Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Кейс підготував
Микола Лукашук
Керівник компанії Seoteam

Просуваючи інтернет-магазин сезонних товарів, варто бути готовим до того, що результат з'явиться лише через сезон. Це довго, зате підсумки радують — органіка зростає вдвічі, втричі і ще більше.

У фірмового інтернет-магазину велосипедів Ardis-Bike, який створено на платформі Хорошоп, яскраво виражена сезонність. Коли стартували роботи, сайт лише починав зростати, і в каталозі було декілька видів товарів.

Мета: підвищити продажі, наростити органічний трафік (переходи з пошукових систем).

Які стояли завдання?

  • розширення і переробка структури сайту;
  • настройка SEO — шаблони генерації тегів;
  • опрацювання основних категорій товарів;
  • оновлення описів товарів;
  • плавна робота з посилальною масою.

З клієнтом відразу виник симбіоз: було чітко визначено, хто що робить і за що відповідає. Але такий регламент не виключав ініціативи з боку клієнта. Наприклад, на основні моделі товарів ми створювали професійні описи та знімали відео.

Додатково проводили експерименти з контекстною рекламою. Перевіряли теорії з акцентом на дитячі моделі. Знайшли майданчики з дитячою аудиторією і на підставі минулорічної реклами покращили показники. Зараз працюємо з персоналізованим таргетингом по конкурентах в соціальних мережах.

Зміна структури сайту

Було

переработка структуры каталога интернет-магазина

В меню сайту було занадто багато пунктів, воно не було готове до майбутнього розширення асортименту. Запчастини та аксесуари знаходились разом.

Стало

обновленное меню интернет-магазина

Ми розділили аксесуари та запчастини. Стало зрозуміліше і зручніше. Деякі розділи меню перенесли до фільтрів. Для сторінок популярних розділів і фільтрів створили унікальний опис. Робота над ними триває досі.

Створення семантичного ядра

Семантичне ядро ​​складено для розділів і фільтрів за допомогою програми Key Collector, яка збирає дані з Google AdWords Planner, Yandex Wordstat і Serpstat.

З описами товарів працювали в ручному режимі. Раніше їх майже не було, це ускладнювало перегляд технічних характеристик.

Посилальна маса

Розміщували лише вічні посилання. Працювали над сателітами. Основна частина робіт з цього напрямку ще в процесі.

Звернули окрему увагу на отримання посилань від справжніх користувачів із соціальних мереж. Провели рекламну кампанію, орієнтовану на отримання відгуків.

Результати

За результатами травня, трафік виріс на 55% у порівнянні з березнем 2016 року.

seo-продвижение интернет-магазина

Зростання органічного трафіку з грудня 2015 до березня 2017

Трафік березня 2017 року, порівняно з березнем 2016, виріс на 150,75%.

увеличение органического трафика интернет-магазина

Органічний трафік березня 2017 в порівнянні з березнем 2016

Зміна структури сайту, робота з контентом і посилальною масою досі дають позитивні результати.

изменение количество фраз в органике при продвижении интернет-магазина

Зміна кількості фраз в органіці (Serpstat)

Сайт продовжує зростати за основними запитами. Всі брендові запити — в топ-10. 15% запитів — у топ-3.

продвижение интернет-магазина в топ поисковых систем

Актуальні позиції сайту за ключовими словами

Ardis-Bike піднявся у видачі за високочастотними запитами і змагається з великими магазинами.

рост позиций интернет-магазина в поисковой выдаче

Ріст позицій за період робіт

Разом з трафіком зросли і продажі. Відсоток транзакцій збільшився у 2,5 рази.

рост продаж в интернет-магазине

Сесії та транзакції

Коментар клієнта щодо нашої роботи:

«Ми розпочали співпрацю у червні 2016 року. Що дійсно сподобалося — це оперативність у роботі і система зв'язку. Швидко і якісно проведено аналітику поточної ситуації, узгоджено план робіт, бюджет і стратегію. І вже через місяць з‘явилися перші результати. Постійна підтримка в будь-яких питаннях, допомога в освоєнні платформи Хорошоп. Приємно, коли бачиш, за що платиш. Рекомендую всім, кому потрібні послуги просування».

Важливо і те, що магазин створено на платформі Хорошоп. По-перше, підтримка швидко відповідає на питання клієнтів. По-друге, є можливість кастомізувати будь-яку опцію, розробники йдуть на контакт. По-третє, у коробці багато SEO-фіч (і не тільки), за які не потрібно додатково платити. Розробники в тренді, постійно працюють над покращеннями. Наприклад, зараз в розробці оновлення керування індексацією. Тому сміливо рекомендую платформу тим, хто хоче швидких результатів в SEO.

Підготував Микола Лукашук Seoteam +38 063 43 77 909 Skype: lkolian

Комментарии