Youtube Опубліковано: 14.03.2019

Вебінар «Як вести та оптимізувати рекламні компанії»

Вебінар про ведення та оптимізацію рекламних компаній посля запуску

Коли починати оптимізацію рекламних компаній? На які показники варто орієнтуватися при оптимізації? Як знизити вартість кліку та конверсії? Про все це — в нашому вебінарі.

Спікер: Ксенія Лобинцева — керівник відділу контекстної реклами в компанії Webline Promotion.

На вебинарі обговоримо:

  • що включає в себе оптимізація рекламних компаній і для чого її проводити;
  • коли потрібно починати оптимізацію рекламних компаній;
  • на які показники потрібно орієнтуватися при оптимізації та що оптимізувати в першу чергу;
  • як знизити вартість конверсії та ціну переходу;
  • які бувають підводні камні рекламних систем та неочевидні фішки оптимізації рекламних компаній.

Презентація: Як вести та оптимізувати рекламні компанії після запуску

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів