Інтерв'ю Опубліковано: 02.10.2019

Як продавати своє: 4 історії інтернет-магазинів з власним виробництвом

Як продавати своє: 4 історії інтернет-магазинів з власним виробництвом

Продаж товарів власного виробництва дозволяє не залежати від постачальників, самостійно контролювати якість товарів і виконувати індивідуальні замовлення. Ми поговорили з представниками чотирьох інтернет-магазинів з власним виробництвом. Вони розповіли про особливості своєї роботи і дали поради підприємцям-початківцям.

Зміст статті
  1. Ігротеко
  2. EcoVego
  3. Bagllet
  4. Фрея
  5. Висновки

Продаж товарів власного виробництва дозволяє не залежати від постачальників, самостійно контролювати якість товарів і виконувати індивідуальні замовлення. Ми поговорили з представниками чотирьох інтернет-магазинів з власним виробництвом. Вони розповіли про особливості своєї роботи і дали поради підприємцям-початківцям.

Ігротеко

«Ігротеко» — це львівський виробник дерев'яних, екологічно чистих конструкторів для дітей від 4 років.

Андрей Сус

Ірина Піка
Співвласниця і маркетинг-директор компанії Ігротеко

 

«Ігротеко — наш з чоловіком сімейний бізнес. Ми запустили його в 2010 році, коли захотіли стати незалежними від постачальників. Ми все життя займаємося підприємницькою діяльністю. Перед тим, як відкрити власне виробництво, працювали дистриб'юторами продуктів харчування. Завод, продукцію якого ми продавали на території Західної України, викупили росіяни, і ми залишилися без роботи. Після цього зрозуміли, що не хочемо ні від кого залежати в плані постачання, і вирішили стати виробниками.

У нас росли діти і ми бачили, наскільки їм не вистачає екологічних, розвиваючих іграшок українського виробництва. Тому вирішили створювати їх власноруч. Ми ніколи не працювали з іграшками з дерева, але сміливо пішли вперед. Їздили в деревообробні коледжі, розмовляли з майстрами, познайомилися з Семеном Тлустим — майстром знаменитої яворівської іграшки. Все це вплинуло на наше бачення продукту.

Ми хотіли створювати унікальні іграшки, і одного разу чоловік подумав, що дітям може бути цікаво збирати будиночки зі зрубу, як у Карпатах. Аналогів цьому в Україні не було. Ми почали розвивати ідею, шукати персонал і устаткування.

Клієнти часто замовляють іграшки з логотипом своєї компанії, в корпоративній упаковці тощо. Іноді ми створюємо абсолютно нові іграшки з урахуванням бачення покупців. Головне, щоб це дозволяли наші технологічні можливості.

Є клієнти, які замовляють наші товари під власною торговою маркою, а потім їх перепродають. Ми ставимося до цього спокійно, адже наше головне завдання — дати дітям можливість грати якісними, екологічними та розвиваючими іграшками. І не важливо, в яких вони будуть коробках і під якою торговою маркою.

Головний челендж зараз  — це пошук людей, трудових ресурсів. Офісних працівників і різноробочих знайти нескладно. А ось людей на виробництво днем ​​з вогнем не знайдеш. Вони часто виїжджають для роботи за кордон, хоч рівень заробітних плат у нас немаленький. Іноді доводиться працювати самим: чоловік стоїть за верстатом, працівники офісу шліфують деталі, а я навчилася програмувати обладнання.

Зараз вивчаємо нове устаткування. Воно дозволить за допомогою одного оператора отримувати результат, який зараз дають три працівника. Оснащення недешеве, але без нього подальший розвиток неможливий.

Підприємцям-початківцям раджу довіряти всім учасникам проекту, рухатися в одному напрямі та чітко розподіляти обов'язки. Також потрібні постійні зустрічі команди для обговорення наступних кроків і досягнень. І гарний настрій! Без позитивного настрою не вийде ніц, як кажуть у Львові».

EcoVego

EcoVego — це команда однодумців, яка з нуля створює унікальну косметику під запити клієнтів. Олена, менеджер EcoVego, розповіла про історію створення компанії, особливості роботи та найнезвичніше замовлення.

«В кінці нульових були проблеми з пошуком натуральної косметики для особистих потреб. Це були часи розквіту кричущих етикеток з написами «органіка», але всі розуміли, що це лише маркетинг. І одного разу дружня зустріч фармацевта, технолога, маркетолога та бренд-менеджера переросла у створення бренду якісної косметики для нас і наших друзів. А потім виявилося, що ми цікаві дуже широкому колу клієнтів. Конкурентів на території СНД у нас небагато, всіх їх ми знаємо та любимо.

Ми вирішили відкрити власне виробництво, тому що хотіли створювати унікальний продукт. Ми працюємо в Одесі, а тут тільки ледачий не займається перепродажем з доданою вартістю.

Перед тим, як відкрити своє виробництво, ми вирішили, що будемо створювати професійну косметику за рецептами дерматологів, за індивідуальними побажаннями, з улюбленим ароматом і навіть в улюбленому кольорі. У нас немає готових засобів і офлайн магазину, оскільки кожна баночка крему вариться для конкретного клієнта з урахуванням його типу шкіри, віку та бажаного ефекту. Іноді доводиться вибудовувати рецептуру з нуля для тих, хто не знає, що їм потрібно, але дуже хоче стати гарнішим.

З клієнтських запитів найбільше запам'яталося замовлення нашої постійної клієнтки, яка на той час була в цікавому положенні. Вона попросила створити парфум із запахом апельсина та паленої гуми. Якщо з апельсином все зрозуміло, то з гумою ми розбиралися довго. Довелося відрізати шматок покришки, палити його та дистилювати настойку паленої гуми для отримання есенції з таким ароматом. Впоралися. Клієнтка була задоволена, а ми досі згадуємо це замовлення.

Підприємцям-початківцям хочемо порадити дотримуватися правила «клієнт завжди правий». Воно придумане дуже розумними та далекоглядними продавцями, адже допомагає залучати постійних клієнтів. Покупець, з яким виникло нерозуміння, що вирішилося на його користь, повернеться сам і приведе друзів, тому що буде впевнений у вашій порядності. Тому цим правилом керуються всі популярні інтернет-магазини».

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Bagllet

Bagllet — це сумки та аксесуари з натуральної шкіри. Назва марки походить від поєднання слів bag (англ. «сумка») і wallet (англ. «гаманець»). Бренд створено в листопаді 2013 року в Києві. Менеджер компанії Bagllet розповів про причини використання ручної праці, процес створення нових колекцій і чому вони не женуться за низькими цінами.

«Ручна праця несе за собою не лише столітню історію, але й винятковість. Тому ми взяли за основу бренду Bagllet індивідуальний підхід. Ми не відходимо від традиційного пошиття і вкладаємо в кожен продукт свої сили, емоції та енергію. Наші майстри справжні фанати своєї справи і не готові зраджувати неписані закони цієї сфери. Тому ніяких штампів і лазерів — ми все робимо самі.

Bagllet починався з двох людей: один шив вироби, другий їх продавав. Ми з самого початку не планували перепродавати щось чуже, адже у нас вийшло створити якісні вироби з натуральної шкіри за доступною ціною. У той час був великий бум на Made in Ukraine, але зараз ця тенденція спадає.

Ми не прагнемо продавати товари якнайдешевше, як і всі кращі інтернет-магазини, адже знаємо, чого вартує висока якість. Для пошиття використовуємо тільки найкращі матеріали і постійно перебуваємо в пошуку чогось нового. Наприклад, у цьому році почали працювати з новим типом шкіри під назвою «Тоскана», який імпортуємо з Італії. У нього є захисний шар з водовідштовхувальним ефектом, який дозволяє виробу прослужити довше.

Робота з клієнтом починається задовго до того, як він отримає своє замовлення. Ми впевнені, що зручність оформлення замовлення і сервіс не менш важливі, ніж якість товару та його упаковка. Основні канали просування — соцмережі та Google Ads.

Шлях від прототипу до готової моделі досить довгий: спочатку розробка, потім тестове використання. Ми не робимо акцент на регулярне оновлення асортименту, адже в основній колекції зібрано лише найкращі моделі. Але в цьому році у нас з'явився новий напрямок — лінійка Unique. У неї кардинально новий дизайн з використанням складних геометричних форм. Акцентом кожної моделі стала французька фурнітура.

Іноді на асортимент впливають самі клієнти. Одного разу, клієнтка змінила нашу модель під себе, зробила фото та опублікувала його в соцмережі з тегом #bagllet. Після цього, у нас з'явилися черги з бажаючих отримати сумку з цієї фотографії. Щоб задовольнити попит, ми внесли потрібні зміни та створили нову модель. Раніше у цієї сумки не було ручок, а ремінь був пришитим, без карабінів».

Фрея

Фрея — український виробник екологічних іграшок з елементами ручної роботи. Компанія почала свою роботу в 2006 році.

Андрей Сус

Андрій Ральчук
Засновник та директор компанії Фрея

«Ми створюємо іграшки з власним стилем, який називається «бабусина лялька». Його засновано на українській культурі та традиціях виготовлення в'язаної іграшки. При цьому, наші іграшки відповідають основним світовим трендам і безпечні для дітей. У них немає аналогів в Україні.

Найчастіше, їх купують як подарунок для знайомих з інших країн. Іграшки компанії Фрея протестовані згідно з міжнародними вимогами і експортуються у понад 15 країн світу. Наші іграшки представляли хенд-мейд індустрію України на національному стенді в Шанхаї.

Образи іграшок виконуються вручну. Тому кожна з них по-своєму унікальна і неповторна. Ми контролюємо безпеку виготовлення іграшок на кожному етапі виробництва.

Колектив компанії Фрея

Ми власноруч в'яжемо матеріал для іграшок і аксесуарів до них. Завдяки цьому, є можливість контролювати склад матеріалу, а також виготовляти унікальні патерни та візерунки.

При виготовленні іграшок, ми враховуємо ідеї Вальдорфської педагогіки. Риси іграшок мінімально промальовані, щоб дитина самостійно вигадувала емоційний стан для конкретної гри. Це дуже важливо для розвитку фантазії малюка».

Висновки

Власники інтернет-магазинів з власним виробництвом не хотіли залежати від постачальників і вирішили створювати унікальний продукт. Всі вони різні, але у них є одна спільна риса. Вони не побоялися ризикнути та пішли за своєю мрією.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів