Інтернет-магазин Оновлено: 08.02.2024

Як створити успішний інтернет-магазин

Як створити успішний інтернет-магазин

У цій статті розповідаємо з яких етапів складається створення успішного інтернет-магазину.

Зміст статті
  1. Вдалий дизайн інтернет-магазину
  2. Зручна навігація по сайту
  3. Окрема мобільна версія
  4. Збільшення швидкості завантаження сайту
  5. SEO-оптимізація сайту
  6. Підключення додаткових каналів продажу
  7. Підіб’ємо підсумки

Будь-який власник інтернет-магазину хоче отримувати стабільний дохід, при постійному зростанні продажів. Для цього потрібно створити сайт, який не просто залучатиме трафік, а й буде ефективно конвертувати його у продажі. У цій статті ми розповімо як створити успішний інтернет-магазин.

Вдалий дизайн інтернет-магазину

Головна сторінка — це перше, що бачить клієнт після потрапляння на сайт, тому вона має відразу справити гарне враження. Головну сторінку слід зробити інформативною, але не перевантаженою інформацією. Замість шматків тексту, використовуйте великі банери, які змінюються. На них можна розмістити інформацію про акції, знижки чи нові товари.

Інтернет-магазин Prostor використовує банери на головній для передачі важливої ​​інформації

Обов'язково додайте на головну сторінку товари. Ви відразу познайомите клієнтів з асортиментом магазину та підштовхнете їх до подальшого вивчення каталогу товарів. Для зручності розбийте товари на кілька блоків, наприклад: «Новинки», «Розпродаж», «Хіти». Поруч можете додати ярлики брендів, які представлені у вашому магазині, якщо це важливо для покупців.

Магазин додав на головну блоки з товарами та категоріями

Дизайн повинен відповідати тематиці інтернет-магазину та не ускладнювати використання сайту. В нашому відео ми розповіли про дизайни інтернет-магазинів для різних ніш і навели багато прикладів з вдалими та не дуже дизайнерськими рішеннями від реальних магазинів.

Зручна навігація по сайту

Залучити клієнта на сайт не так складно — набагато складніше змусити його купити у вас. Ви маєте допомогти користувачу придбати товар, за допомогою зручної навігації. Зробіть каталог товарів, де позиції будуть розбиті на логічно продумані категорії товарів. Для покупців, які знають що шукають, додайте помітний рядок пошуку в шапку сайту.

Фільтри дозволяють деталізувати пошук товару

Для легкого орієнтування за каталогом, додайте якнайбільше фільтрів. З їхньою допомогою, клієнт швидко знайде товар з потрібними характеристиками. Фільтри повинні застосовуватися відразу, щоб користувач не заплутався. Знайшовши потрібний товар, клієнт відкриє картку товарів — на цьому етапі ви, як і клієнт, майже дісталися мети. Для успішного результату, сторінку товару потрібно зробити бездоганною. Читайте нашу статтю про те, якою має бути картка товару.

Окрема мобільна версія

У сучасному e-commerce мобільна версія є основною версією сайту інтернет-магазину. За спостереженнями Хорошопа, близько 70% продажів наші клієнти отримують від мобільних пристроїв. Якщо ваша мобільна версія незручна, повільна або обмежена у своїх можливостях — це помітно зменшує потенціал інтернет-магазину. 

Сайт для мобільних не має поступатися десктопу, як у технічному плані, так і в плані контенту, який він містить. Переконайтеся, що всі функції, інтеграції та дизайн адекватно працюють на мобільних пристроях. Краще, коли мобільна версія окрема та її можна індивідуально налаштувати, не змінюючи зміст десктопного сайту. Наприклад, Хорошоп реалізував для мобільної версії клієнтських сайтів модульний підхід. Клієнти можуть індивідуально налаштовувати більшість компонентів сайту, незалежно від їхнього налаштування на десктопі. Продавці роблять свій сайт унікальним і забезпечують найкращий користувальницький досвід.

Збільшення швидкості завантаження сайту

Якими б хорошими не були дизайн та функції вашого інтернет-магазину — це все буде марним, якщо сайт повільний. Від швидкості роботи сайту залежить комфорт клієнтів та ваші продажі. Мало хто купуватиме в інтернет-магазині, сайт якого постійно гальмує. Швидкими мають бути мобільна та десктопна версії. Перевірити швидкість можна за допомогою Google PageSpeed ​​Insights. Під час розробки мобільної версії, Хорошоп користувався сервісом від Google і, впроваджуючи його рекомендації, прискорив роботу клієнтських сайтів.

Оцінка клієнтського сайту Хорошоп від Google PageSpeed ​​Insights

Першочерговою причиною повільного завантаження сайту може бути платформа, де він розташований. Якщо платформа не займається технічним обслуговуванням, не оптимізує код або не оновлює сайт — він може просто некоректно працювати. Інша причина може ховатися у скриптах та віджетах, встановлених на сайт. Для перевірки оцініть за допомогою PageSpeed ​​Insights як працює сайт, наприклад, із підключеним онлайн-чатом та без нього. Також, можливо, ви використовуєте занадто важкі зображення і вони потребують стиснення — це також може гальмувати сайт.

Приділіть швидкості завантаження сайту належну увагу, тому що від цього залежить створення успішного інтернет-магазину. Читайте нашу інструкцію про те, як покращити оцінку Google PageSpeed Insights для мобільної версії.

SEO-оптимізація сайту

SEO — один з небагатьох видів просування, який забезпечує стабільне отримання безкоштовного трафіку. Вклавшись одного разу в SEO-оптимізацію сайту, ви отримаєте довгостроковий ефект, який окупить ваші інвестиції. Почати залучати органічний трафік ви можете самостійно, наприклад, ведіть блог інтернет-магазину. Створюючи релевантний контент, присвячений вашим товарам або e-commerce в цілому, ви отримаєте додатковий трафік.

Для повноцінної оптимізації краще звернутися до SEO-фахівців. Хорошоп розробляв клієнтські сайти з урахуванням рекомендацій пошукових систем та SEO-компаній — це дозволить заощадити помітну суму грошей і почати просування відразу. Навіщо потрібна пошукова оптимізація, ви можете дізнатися з кейсу наших клієнтів. Після проведення робіт, ви отримаєте трафік, який конвертується у продажі завдяки швидкому та зручному сайту.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі SEO можливості та інші функції 7 днів безкоштовно
Залишити заявку
image

Підключення додаткових каналів продажу

Продаючи тільки через сайт, можна досягти хороших успіхів, але для масштабування потрібні додаткові канали продажу. Завантажуйте товари свого інтернет-магазину на маркетплейси, прайсагрегатори та Google Shopping. Використання цих майданчиків дозволить вам вийти на велику аудиторію клієнтів і збільшити свої продажі.

Хорошоп реалізував інтеграції з найкращими сервісами для продажів, наприклад, Rozetka, Prom, Kasta, Hotline та Google Shopping. За допомогою функції формування товарного фіда, наші клієнти вивантажують товари на ці майданчики та розвивають свій бізнес. Для зручності ми зібрали матеріали про найпопулярніші канали продажів в Україні:

Підіб’ємо підсумки

Для створення успішного інтернет-магазину потрібно провести велику роботу з поліпшення різних складових бізнесу. Особливу увагу приділіть сайту — його навігації, швидкості завантаження, мобільній версії та SEO-оптимізації. Реалізація цих планів багато в чому залежить від платформи для інтернет-магазину та її можливостей. Нагадуємо, що ви можете замовити розробку інтернет-магазину на Хорошопі абсолютно безкоштовно. На період війни з росією ми скасували стартовий платіж і вам залишається платити тільки за обслуговування сайту.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 2

Скажiть, будь ласка, яка вартiсть обслуговування iнтернет-магазину?

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів