Одна з головних проблем клієнтів інтернет-магазинів одягу — це вибір розміру. Проста розмірна таблиця не завжди допомагає покупцям і в результаті вони повертають товари, які не підійшли. Вирішити цю проблему можна за допомогою віртуальної примірювальної. Читайте нашу статтю, щоб дізнатися, як працює цей інструмент.
Інтернет-магазини одягу стикаються з величезною кількістю повернень через неправильно підібрані розміри та фасони. У покупців різні фізичні особливості й типи фігур, що і ускладнює вибір виробів онлайн. Наші партнери, компанія АстраФіт, вирішили цю проблему, створивши віртуальну примірювальну для інтернет-магазинів.
Про інструмент
АстраФіт — віртуальна примірювальна, яку можна швидко встановити на сайт. Ця технологія доступна інтернет-магазинам різних масштабів, адже для її установки потрібно всього два компоненти: наявність сайту та доступ до виробів для вимірювання параметрів одягу.
Примірювальна особливо актуальна в період пандемії, коли онлайн-шопінг — єдиний безпечний спосіб оновити гардероб. Плюс вона робить процес покупки зручнішим, а це безпосередньо впливає на показники інтернет-магазину.
Переваги віртуальної примірювальної
-
Інструмент дозволить уникнути помилок при виборі та створити ефект присутності. Завдяки цьому можливе зростання продажів в 2-3 рази.
-
Легкий безпомилковий вибір полегшує прийняття рішення. Навіть покупець, який зайшов на сайт вперше, після примірки може купити кілька виробів і тим самим підвищити середній чек інтернет-магазину.
-
Менше помилок — менше повернень і обмінів через неправильно підібраний розмір.
-
Віртуальні примірки захоплюючі, тому клієнти проводять на сайті більше часу. Переходячи від виробу до виробу, приміряючи все нові і нові товари, вони знаходять речі, на які при швидкоплинному знайомстві з сайтом не звернули б уваги.
-
Можливість одразу правильно визначити потрібний розмір товару зменшує навантаження на підтримку та кол-центр.
-
У АстраФіт є інтеграція з Google Analytics, яка дозволяє відстежувати ефективність інструменту в динаміці.
Як працює віртуальна примірювальна
-
Покупець заходить на сторінку конкретного товару і відкриває віртуальну примірювальну.
-
Далі він вказує параметри своєї фігури.
-
Віртуальний манекен змінює фігуру відповідно до введених даних.
-
АстраФіт генерує рекомендацію на підставі детально опрацьованих алгоритмів посадки, враховуючи при цьому еластичність матеріалу виробу.
-
Користувач бачить рекомендацію, яка складається з візуалізації посадки товару в кожному доступному розмірі та опису її особливостей.
-
Сервіс видає рекомендаційний бал, наскільки розмір і посадка конкретного виробу підходять фігурі, за шкалою від 1 (розмір не підходить) до 10 (ідеальна посадка).
Процес примірки за допомогою візуальної примірювальної на сайті MustHave
Як підключити АстраФіт до інтернет-магазину на Хорошопі
-
Зареєструйте акаунт в АстраФіт і внесіть дані про товари згідно з інструкціями сервісу.
-
Встановіть основний скрипт з кабінету АстраФіт в налаштування сайту.
-
Встановіть віджет примірочної в опис товарів, для яких хочете запропонувати підбір розмірів.
Детальніше читайте в інструкції.
До речі, клієнти Хорошопу можуть отримати 5% знижки на будь-який тарифний план АстраФіт за промокодом Хорошоп-промо.
Кейси відомих інтернет-магазинів
Natali Bolgar
Інтернет-магазин престижного українського бренду Natali Bolgar використовує віртуальну примірювальну з березня 2018 року. Її встановили, щоб збільшити лояльну аудиторію і розширити коло постійних клієнтів.
За цей час кількість постійних покупців серед користувачів примірювальної склало 71,5%, а серед тих, хто не користується сервісом, — 38,5%. Користувачі примірювальної, в порівнянні з іншими відвідувачами сайту, здійснювали покупки вдвічі частіше.
Oh My Look!
Oh My Look! — сервіс оренди одягу Лєри Бородіної, в якому можна взяти вбрання на прокат з доставкою по Україні. Встановлюючи АстраФіт, бренд Oh My Look! прагнув максимально полегшити вибір клієнта.
Бренд пропонує багатошарові вироби зі складним оригінальним кроєм. Сукні та костюми беруть в оренду для особливих випадків, і кожна клієнтка хоче виглядати максимально ефектно. Для такого нестандартного сегменту товарів особливо важлива примірка. Щоб домогтися кращого результату, оцифровку виробів проводили фахівці АстраФіт — в кілька етапів і в двох містах.
В результаті, за червень-вересень 2020 року конверсія серед користувачів примірювальної збільшилася в 2,5 рази.
Бренд розповідає про можливість приміряти вироби онлайн у своєму Instagram
Business-Style
Business-Style — український мультибрендовий онлайн-магазин чоловічого і жіночого бізнес одягу. З АстраФіт бренд прагнув зміцнити свої сильні сторони — сервіс та індивідуальний підхід.
При виборі ділового гардеробу, клієнти передусім звертають увагу на бездоганну посадку. Використання віртуальної примірювальної дозволяє економити час при виборі варіантів.
Аналіз показників після установки АстраФіту показав, що:
-
час, який покупці проводять на сайті з приміркою, збільшився в 4 рази;
-
покупці переглядають за сеанс на 305% більше сторінок;
-
конверсія за період з 1 червня по 30 вересня зросла в 5 разів.