Інтернет-магазин Опубліковано: 27.09.2023

Цифрові товари: що це, різновиди, де продавати

Цифрові товари: що це, різновиди, де продавати

Підготували для вас статтю з підбіркою найкращих цифрових товарів на ринку, які можна продавати у власному інтернет-магазині.

Зміст статті
  1. Різновиди цифрових товарів
  2. Де продавати цифрові товари
  3. Особливості продажу цифрових товарів
  4. Продаж цифрових товарів за допомогою Хорошоп

Цифрові товари — це продукти, які не мають фізичного втілення та використовуються виключно у електронному форматі. Такі товари купуються та передаються покупцю в онлайн-режимі, зберігаються на електронних носіях або в хмарному сховищі. Користуватися ними можна одразу після покупки та не чекати на доставку, як у випадку фізичних товарів.

В цій статті ми розкажемо про найбільш популярні цифрові товари, де їх продають та в чому їхня особливість.

Різновиди цифрових товарів

Кількість цифрових товарів з кожним роком збільшується, що напряму пов’язано з розвитком технологій. З’являються нові товарні діджитал-категорії і вони стають дедалі більш запитаними. Ми склали перелік з 10 найбільш популярних різновидів цифрових товарів.

Фото і відеоконтент

Візуальний контент потрібний завжди та далеко не весь він знаходиться у вільному доступі. Якісні фото та зображення продаються на спеціалізованих сайтах. Вони коштують досить дорого і мають попит серед ЗМІ, дизайнерів та інших активних споживачів візуального контенту. Якщо мова про відео, то платний доступ до нього є поширеним явищем. Люди готові платити контент-мейкерам за цікаві ролики, навіть якщо вони просто розважальні.

Електронні книжки

Електронні книжки вже давно стали повноцінною альтернативою друкованим виданням. Вони зручні, у них великий асортимент, а вся бібліотека зберігається в компактній читалці. До того ж читачі люблять цей формат книжок за те, що він значно дешевший за паперові. За прогнозами Statista, дохід від електронних книжок у світі сягне 14,1 мільярду доларів в 2023 році. Це робить їх одним з найбільш прибуткових цифрових товарів на ринку.

Книгу можна завантажити відразу після покупки

Навчальні курси

Самостійне навчання в інтернеті стало звичною справою для багатьох за останні роки. За допомогою курсів люди покращують свої навички або навіть вивчають нові для себе професії. Такий навчальний контент також є різновидом цифрових товарів. Якщо ви гарний спеціаліст, який добре знається на своїй темі та готовий поділитися цими знаннями з іншими — ви можете створити свій курс. Після чого продавати доступ до нього охочим.

Графічний контент

Графічний контент — це шаблони, шрифти, банери та інші візуальні елементи, які створюють графічні дизайнери для продажу звичайним користувачам. Суть полягає в тому, щоб продати цифрові товари тим, хто не знається на графічному дизайні, але, наприклад, хоче самостійно створити розсилку для якої потрібний шаблон. Існують платформи, що дозволяють купити або створити банер самостійно за допомогою готових рішень.

Магазин продає шрифти

Програмне забезпечення

Додатки, сервіси та програми — це типові цифрові товари, які ми застосовуємо повсякденно. Сфери їх застосування необмежені, тому знайти свою нішу досить легко. Головне мати технічну можливість реалізувати ідею та знайти власну аудиторію, якій потрібен ваш продукт.

Музика

Творці розміщують аудіоконтент на закритих платформах або стрімінгових сервісах, де отримати доступ до музики можна лише після сплати. Це можуть бути не лише пісні на продаж. Наприклад, контент-мейкери часто продають права на використання певних мелодій, як фонової музики для відео або інших цілей.

Студія продає готові пісні

Подкасти

Подкасти набирають популярність та перетворюються на одне із улюблених джерел цікавої інформації для інтернет-користувачів. Зараз майже у кожного активного інтернет-користувача є один чи два улюблених подкасти. Окрім розважальної ролі, більшість з них виконують інформаційну функцію. Подкасти часто присвячені певній тематиці, що дозволяє висвітлювати різні питання та надавати поради аудиторії. Саме за це люди готові платити.

Відеоігри та внутрішньоігровий контент

Відеоігри — це джерело розваг для багатьох людей та поціновувачі ігор готові їх купувати, щоб підтримувати розробників. Всередині ігор існує багато платного контенту, який купують геймери, щоб покращити свій ігровий досвід. Наприклад, ігрова валюта, кастомізовані моделі персонажі, модифікації тощо. Ці цифрові товари популярні в ігрових спільнотах і коштують чимало.

Результати досліджень

Статистичні дані використовуються в багатьох сферах діяльності. Наприклад, бізнес шукає в результатах досліджень інсайти, які допоможуть їм стати краще або дізнатися щось нове та використати в роботі. Це може бути дослідження трендів ринку, аналіз попиту та інша корисна інформація. Коли результати досліджень оформлені в якісні звіти або графіки, то їх можна продавати.

NFT

NFT — це невзаємозамінний токен, який створений за допомогою блокчейн-технології. Кожен NFT унікальний та відрізняється між собою, що дозволяє прив'язати його до різних цифрових товарів. Наприклад, до зображень, мелодій, спортивних карток тощо. NFT продаються на відповідних біржах і мають попит серед колекціонерів або інвесторів.

Маркетплейс з NFT

Де продавати цифрові товари

Вибір майданчика залежить від різновиду цифрового товару, який ви плануєте продавати. Наприклад, якщо це NFT, то їх краще продавати на кріпто-біржі, а якщо це фотоконтент — є популярні фотостоки, на яких знайдуться покупці. Те ж саме можна сказати про музику та подкасти — для них варто обрати спеціалізовані платформи, які займаються розповсюдженням такого контенту.

Для всіх інших категорій цифрових товарів найкращим варіантом стане власний сайт інтернет-магазину. Для користувачів сайту процес покупки цифрового товару майже нічим не буде відрізнятися від звичайного замовлення в інтернет-магазині. Єдине, що вони одразу отримують доступ до товару, наприклад, шляхом завантаження файлів. Для продавця ж беззаперечний плюс продажу цифрових товарів через свій сайт полягає у розвитку власного бренду. Магазин не губиться серед сотень інших на торговельних майданчиках і може поступово масштабуватися.

Особливості продажу цифрових товарів

  • відсутність витрат на зберігання — цифрові товари не мають фізичної форми, тому вам не потрібно витрачатися на склад і утримання асортименту;
  • різноманіття асортименту — навіть в одній конкретній ніші цифрових товарів може бути безліч, все лише залежить від можливості їхнього практичного застосування;
  • висока маржинальність — продавцю не потрібно постійно витрачатися на виробництво цифрового товару, адже один виготовлений товар можна продавати повторно багато разів;
  • захист власності — отримавши доступ до цифрового товару, покупець теоретично може розповсюдити його серед інших, тому важливо мати ліцензійну угоду для захисту ваших прав, на яку клієнт дає згоду перед покупкою.

Продаж цифрових товарів за допомогою Хорошоп

Ми готуємось до релізу першого набору опцій для продажу цифрових товарів, що відбудеться вже досить скоро. Наші клієнти зможуть продавати доступ до завантаження файлів, які покупці отримають миттево після оплати замовлення. Також буде можливий продаж комплектів з фізичного товару і файлів. Хочете вже зараз спробувати функції для продажу цифрових товарів на Хорошопі? Залишайте заявку на нашому сайті.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 3

Хочу спробувати функції для продажу на Хорішоп

Іванна , добрий день! Залишайте заявку на нашому сайті

Хотів би спробувати підєднати продаж цифрових товарів.

Також цікавить віправка ключів доступа (коли є наприклад 200 унікальних ключів, кожному покупцю треба віправляти свій)

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів