Прайсагрегатори — це один з ефективних способів просування інтернет-магазину. До того ж, їх можна використовувати відразу після створення онлайн магазину. У цій статті ми розповімо, що таке прайсагрегатори, який принцип їх роботи та як вони допоможуть у просуванні ваших товарів.
Прайсагрегатори — це один з ефективних способів просування інтернет-магазину, до того ж, їх можна використовувати відразу після створення онлайн магазину. У цій статті ми розповімо, що таке прайсагрегатори, який принцип їх роботи та як вони допоможуть у просуванні ваших товарів.
Дізнайтеся, як створити інтернет-магазин самому, щоб використовувати прайсагрегатори у комплексі з іншими рекламними каналами, які допоможуть отримати ще більше продажів
Що таке агрегатори цін
Прайсагрегатори (від англ. Price aggregator) — це майданчики для розміщення товарів, які дозволяють порівняти ціни різних магазинів і вибрати найкращу пропозицію. Користувач отримує на майданчику всю потрібну інформацію про товар: характеристики, ціни, наявність, відгуки та оцінки.
Прайсагрегатори не виступають у ролі продавців. Вони лише показують всі доступні пропозиції та перенаправляють покупців на картки товарів у інтернет-магазинах. Майданчики отримують прибуток за перепродаж трафіку: інтернет-магазини платять за розміщення товарів і переходи на сайт.
Як використання прайсагрегаторів допомагає в просуванні інтернет-магазину
Прайсагрегатори допоможуть інтернет-магазинам розширити потенційну аудиторію покупців. Вони особливо корисні для новачків і невеликих гравців, яким складно конкурувати з гігантами в галузі за позиції у контекстній рекламі та пошуковій видачі. На відміну від них, прайсагрегатори можуть вкладати в просування величезні бюджети. Багато користувачів готові купити потрібний товар за вигідною ціною на далеко не найпопулярнішому майданчику. Головне, щоб його надійність була підкріплена позитивними відгуками.
На відміну від маркетплейсів, агрегатори цін дають можливість прокачати ваш бренд, адже користувачі переходять на сторінки вашого інтернет-магазину. Наприклад, ви зможете мотивувати їх підписатися на емейл-розсилку, щоб підвищити їхню лояльність і отримати повторні продажі.
Рекомендації щодо використання прайсагрегаторів
-
Попрацюйте над ціновою політикою. Його користувачі не зацікавляться як дуже високими, так і дуже низькими цінами. Більшість з них хочуть заощадити, але занадто низькі ціни виглядають підозріло.
-
Вся інформація, яку ви розміщуєте на майданчику, має бути достовірною. Якщо це не так, очікуйте негативних відгуків та оцінок, які в подальшому завадять успішним продажам.
-
Іноді конкуренти використовують брудні прийоми на кшталт неправдивих відгуків. Щоб їх видалити, вам потрібно буде звернутися до модераторів.
Принцип роботи прайсагрегаторів
З боку користувача
Щоб вибрати потрібний товар, користувачеві потрібно зайти на майданчик, а потім ввести в пошуку або знайти в каталозі потрібну пропозицію, наприклад, смартфон Samsung Galaxy S20 SM-G980.
Після цього він переходить на картку товару одного з продавців. Там він побачить характеристики та опис товару, а також кількість пропозицій, діапазон цін у різних магазинах і відгуки покупців.
Якщо користувач перейде на вкладку «Пропозиції», він побачить ширшу інформацію про ціни та продавців.
При натисканні на кнопку «В магазин», користувач потрапить на картку товару на обраному сайті.
З боку продавця
Функціонал таких майданчиків зазвичай інтуїтивно зрозумілий, тому в ньому можна розібратися без залучення сторонніх фахівців. Щоб рекламуватися за допомогою агрегатора цін, інтернет-магазину необхідно зареєструватися і додати свої товари. Для цього потрібно сформувати спеціальні файли в форматі, який вимагає обраний вами майданчик.
Більше про інтеграції та автоматичні фіди Хорошопу читайте в нашій статті
Огляд популярних прайсагрегаторів України
Hotline.ua
Щодня користувачі заходять на Hotline понад 450 тис разів. На майданчику представлено майже 4500 магазинів з відгуками. Hotline забезпечує високу конверсію і ROI, а також дозволяє націлювати рекламу на певний регіон. Фахівці майданчика кожного дня оновлюють каталог і надають партнерам персоналізовану підтримку.
Для Hotline Хорошоп спростив вивантаження товарів. Його можна здійснити за допомогою спеціального товарного фіда.
Вартість
Базова вартість одного переходу з товара на майданчику до інтернет-магазину — 2,9 грн з урахуванням ПДВ.
Price.ua
Щодня на майданчик заходить 150 000 користувачів, з ним співпрацює близько 1 000 магазинів. У прайсагрегатора простий інтерфейс і є адаптивний дизайн, який дозволяє переглядати товари з мобільних пристроїв. Користувач, який вибере товар вашого інтернет-магазину, після натискання перейде прямо на сторінку товару, якщо ви вказали в прайс-рядку точний URL. Якщо не вказали, він перейде на головну вашого сайту.
Для завантаження товарів на Price.ua підходить вивантаження YML, яке можна знайти в експорті Хорошопу.
Вартість
Ви платите лише за клік. Його вартість залежить від групи товарів, яку ви продаєте, і становить від 0,12 до 0,20 у.о. Детальніше з розцінками ви можете ознайомитися на сайті агрегатора.
Nadavi
Це система, яка забезпечує роботу двох прайсагрегаторів: e-Katalog (за даними SimilarWeb, 4 млн користувачів щомісяця) і Magazilla (згідно SimilarWeb, 940 тис відвідувачів щомісяця). У Magazilla представлено товари понад 1 000 інтернет-магазинів. Крім розміщення товарів за категоріями, система Nadavi допомагає з просуванням на рекламних майданчиках. Оголошення показуються на сайтах, тематика яких відповідає спрямованості магазину, завдяки чому товари бачить цільова аудиторія.
Прайс-лист з товарами може бути в форматах YML, XML, csv і txt.
Вартість
Ви оплачуєте тільки унікальні переходи. Тариф становить від 0,15 у.о. Товари показуються за принципом аукціону: чим вища ставка за клік, тим вище пропозиція.
Sravni.ua
Згідно SimilarWeb, на майданчик щомісяця заходить понад 330 тис відвідувачів. Каталог прайсагрегатора об'єднує пропозиції сотень українських інтернет-магазинів. Функціонал майданчика дозволяє порівняти характеристики і ціни різних моделей, а також отримати незалежні відгуки від покупців.
Прайс-листи мають бути у форматах xls, csv, xml або yml. Також можна використовувати .zip і .rar-архіви.
Вартість
Ціна переходу залежить від товарної категорії вашої пропозиції, мінімальна вартість — 0,12 у.о.
Висновки
Прайсагрегатори — один з каналів продажів, які дозволяють швидко знайти перших відвідувачів і отримати доступ до великої аудиторії. Їх варто використовувати в комплексі з іншими рекламними каналами.