Google Ads
Google Ads 22.02.2024
Динамічний ремаркетинг: опис та налаштування

Завдяки своїм функціям, динамічний ремаркетинг став вкрай важливим інструментом просування для інтернет-магазину. Інструмент робить вашу рекламу точнішою і, отже, ефективнішою. Дізнавайтеся з нашої статті все про динамічний ремаркетинг.

Динамічний ремаркетинг: що це та як налаштувати
SEO
SEO 13.10.2023 2
Як міграція на Хорошоп та професійне просування збільшили дохід магазину до 2 млн грн на місяць

Маркетинг-агенція «Ціль» перенесла сайт свого клієнта на Хорошоп і провела комплексне просування, яке поєднувало SEO-оптимізацію та запуск реклами Google Shopping. Результатом стало збільшення щомісячного доходу інтернет-магазину до 2 000 000 грн. Докладніше про це читайте у нашій статті.

Як міграція на Хорошоп та професійне просування збільшили дохід магазину до 2 млн грн на місяць
Майданчики
Майданчики 14.10.2022 1
Продаж на маркетплейсах: як успішно продавати на маркетплейсах України

Завдяки функції вивантаження товарів, клієнти Хорошопу можуть поєднувати продажі через свій сайт та роботу на маркетплейсах. Який торговий майданчик вибрати і чим вони відрізняються? Про це та багато іншого читайте у нашій статті.

Як продавати на маркетплейсах | Horoshop
Соціальні мережі
Як продавати в TikTok

TikTok вже давно перестав бути виключно розважальною соцмережою для дітей. Зараз на майданчику активно працюють інтернет-магазини, які просувають там свій бізнес. Вони популяризують себе через TikTok, а потім залучають аудиторію на сайт інтернет-магазину. Розказуємо, що потрібно для того, щоб сторінка вашого інтернет-магазину в TikTok була успішною.

Як Продавати в Тік Ток в 2023 — Практичні Рекомендації
Аналітика
Аналітика 10.11.2022 1
Базова аналітика для інтернет-магазину: як використовувати Google Analytics

Google Analytics — це базовий інструмент аналітики для інтернет-магазину. Інструмент дозволяє вивчати свій сайт, аудиторію, маркетингову активність та багато іншого. Дізнавайтесь з нашої статті, як використовувати Google Analytics.

Базова аналітика для інтернет-магазину: як використовувати Google Analytics
E-mail маркетинг
E-mail маркетинг 12.10.2022
Шаблони для ефективної email розсилки

E-mail розсилка — один із найкращих інструментів просування інтернет-магазину за співвідношенням ціни та результату. Для ефективності інструменту важливо підібрати шаблони листів. Вони полегшать створення розсилок та покращать їхню якість.

Шаблони листів для розсилки: де знайти та як застосовувати | Horoshop
Запустити свій інтернет-магазин
img
Безкоштовний тест 7 днів