю рекламу налаштовуємо самостійно, але щоб розібратися з тонкощами довелося витратити багато часу. Наша ціль — залучити якомога більше відвідувачів за найнижчою ціною.

На одному з початкових етапів розвитку сайту пробували використовувати email-маркетинг. На жаль, на той момент робота над самим сайтом займала багато часу. Розсилки вийшли на другий план, так і не встигнувши запуститися. Тому ми вирішили повністю відмовитися від роботи в цьому напрямку. У майбутньому, якщо з'явиться більше вільних рук, спробуємо все спочатку.

На рекламу витрачаємо кілька тисяч гривень на місяць. В цю суму входять витрати на контекст, плата за розміщення публікацій на різних майданчиках та підняття оголошень. Значна частина бюджету йде на рекламу мотоциклів і сільгосптехніки, в майбутньому плануємо збільшити бюджет на рекламу велосипедів.

Про організацію роботи

На жаль, ніякої автоматизації у нас поки немає, всі замовлення обробляємо вручну. Уточнюємо наявність товару на складі та характеристики, а потім домовляємося з клієнтами. В майбутньому плануємо полегшити собі роботу, але поки що кількість замовлень дозволяє справлятися і так.

Кількість замовлень кожного дня різна. Інколи доводиться цілий день провести за обробкою заявок по телефону, але трапляються і дні з одним замовленням.

Про успіхи

За цей рік наш магазин приніс безліч емоцій і нового досвіду. Розвиток магазину став моєю головною метою, адже це робота, що приносить задоволення. Я не можу без посмішки спостерігати за тим, як все більше запитів потрапляє у топ видачі.

Наш магазин увійшов в топ-10 майже за всіма високочастотними запитами, що збільшило його впізнаваність. Завдяки цьому ми розширюємо свої зв'язки, все більше постачальників хочуть з нами співпрацювати.

Про складнощі

Наявність запчастин значно збільшує асортимент магазину. Ми запустили магазин більше року назад, а весь товар на ньому досі не представлений. У таких випадках виручає Viber. Люди зв'язуються з нами, пишуть що їм потрібно, а ми шукаємо необхідний товар і відправляємо фото.

Про плани на майбутнє

Ми плануємо розширятися, виходити на нові ринки. Вже зараз працює угорська версія сайту. В нашому регіоні багато угорців, та й до кордону всього 40 км. Ми пропонуємо товар, який в Угорщині не продає ніхто. Це українські велосипеди — якісні фірми Pride, Cyclone, Дорожник, а також китайська техніка. Сайт ще в роботі, але перші замовлення вже надходять. Ми покладаємо на угорську версію сайту великі надії.

Порада підприємцям-початківцям

Все прорахуйте і не переоцінюйте свої сили. Під час аналізу ринку варто орієнтуватися на мінімальні показники рентабельності або навіть нижчі. Лише в цьому випадку на вас чекає позитивний результат. Придумайте щось своє, робіть те, що вам подобається, і ви досягнете успіху.

Комментарии