Просуваючи інтернет-магазин сезонних товарів, варто бути готовим до того, що результат з'явиться лише через сезон. Це довго, зате підсумки радують — органіка зростає вдвічі, втричі і ще більше.
У фірмового інтернет-магазину велосипедів Ardis-Bike, який створено на платформі Хорошоп, яскраво виражена сезонність. Коли стартували роботи, сайт лише починав зростати, і в каталозі було декілька видів товарів.
Мета: підвищити продажі, наростити органічний трафік (переходи з пошукових систем).
Які стояли завдання?
- розширення і переробка структури сайту;
- настройка SEO — шаблони генерації тегів;
- опрацювання основних категорій товарів;
- оновлення описів товарів;
- плавна робота з посилальною масою.
З клієнтом відразу виник симбіоз: було чітко визначено, хто що робить і за що відповідає. Але такий регламент не виключав ініціативи з боку клієнта. Наприклад, на основні моделі товарів ми створювали професійні описи та знімали відео.
Додатково проводили експерименти з контекстною рекламою. Перевіряли теорії з акцентом на дитячі моделі. Знайшли майданчики з дитячою аудиторією і на підставі минулорічної реклами покращили показники. Зараз працюємо з персоналізованим таргетингом по конкурентах в соціальних мережах.
Зміна структури сайту
Було
В меню сайту було занадто багато пунктів, воно не було готове до майбутнього розширення асортименту. Запчастини та аксесуари знаходились разом.
Стало
Ми розділили аксесуари та запчастини. Стало зрозуміліше і зручніше. Деякі розділи меню перенесли до фільтрів. Для сторінок популярних розділів і фільтрів створили унікальний опис. Робота над ними триває досі.
Створення семантичного ядра
Семантичне ядро складено для розділів і фільтрів за допомогою програми Key Collector, яка збирає дані з Google AdWords Planner, Yandex Wordstat і Serpstat.
З описами товарів працювали в ручному режимі. Раніше їх майже не було, це ускладнювало перегляд технічних характеристик.
Посилальна маса
Розміщували лише вічні посилання. Працювали над сателітами. Основна частина робіт з цього напрямку ще в процесі.
Звернули окрему увагу на отримання посилань від справжніх користувачів із соціальних мереж. Провели рекламну кампанію, орієнтовану на отримання відгуків.
Результати
За результатами травня, трафік виріс на 55% у порівнянні з березнем 2016 року.
Зростання органічного трафіку з грудня 2015 до березня 2017
Трафік березня 2017 року, порівняно з березнем 2016, виріс на 150,75%.
Органічний трафік березня 2017 в порівнянні з березнем 2016
Зміна структури сайту, робота з контентом і посилальною масою досі дають позитивні результати.
Зміна кількості фраз в органіці (Serpstat)
Сайт продовжує зростати за основними запитами. Всі брендові запити — в топ-10. 15% запитів — у топ-3.
Актуальні позиції сайту за ключовими словами
Ardis-Bike піднявся у видачі за високочастотними запитами і змагається з великими магазинами.
Ріст позицій за період робіт
Разом з трафіком зросли і продажі. Відсоток транзакцій збільшився у 2,5 рази.
Сесії та транзакції
Коментар клієнта щодо нашої роботи:
«Ми розпочали співпрацю у червні 2016 року. Що дійсно сподобалося — це оперативність у роботі і система зв'язку. Швидко і якісно проведено аналітику поточної ситуації, узгоджено план робіт, бюджет і стратегію. І вже через місяць з‘явилися перші результати. Постійна підтримка в будь-яких питаннях, допомога в освоєнні платформи Хорошоп. Приємно, коли бачиш, за що платиш. Рекомендую всім, кому потрібні послуги просування».
Важливо і те, що магазин створено на платформі Хорошоп. По-перше, підтримка швидко відповідає на питання клієнтів. По-друге, є можливість кастомізувати будь-яку опцію, розробники йдуть на контакт. По-третє, у коробці багато SEO-фіч (і не тільки), за які не потрібно додатково платити. Розробники в тренді, постійно працюють над покращеннями. Наприклад, зараз в розробці оновлення керування індексацією. Тому сміливо рекомендую платформу тим, хто хоче швидких результатів в SEO.
Підготував Микола Лукашук Seoteam +38 063 43 77 909 Skype: lkolian