Успіх інтернет-магазину багато в чому залежить від того, чи вдасться йому знайти надійного постачальника з доступними цінами. Вибір постачальника впливає на те, чи зможе продавець встановити конкурентоспроможну ціну та надати покупцям якісний товар і ремонт за гарантією.

Ми розповіли, де шукати постачальників, як з ними спілкуватися і чому під час вибору постачальника варто враховувати особливості вашого бізнесу.

Де знайти постачальників для інтернет-магазину

Google

Це можливість знайти постачальників за декілька кліків. Врахуйте, що багато хто з них не інвестує в розкрутку сайтів, тому варто пролистати на наступні сторінки видачі. На початку видачі набагато простіше знайти посередників або імпортерів, які продають товари з більшою націнкою.

Пошук постачальника в Google

Каталоги постачальників

Це спеціалізовані інтернет-портали, на яких постачальники розміщують свої пропозиції. Вони часто розділені за нішами, що полегшує пошук потрібного постачальника. Щоб їх знайти, введіть в Google пошуковий запит на зразок «база постачальників 2019 безкоштовно», «база постачальників для інтернет-магазину безкоштовно» тощо.

Приклади схожих каталогів в Україні: postavschiki.ua та ukrpartner.ua. У західних постачальників теж є схожі портали, наприклад, esources.co.uk (Англія), goolzi.com (Франція), b2b-zentrum.de (Німеччина) та 4wholesaleusa.com (США). Азійських постачальників можна шукати на Alibaba.com, Aliexpress.com тощо.  

Сайти конкурентів

Часто продавці приховують своїх постачальників. Але, якщо проаналізувати інтернет-магазини конкурентів, іноді на фотографіях товарів можна знайти водяні знаки постачальників. Також, під виглядом покупця можна запросити у конкурентів сертифікати якості або гарантію на товар. Там також можуть бути позначки постачальників.

Виставки

Більшість столичних виставок проходяться в Експоцентрі. Їх розклад можна знайти на сайті комплексу. Також існують спеціалізовані сайти, на яких розміщують інформацію щодо виставок по Україні, наприклад, Expoua.all.biz.

Фотографія з виставки дитячих товарів Baby Expo в Експоцентрі

Сервіси спільних закупівель

Це сайти, які дозволяють роздрібним продавцям співпрацювати з виробниками з великим мінімальним замовленням. Продавці збираються разом і формують достатнє замовлення, щоб отримати товар за оптовими цінами та розділити на всіх вартість доставки. В Україні багато таких сервісів, наприклад, Tugeza, SPClub тощо.

Де шукати постачальників для різних категорій товарів

Постачальники одягу

Якісний одяг можна знайти і в українських, і в закордонних постачальників. Хоча при продажі українського одягу, ви зможете писати на лейблах «Made in Ukraine», що трохи підвищить лояльність клієнтів.

Під час поверхового огляду видачі Google, ми знайшли декілька баз постачальників одягу, які можуть вас зацікавити. Наприклад, OdezdaOptom, Qoovee.com тощо. Якщо ви робите перші спроби торгувати одягом і не хочете витрачатися на велике мінімальне замовлення, можете для початку купити декілька одиниць товару у реселерів. Деякі з них, наприклад, інтернет-магазин Opt-Zona, пропонують оптові ціни вже від трьох одиниць товару.

На китайському сайті Alibaba також легко знайти постачальників. На порталі є можливість відфільтрувати пропозиції за розташуванням, мінімальним замовленням, ціною тощо. Крім того, можна вибирати виключно серед постачальників з преміум членством платформи, бачити оцінки постачальників та відгуки від інших клієнтів. Це допоможе захиститися від шахраїв.

Жіночі сукні оптом на Alibaba.com

Постачальники дитячих товарів

Товари для дітей можна знайти на безлічі баз оптових товарів на кшталт For-Kids та Essa-Toys, на китайських сайтах Alibaba.com, Aliexpress.com тощо.

Враховуйте, що дитячі товари мають бути екологічно чистими, не викликати алергічних реакцій і мати вікові обмеження, якщо вони необхідні. При замовленні переконайтеся, що товари відповідають нормам законодавства та мають необхідну супровідну документацію.

Постачальники сувенірів та подарунків

Якщо ви хочете продавати сувеніри з акцентом на українську тематику, можете пошукати постачальників на порталі Укр-Сув. Постачальників подарунків можна знайти сайтах Абрикос, Bigopt тощо.  Але найвигідніше їх замовляти з Китаю на Alibaba.com, Aliexpress.com тощо. Там більший асортимент і, якщо купувати товари великими партіями від 500-1000 шт., можна отримати дуже вигідні ціни.

Пошук подарункових аромаламп на Alibaba

Під час роботи з кожною з цих категорій варто враховувати, що:

  • країна постачальника жодним чином не гарантує якості товару;

  • фотографія і реальний товар можуть відрізнятися, тому попросіть надіслати пробний товар, щоб переконатися в їх ідентичності;

  • на порталах постачальників є шахраї, тому читайте відгуки про постачальників, які вас цікавлять, до початку співпраці;

  • якщо на порталі є функціонал для безпечних угод, його варто використовувати.

Особливості роботи з різними постачальниками

Виробники продукції

Роздрібні продавці прагнуть працювати з виробниками продукції, адже їх ціни нижчі, ніж у посередників. Робота з місцевими виробниками вигідна меншими витратами на логістику, а також відсутністю проблем із спілкуванням і оформленням документації на ввезення товарів. Європейські виробники відрізняються високою якістю товарів і можливістю отримати оригінальні товари відомих марок. З ними варто співпрацювати, якщо ви продаєте товари середньої та високої цінової категорії, на які можна зробити велику націнку.

В азійських виробників невисокі ціни на продукцію, але часто є проблеми з якістю товарів. І можуть бути труднощі з комунікацією, адже не всі постачальники знають англійську, не кажучи вже про російську. Також потрібно стежити, щоб товари ввозилися до країни легально і щоб документацію на них було оформлено за вимогами українського законодавства.

Реселери

Це професійні посередники між постачальниками та продавцями, тому у них вищі ціни. Але реселлери часто торгують невеликими партіями товарів, на відміну від більшості виробників. Частіше за все, вони зберігають товари на складах у містах або в невеликій віддаленості від міст, що зменшує витрати на логістику.

Імпортери

Це професійні посередники між продавцями та іноземними виробниками. Вони працюють з надійними постачальниками, беруть на себе переговори, оформлення документів і доставку товарів до країни. Це спрощує роботу продавців, але вони отримують товари за ціною, яка вища, ніж у виробників.

Як спілкуватися з постачальниками

Говоріть з ними однією мовою

Для співпраці з іноземними виробниками потрібне знання мови або перекладач. Це важливо, щоб обговорити умови співпраці, перевірити пункти договору тощо. Наприклад, багато китайських і корейських постачальників не знають англійської, і це може стати перешкодою для співпраці, навіть якщо інші умови підходять всім сторонам.

Продумайте перший лист

Постачальникам пишуть багато продавців. Щоб на вас звернули увагу серед десятків інших листів, вкажіть зрозумілу тему листа, наприклад, «Пропозиція співпраці від інтернет-магазину «Оленка». У листі розкажіть, який товар і в яких обсягах вам потрібний. Якщо постачальника зацікавить співпраця, він вам напише.

Відразу уточніть важливі моменти

Якщо вам відповіли, уточніть кілька принципових питань, які важливі для подальшої співпраці.

  1. Чи є сертифікати на продукцію.

Це особливо важливо для іноземних постачальників. Адже якщо відсутня офіційна документація на товари, можуть бути проблеми з їх ввезенням до країни.

  1. Яка мінімальна партія товару.

Від цього залежить, чи зможете ви її собі дозволити та чи потрібна вам така кількість товару.

  1. Як отримати оплачений товар.

Це може бути самовивіз, доставка поштою тощо. Потрібно переконатися, що запропонований спосіб доставки вам підходить.

  1. Чи офіційна співпраця.

Від того, чи підписується договір і чи надаються супровідні документи, напряму залежить, чи зможете ви відстояти свої права, якщо почнуться складнощі.

  1. Хто займається гарантійними випадками.

Клієнти повинні мати можливість повернути або полагодити недостатньо якісну річ. Якщо постачальник не зможе взяти на себе гарантійні випадки, цим доведеться займатися вам.

  1. Чи надає постачальник описи та фотографії товарів.

Це особливо важливо для дропшиперів, які не працюють з товаром безпосередньо. Їм потрібно розмістити інформацію про товар в інтернет-магазині і, якщо вони не отримають її від постачальника, то не зможуть надати клієнтам гідний сервіс.

  1. Чи можна придбати демонстраційний товар.

Це потрібно, щоб переконатися в якості товару. Але перша партія товарів у будь-якому випадку не повинна бути занадто великою, адже демонстраційний товар може виглядати краще, ніж основний.

Якого постачальника вибрати

Вибір постачальника залежить від особливостей товарів. Якщо у вас дизайнерський одяг, його краще шити в Україні, щоб повністю контролювати процес. Якщо ви створили інтернет-магазин подарунків, товар для нього вигідніше замовляти з Китаю. Невисока закупівельна ціна найчастіше варта всіх труднощів з доставкою та оформленням документів.

Європейські та американські товари вигідно продавати лише в тому випадку, якщо ви зможете зіграти на їх ексклюзивності та в результаті отримати високу маржу. Наприклад, на платформі Хорошоп працює інтернет-магазин Swissmase.com.ua, який отримує поставки годинників зі Швейцарії. Це ексклюзивний товар, на який можна зробити велику націнку.

Підіб'ємо підсумки

Так як знайти кращих оптових постачальників для вашого інтернет-магазину непросто, варто підійти до цього завдання з усією відповідальністю. Під час вибору постачальника варто враховувати особливості інтернет-магазину, ваше знання мов тощо. Від цього залежатиме, в якій країні шукати постачальника. Вдалих пошуків!

Комментарии