Дизайн інтернет-магазину у подарунок. Економія 5000 грн!

Успіх інтернет-магазину багато в чому залежить від пошуку надійного постачальника. Вибір постачальника впливає на те, чи зможе продавець встановити конкурентоспроможну ціну та надати покупцям якісний товар.

В цій статті ми розповіли, де шукати постачальників, якими вони бувають та як з ними спілкуватися.

Де знайти постачальників для інтернет-магазину

Google

Очевидний, але дієвий варіант. Google дає можливість знайти постачальників за декілька кліків. Враховуйте, що багато хто з них не інвестує в розкрутку сайтів, тому варто звертати увагу не лише на першу сторінку видачі. На початку видачі, частіш за все, будуть посередники, які продають товари з більшою націнкою. Для отримання результатів робіть запити не лише по типу «постачальник зоотоварів Україна», а й «зоотовари оптом». Таким чином ви збільшите коло потенціальних постачальників та у вас буде з чого вибрати.

Каталоги постачальників

Каталоги постачальників — це спеціалізовані інтернет-портали, на яких постачальники розміщують свої пропозиції. Вони часто розділені за нішами, що полегшує пошук потрібного постачальника. Щоб їх знайти, введіть в Google пошуковий запит на зразок «база постачальників 2022 безкоштовно», «база постачальників для інтернет-магазину безкоштовно» тощо.

Приклади схожих каталогів в Україні: postavschiki.ua та ukrpartner.ua. У західних постачальників теж є схожі портали, наприклад, esources.co.uk (Англія) та 4wholesaleusa.com (США). Азійських постачальників можна шукати на Alibaba, Aliexpress тощо.


Соцмережі та месенджери

У Facebook є багато спільнот, присвячених поставкам товарів для самих різних ніш. У цих групах постачальники пропонують свої послуги, а інші підприємці діляться досвідом співпраці з ними. Ви можете попросити пораду у інших учасників групи та отримати консультацію щодо пошуку постачальника. Зауважимо, що слід дивитися на активність спільноти — якщо в групі близько тисячі учасників та нові пости з’являються раз на тиждень, то пошук постачальника в такому місці буде марним.

Так само шукайте постачальників в тематичних спільнотах у месенджерах, наприклад Viber та Telegram. В подібних групах активність інколи навіть ще більше, ніж у соцмережах. Окремі канали мають до 10 тисяч учасників і щодня публікують по декілька нових пропозицій про співпрацю від постачальників. Недоліком є те, що у таких групах коментарі до постів зазвичай відключені, тому ви не зможете прочитати відгуки щодо постачальника.

Маркетплейси та дошки оголошень

Якщо зробити пошуковий запит «постачальник» на українських популярних маркетплейсах, то значна частина товарів у видачі буде саме від постачальників. Для позначення таких пропозицій, підприємці так і пишуть в назві товару «Постачальник». Знайдіть потрібну вам категорію товарів та зверніться до продавця для уточнення деталей співпраці. Наприклад, дізнайтесь звідки цей товар, на яких умовах він постачається тощо.

Ще більше пропозицій від постачальників можна знайти на дошках оголошень, на кшталт OLX. Принцип пошуку схожий — достатньо зробити запит «Постачальник» та конкретизувати яких саме товарів. Втім варто бути уважними, адже на дошках оголошень інколи потрапляються шахраї. Через це в процесі спілкування потрібно з’ясувати якомога більше інформації про постачальника та гарантії, які він надає.

Ринки

В Україні є декілька великих ринків, які пропонують майже всі різновиди товарів, у тому числі від постачальників. Наприклад, ринок «Сьомий кілометр» в Одесі. Для того, щоб замовити там партію товару не обов’язково бути фізично присутнім на ринку та ходити між рядками. Торговий майданчик має свої сайти з оптовими пропозиціями, на яких можно оформити замовлення. Також на офіційному сайті ринку присутня дошка оголошень, де можна залишити запит про пошук постачальників або ж знайти їхнє оголошення з пропозицією своїх послуг.

Постачальники для різних категорій товарів

Постачальники одягу

Якісний одяг можна знайти і в українських, і в закордонних постачальників. При продажі українського одягу, ви зможете писати на лейблах «Made in Ukraine», що трохи підвищить лояльність клієнтів.

Під час поверхневого огляду видачі Google, ми знайшли декілька баз постачальників одягу, які можуть стати у нагоді. Наприклад, Opt-Zona, пропонують оптові ціни вже від трьох одиниць товару. Якщо ви робите перші спроби торгувати одягом і не хочете витрачатися на велике мінімальне замовлення, можете для початку купити декілька одиниць товару у реселерів.

Відкрий свій інтернет-магазин інтимних іграшок, косметики, білизни. Прискорений запуск. Тестуй безкоштовно 7 днів.
Залишити заявку
image

 

На китайському сайті Alibaba також легко знайти постачальників. На порталі є можливість відфільтрувати пропозиції за розташуванням, мінімальним замовленням, ціною тощо. Крім того, можна вибирати постачальників виключно  з преміум членством платформи, бачити оцінки та відгуки від інших клієнтів. Це допоможе захиститися від шахраїв та ненадійних партнерів.

Жіночі сукні оптом на Alibaba.com

Постачальники дитячих товарів

Товари для дітей можна знайти на безлічі баз оптових товарів на кшталт For-Kids або на китайських сайтах. Враховуйте, що дитячі товари мають бути екологічно чистими, не викликати алергічних реакцій і мати вікові обмеження, якщо вони необхідні. При замовленні переконайтеся, що товари відповідають нормам законодавства та мають необхідну супровідну документацію.

Постачальники сувенірів та подарунків

Якщо ви хочете продавати сувеніри з акцентом на українську тематику, можете пошукати постачальників на порталі Укр-Сув. Постачальників подарунків можна знайти сайтах Абрикос, Bigopt тощо. Також різні дрібнички вигідно замовляти з Китаю. Там великий асортимент і, якщо купувати товари великими партіями по 500-1000 шт., можна отримати дуже вигідні ціни.

Постачальники електроніки та побутової техніки

Пошук постачальників електроніки та побутової техніки, можливо, є найскладнішим з усіх товарів. Для цієї категорії товарів вкрай важливо, щоб продукція була оригінальною та сертифікованою, адже від цього залежить гарантія, яка грає вагому роль для покупців. Через це краще обирати постачальників з гарною репутацією, які вже підтвердили свою надійність. Постачальників електроніки, наприклад, можна знайти на порталах MTI та Юг-Контракт. Замовляти побутову техніку напряму з Китаю не варто, тому що у разі якихось проблем їх буде складно вирішити, а вартість товарів надто висока для такого ризику.

Різновиди постачальників та особливості роботи з ними

Виробники продукції

Роздрібні продавці прагнуть працювати з виробниками продукції, адже їх ціни нижчі, ніж у посередників. Робота з місцевими виробниками вигідна меншими витратами на логістику, а також відсутністю проблем із спілкуванням і оформленням документації на ввезення товарів. Європейські виробники відрізняються високою якістю товарів і можливістю отримати оригінальні товари відомих марок. З ними варто співпрацювати, якщо ви продаєте товари середньої та високої цінової категорії, на які можна зробити велику націнку.

В азійських виробників невисокі ціни на продукцію, але часто є проблеми з якістю товарів. І можуть бути труднощі з комунікацією, адже не всі постачальники знають англійську, не кажучи вже про українську. Також потрібно стежити, щоб товари ввозилися до країни легально і щоб документацію на них було оформлено за вимогами українського законодавства.

Реселери

Реселери — це посередники між постачальниками та продавцями, тому у них вищі ціни. Але реселлери часто торгують невеликими партіями товарів, на відміну від більшості виробників. Частіше за все, вони зберігають товари на складах у містах або в невеликій віддаленості від міст, що зменшує витрати на логістику.

Імпортери

Імпортери — це професійні посередники між продавцями та іноземними виробниками. Вони працюють з надійними постачальниками, беруть на себе переговори, оформлення документів і доставку товарів до країни. Це спрощує роботу продавців, але вони отримують товари за ціною, яка вища, ніж у виробників. За допомогою імпортерів можна поставити унікальні товари з-за кордону, яких ще немає на українському ринку.

Торгові представники

Торгові представники — це люди, які представляють інтереси виробників, імпортерів чи дистриб'юторів, та самостійно шукають клієнтів, щоб запропонувати співпрацю. Торгові представники самі виходять на вас та постачальника товари від постачальника. Зазвичай вони працюють з офлайн-продавцями, але вам можуть подзвонити чи написати листа з пропозицією про співпрацю, якщо ви продаєте онлайн. 

Оптові інтернет-магазини

Постачальником може бути інший інтернет-магазин, який займається оптовою торгівлею. Такі магазини мають спеціалізовані B2B-портали з каталогами товарів, умовами співпраці, прайс-листами тощо. За допомогою сайту ви зможете замовляти партії товарів, як у звичайному інтернет-магазині. На перших етапах роботи, обговоріть з магазином деталі, які вас цікавлять. А потім у вас буде можливість закуповувати товари через сайт, навіть без участі менеджерів з боку постачальника.

Для пошуку оптових інтернет-магазинів, робіть пошукові запити у Google, як «купити косметику оптом». Серед вам можуть інколи потраплятися звичайні роздрібні магазини. Можливо, в цьому немає помилки та магазин дійсно продає товари оптом — просто не створив окремий B2B-портал. Але важливо перевірити чи це дійсно постачальник, а не звичайний реселер, який перепродає товари, які він сам купив у іншого постачальника.

Дропшипінг

Багато постачальників можуть пропонувати співпрацю за схемою дропшипінгу. Тоді ваш магазин буде фактично виконувати роль представника постачальника та просувати його товари через свій сайт. При цьому вам не доведеться закуповувати та зберігати товар на своєму складі — ви маєте лише шукати клієнтів та спілкуватися з ними.. Постачальник буде напряму відправляти товари покупцям, а ви будете отримувати відсоток з кожної продажі.

Як спілкуватися з постачальниками

Ми склали перелік інформації, яку ви маєте з’ясувати під час спілкування з постачальниками. Ця інформація допоможе вам визначити чи співпрацювати з цим підприємцем або ж слід пошукати іншого.

  1. Чи є сертифікати на продукцію. Це особливо важливо для іноземних постачальників. Відсутність офіційної документації на товари може призвести до проблем з їх ввезенням до країни.

  2. Яка мінімальна партія товару. Від цього залежить, чи зможете ви її собі дозволити та чи потрібна вам така кількість товару.

  3. Як отримати оплачений товар. Це може бути самовивіз, доставка поштою тощо. Потрібно переконатися, що запропонований спосіб доставки вам підходить.

  4. Чи офіційна співпраця. Від підписання договорів та надання супровідних документів напряму залежить, чи зможете ви відстояти свої права, якщо почнуться складнощі.

  5. Хто займається гарантійними випадками. Клієнти повинні мати можливість повернути або полагодити недостатньо якісну річ. Якщо постачальник не зможе взяти на себе гарантійні випадки, цим доведеться займатися вам.

  6. Чи надає постачальник описи та фотографії товарів. Це особливо важливо для дропшиперів, які не працюють з товаром безпосередньо. Їм потрібно розмістити інформацію про товар в інтернет-магазині і, якщо вони не отримають її від постачальника, то не зможуть надати клієнтам гідний сервіс.

  7. Чи можна придбати демонстраційний товар. Це потрібно, щоб переконатися в якості товару. Але перша партія товарів у будь-якому випадку не має бути занадто великою, адже демонстраційний товар може виглядати краще, ніж основний.

Підіб'ємо підсумки

Знайти гарних оптових постачальників для вашого інтернет-магазину непросто, тому варто підійти до цього завдання з усією відповідальністю. Під час вибору постачальника варто враховувати особливості інтернет-магазину, ваше знання мов та інші фактори. Від цього залежатиме, в якій країні шукати постачальника. Вдалих пошуків!

Новий коментар
Оцінка