Коли починати оптимізацію рекламних компаній? На які показники варто орієнтуватися при оптимізації? Як знизити вартість кліку та конверсії? Про все це — в нашому вебінарі.
Спікер: Ксенія Лобинцева — керівник відділу контекстної реклами в компанії Webline Promotion.
На вебинарі обговоримо:
- що включає в себе оптимізація рекламних компаній і для чого її проводити;
- коли потрібно починати оптимізацію рекламних компаній;
- на які показники потрібно орієнтуватися при оптимізації та що оптимізувати в першу чергу;
- як знизити вартість конверсії та ціну переходу;
- які бувають підводні камні рекламних систем та неочевидні фішки оптимізації рекламних компаній.
Презентація: Як вести та оптимізувати рекламні компанії після запуску
Запустити свій інтернет-магазин
Безкоштовний тест 7 днів