Можливості 28.05.2019

Як покращуються SEO-показники після переїзду на Хорошоп: кейс інтернет-магазину bobinka.com.ua

Як покращуються SEO-показники після переїзду на Хорошоп: кейс інтернет-магазину bobinka.com.ua

Наші партнери, компанія F.A.I.R Agency, займаються SEO-просуванням інтернет-магазину bobinka.com.ua. Вони розповіли про етапи своєї роботи, яких результатів досягнули за рік, а також поділилися планами щодо подальшого просування.

Зміст статті
  1. Аудит сайту
  2. Аналіз ніші
  3. Внутрішня оптимізація сайту
  4. Робота з семантикою
  5. Зовнішня оптимізація
  6. Контент сайту
  7. Складнощі під час роботи
  8. Переїзд на Хорошоп
  9. Результати інтернет-магазину
  10. Плани на майбутнє
  11. Підіб'ємо підсумки
Кейс підготував
Олексій Марек
Провідний маркетолог F.A.I.R. Agency

Наші партнери, компанія F.A.I.R Agency, займаються SEO-просуванням інтернет-магазину bobinka.com.ua. Вони розповіли про етапи своєї роботи, яких результатів досягли за рік, а також поділилися планами щодо подальшого просування.

F.A.I.R Agency розпочала співпрацю з інтернет-магазином bobinka.com.ua в 2018, близько року тому. Його було розроблено на CMS PrestaShop, але після півроку просування він переїхав на Хорошоп.

Аудит сайту

Перед початком просування ми провели обов'язковий аудит сайту та виявили низку проблем. Серед них:

  • мінімальна наповнюваність сайту корисним контентом: не було повноцінного блогу, описи товарів та розділів були некоректними;

  • майже нульовий контрольний профіль;

  • недопрацьована структура сайту: не було кнопки «Купити» в каталозі, на частині товарів не було цін;

  • товари, яких не було в наявності і які було знято з виробництва, не було приховано;

  • технічні проблеми: дублі сторінок, дуже довге завантаження сайту, не адаптований дизайн, відсутність повноцінної мобільної версії тощо.

«Проблеми є завжди. На жаль, ідеальних сайтів не існує. SEO — це постійна робота над покращенням усіх складових сайту»

Повноцінний аудит — це документ на 5-6 сторінок, без списків проблемних URL, у якому чітко розписано всі слабкі місця інтернет-магазину та розроблено рекомендації щодо їх усунення. Іноді аудит містить ТЗ для програмістів, яке допомагає впровадити технічні правки.

Аналіз ніші

Після аудиту ми провели розгорнутий аналіз ніші, визначили слабкі місця конкурентів і точки швидкого зростання. Це допомогло зрозуміти, якою має бути структура сайту, як розподілити ключові слова по сторінках і як визначити приблизний контрольний профіль. Цього достатньо для старту робіт.

«Головне в SEO-просуванні — системність і план. Кожен власник бізнесу повинен розуміти, що це в деякому роді інвестиція, і що чекати результату тут і зараз часто немає сенсу. Вкладаючи перші 3-5 місяців гроші та зусилля у SEO, ви отримуєте результат на роки вперед. Але потрібне терпіння. Перший етап — найскладніший»

Внутрішня оптимізація сайту

Після виявлення всіх основних проблем, ми зайнялися внутрішньою оптимізацією інтернет-магазину. Ми виправили помилки в технічній оптимізації, щоб сайт почав відповідати рекомендаціям Google щодо SEO.

«Google доопрацьовує свої рекомендації кілька разів на рік. В першу чергу, зміни пов'язані з апдейтами пошукових алгоритмів»

Ми провели деякі роботи на сайті:

  • створили навігаційні категорії для залучення трафіку;

  • налаштували та скоротили ЛЗУ (людині зрозумілий URL);

  • налаштували метадані для кожної сторінки (Title, Description, H1);

  • склали ТЗ програмістам для оптимізації швидкості завантаження сайту;

  • дали рекомендації щодо оформлення та заповнення карток товару: від фото до описів;

  • видалили дублі сторінок;

  • створили та наповнили блог;

  • оптимізували зображення за вагою і якістю.

Це допомогло отримати перші результати: близько 50% трафіку сайт отримував з пошукової видачі Google.

Перші результати після внутрішньої оптимізації сайту

Робота з семантикою

Ми зібрали та кластеризували семантичне ядро ​​сайту, а також розподілили його на кілька груп.

  1. Основні ключові запити, наприклад, «купити трикотажну пряжу».

  2. Запити з предметами, наприклад, «трикотажна пряжа для килимків».

  3. Запити для написання статей в блог та для їх подальшої перелінковки за категоріями: від запитів «як вибрати пряжу» до статей з готовими рішеннями.

  4. Низькочастотні запити.

  5. Високочастотні запити та ключові слова. Ми використовували їх для побудови структури сайту та написання контенту для категорій.

«Група запитів з предметами ідеально просувається за допомогою блогу. Ніколи не варто недооцінювати інформаційні запити — вони можуть чудово продавати»

Зовнішня оптимізація

Ми провели аналіз профілю посилань конкурентів. У процесі зрозуміли, що майже у всіх він однаковий і складається з низькоякісних і нетематичних посилань.

«Це було великою удачею для інтернет-магазину, адже ця ситуація трапляється досить рідко. Багато власників бізнесів давно та успішно інвестують в SEO. Іноді, в процесі аудиту профілю посилань конкурентів, нішеві інтернет-магазини вирішують взагалі відмовитися від пошукового просування. Особливо, якщо перші 5-6 місць у видачі зайняті великими гравцями на кшталт Розетки, Алло, Мойо або Цитрусу. В цьому разі, потрібно глибше опрацьовувати семантичне ядро ​​та вибирати менш конкурентні запити»

Ми вибрали оптимальну стратегію для того, щоб нарощування маси для сайту було безпечним. Вона полягала в акуратному та плавному розміщенні близько десяти посилань на місяць, які проставлялись на головну сторінку та категорії сайту. Майданчики для розміщення вибиралися з урахуванням тематики, відвідуваності та регіону.

Контент сайту

Ми проаналізували контент конкурентів і підготували рекомендації щодо написання текстів для категорій і сторінок, які просували. На першому етапі ми запропонували декілька важливих рекомендацій для контенту сайту:

  • розмір тексту не повинен перевищувати 2-2,5 тис символів;

  • матеріал має містити заголовки H2 і H3;

  • текст має бути за заданою тематикою та відповідати на запити користувачів;

  • для кращої читабельності варто додатково оформляти списки та підзаголовки матеріалів.

«Великі тексти потрібно писати дуже акуратно. Вони повинні бути корисними, цікавими та містити хоча б дві-три картинки, щоб розбавити ними тексти»

Також ми проаналізували, з якими питаннями найчастіше стикаються потенційні клієнти магазину під час вибору та перед покупкою товару. У цьому допоміг сервіс Serpstat, адже в ньому є розділ пошукових запитів користувачів.

Ми написали декілька статей, які відповідають на популярні запити користувачів. Наприклад, «Що можна зв'язати з трикотажної пряжі?», «Як зв'язати шарф з трикотажної пряжі?», «Особливості та секрети техніки в'язання» тощо.

Блог інтернет-магазину

Для зручної навігації та передачі ваги на сторінки, які просуваються, ми перелінкували статті блогу з категоріями, товарами та фільтрами. Для таких посилань ми використовували ключові слова, призначені для розширення анкор листа.

Складнощі під час роботи

Одна з проблем з'явилася після переіндексації — сайт застряг на 10-20 позиціях пошукової видачі за важливими для нас запитами. Щоб це виправити, ми використали тактику дооптимізації контенту. Це допомогло підвищити позиції до топ-5.

Хотілося досягти кращих результатів, але CMS PrestaShop, на якій було розроблено сайт, не зовсім підходить для SEO-просування. Деякі модулі занадто громіздкі, швидкість завантаження часто перевищує 2-3 секунди, є проблеми з навігацією по структурі сайту тощо. Цю проблему ми виправили за допомогою переїзду на Хорошоп.

Головна сторінка інтернет-магазину

Переїзд на Хорошоп

Після півроку успішного просування, клієнт вирішив перенести інтернет-магазин на іншу платформу. Адже на PrestaShop він не міг використовувати всі маркетингові інструменти для просування і ведення ефективного бізнесу. Його вибір впав на платформу Хорошоп.

Наша команда була цьому рада, адже Хорошоп оптимізований під SEO-вимоги за замовчуванням. І ми вже мали успішний досвід просування інтернет-магазину на цій платформі.

Головне, за що ми любимо Хорошоп, — це пул готових рішень. У Хорошопі є фіди для Hotline, Google Merchant, Rozetka та Facebook. Також є зручна адмінка та можливість інтегрувати маркетингові коди без залучення програміста. Нещодавно з'явилися візуально приємні звіти про продажі. І це лише короткий список переваг.

Оцініть переваги та можливості Хорошоп самостійно. Створюйте інтернет-магазин та тестуйте всі функції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Переїзд зайняв всього декілька тижнів, а це дуже швидко, повірте нашому досвіду. Після цього ми продовжили просування і змогли досягнути вражаючого результату: трафік виріс більш, ніж на 50%, а видимість збільшилася втричі.

 

Збільшення органічного трафіку після переїзду на Хорошоп 

 

Зростання трафіку інтернет-магазину більш, ніж на 50% 

 

Зростання видимості інтернет-магазину втричі

Результати інтернет-магазину

Навіть під час несезону, за тиждень інтернет-магазин відвідують 10 282 потенційних клієнта. Конверсія — 0,36%.

Загальний звіт показників інтернет-магазину за тиждень

 

У інтернет-магазину 38 замовлень на тиждень на суму 17 299. Середній чек — 455 грн.

Продажі інтернет-магазину за тиждень 

 

Топ продажів інтернет-магазину за тиждень

Плани на майбутнє

Ми продовжуємо займатися просуванням інтернет-магазину bobinka.com.ua. Плануємо нарощувати кількість посилань, розширити структуру для додавання нових категорій і товарів, а також підключити контекстну рекламу та ремаркетинг.

«Важливо розуміти, що у інтернет-магазину безліч точок зростання. Приклад інтернет-магазину bobinka.com.ua — яскраве тому підтвердження. Якщо ви досягли межі в тематиці «пряжа» — добре, давайте завозити та продавати трикотажний шнур. А потім фурнітуру. І безліч інших цікавих аксесуарів.

Іноді сайт отримує позиції у пошукових системах абсолютно безкоштовно, за рахунок блогу. Google оцінює якість контенту та поведінку користувачів і піднімає ресурс у видачі. На bobinka.com.ua так сталося з фурнітурою, що дало поштовх для подальшого просування категорії та розширення товарного асортименту»

Підіб'ємо підсумки

Ми досягнули непоганих результатів у просуванні інтернет-магазину bobinka.com.ua. При мінімальних витратах на просування, тепер близько 60% замовлень генерується саме за допомогою SEO. Наша стратегія просування підвищила впізнаваність бренду, що в свою чергу зацікавило постійних клієнтів, оптових покупців і нових постачальників. Впізнаваність на нішевому ринку — це велика цінність.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 13

По основным ключам главной страницы (title), интернет магазин пряжи украина/киев, даже не в топ 10… за год? когда конкуренты согласно вашим словам, с низкокачественной ссылочной массой, что как бы намекает на их некомпетентность. Такая конкуренция серьезная, что топ неприступен?

Владимир Боб, Главная страница никогда не является приоритетной для е-комерс проекта.

Мы хотим продавать, а не меряться позициями)

Конверсия запроса "магазин пряжи" 0.6%. Зачем его пушить?

Доброго дня. А яка загальна кількість товарних позицій в магазині?

Та і конверсія в 0,36% ні про що. Трафік не цільовий, толку з того що сайт в ТОПі, якщо продаж нема.

Andrew Zadorozhny, Добрый день.

 

Почти 1000 наименований товарных позиций.

 

Конверсия в отчетах Хорошопа считается немного не так, как это принято в GA.

 

Да и вам же интересен не коэф. конверсий, правда же? Кому нужны эти посещения страницы контактов, добавления товара в корзину и т.д.)))

 

- коэф. транзакций за май.

Трафик не просто целевой, он на уровне значительно выше среднего, и в несколько раз более конвертирующий, чем у конкурентов.

Если бы не было продаж, никто бы за SEO не платил) Или у вас не так?

Alexiy Marek, ДОброго дня, чи то пак вечора :)

1000 найменувань, це маленький магазинчик, і якщо переносити навіть вручну - займе не так багато часу. Ну то таке, просто було цікаво зараз сам буду тікати з прести.

А от про конверсію... Мені якраз цікава конверсія і я як власник бачу конверсію не в підписці на новини, а в покупці, що те ж саме що й транзакція.

1,35 як на погляд з моєї колокольні, то є куди рости і як мінімум третина трафіка не цільового. Це якщо не сезон. Якщо сезон то тут "пічаль бєда..."

Andrew Zadorozhny , Если упереться, думаю 1к позиций можно за 3-4 дня руками завести. Тут вы правы. Если есть готовые таблицы экспорта с Престы - даже в день можно. Главное связато фото с артикулами.

На счет конверсии и транзакции - спорно. Аналитикс может дать сравнение только кол-ва оформленных заказов, что обычно и считается полноценной конверсией, и транзакций. Брошенные корзины трогать не будет, представим идеальный ИМ.

Если в таком случае у вас К=Т - буду рад поближе познакомиться с вашей нишей. Как показывает личный опыт - потеря на этапе перехода из конверсии в транзакцию - от 7 до 30% в зависимости от тематики ИМа.

Alexiy Marek, Доброго ранку!

Ну я ж написав що з "моєї колокольні" транзакція = конверсія. Я не кажу правильно це чи ні. Але виставляти для магазину конверсію на підписку, на відвідування блога і т.д. для МЕНЕ це не правильно. Мені потрібна продажа. Тому коли я десь читаю про конверсію ІМ то одразу думаю про вашу транзакцію :) Тематика теж товари для хенд мейду. З даним магазином не пересікаємось.

Andrew Zadorozhny, Интересно) Правда, у меня скрин чуть более открытый))

Ну да ладно)

Выборка, я надеюсь, больше 100+ транзакций?

 

Трафик - только органика?

Если не секрет. Коэф. - рекордный, могу только поздравить.

Добрый день. http://joxi.ru/vAWLD0eFgl0abr - видимость по анализатору позиций, 111% а где рост в три раза тогда? Чего не по Серпстату? Графики сравнения год на год накладываются. Почему не три месяца до переезда, и три месяца после?

Много после переезда 404 посыпалось, урлы карточек сохранили? ПФ если наложить до переезда на после переезда, улучшились или ухудшились?

Сори всё навалено в статье, статья вроде о переезде, а самом переезде ничего нету. Стратегия внешнего ссылочного продумана написано, и что ссылки внешние ставились? чтобы понять хороши ли переехали, надо отсечь другие действия, которые могли повлечь рост или падение, может не cms хороша что выросла, а просто ссылок навалили или мета теги и СЯ лучше сгруппировали.

Kucher Stanislav, Добрый день.

 

1.Видимость по анализатору позиций. СЯ

статическое. Рост в 3 раза - это с момента старта работ по SEO. Скрин

показывает последние пол года. Серпстат - такая же SEO-тулза со своими

нюансами. Из приятного - наверное, стоило бы добавить скрин роста

вхождений ключей на сайт. Была бы тоже интересная информация. Это

хорошее замечание.

 

2. 3 месяца до переезда, и 3 после - это если считать динамику в вакууме. Данный бизнес имеет сезонность.

 

3. Урлы - нет. Прямые 301.

 

4. ПФ улучшились на 15-30 процентов. Судя по записям сеансов пользователей - больше зашла мобильная версия.

 

5. По ссылочному не до конца понял вопрос. Но да, есть небольшая динамика

роста внешних ссылок. Работа скорее точечная, не каждый месяц.

 

6. Над сайтом и до, и после, работал один SEOшник.

Ссылок не наваливали)

Мета-теги не менялись.

СЯ сгруппировали - немного. Частично изменили структуру каталога. Но сами понимаете, это не дает прям взрывного роста сайта.

Alexiy Marek, ок. спасибо. за инфу.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів