Можливості Оновлено: 17.07.2024

Оптові продажі через інтернет — з чого почати і що потрібно знати

Оптові продажі в інтернеті — як продавати оптом

Хорошоп створив В2В-модуль, який дозволяє модернізувати застарілі процеси в оптових продажах і зробити їх настільки ж зручними, як і роздрібні. У цій статті ми розповімо про всі переваги цього продукту, кому він підійде та яких помилок варто уникати.

Зміст статті
  1. Особливості оптової торгівлі в інтернеті
  2. Як створити оптовий інтернет-магазин
  3. Як почати продавати товари оптом
  4. Типові помилки і як їх уникнути
  5. Основні методи збільшення обсягу оптових продажів
  6. Висновок

Оптові продажі або В2В — це вид торгівлі, який передбачає реалізацію товарів від бізнесу до бізнесу. Хорошоп створив В2В-модуль, який дозволяє автоматизувати рутинні процеси в оптових продажах і зробити їх настільки ж зручними, як і роздрібні. У цій статті ми розповімо про всі переваги цього продукту для В2В в Україні.

Особливості оптової торгівлі в інтернеті

Оптовики продають товари компаніям-посередникам, які потім реалізують їх кінцевим споживачам. Подібні замовлення значно більші роздрібних, покупці замовляють десятки і сотні товарів одночасно. Серед клієнтів B2B-магазину можуть бути роздрібні магазини, дилери, дропшипери та просто бізнес, який закуповує товари у значних кількостях для власного використання.

Процес співпраці в B2B зазвичай досить консервативний. Менеджери B2B магазину користуються таблицями Excel, відправляють прайс-листи поштою і приймають замовлення через телефон або месенджер. Такий підхід вимагає значної кількості часу від менеджерів, які вручну формують прайс з товарами і розсилають його за адресами. А потім в ручному ж режимі обробляють замовлення.

Навіть якщо спростити цей процес і вивантажувати/розсилати файл щоранку автоматично – він стає неактуальним вже після першого замовлення, тому що кількість залишків постійно змінюється і клієнтам все одно доводиться уточнювати наявність. У свою чергу, комунікація в телефонному форматі загрожує помилками: хтось щось переплутав або не почув – замовлення поїхало не туди або не в тому обсязі, не з тими товарами.

Натомість в сучасному e-commerce більшість процесів мають бути автоматизовані, і B2B не виключення. Користувачі хочуть комфортний сервіс, де вони можуть у будь-який час самостійно отримувати всю необхідну інформацію на сайті продавця та оформлювати замовлення без участі в менеджера. Все це дозволяє робити B2B-портал – завдяки ньому користувачі можуть робити оптові замовлення, немов у звичайному інтернет-магазині, переглядаючи товар у каталозі та додаючи його у кошик.

Як створити оптовий інтернет-магазин

Щоб почати продаж оптових товарів онлайн, необхідно створити зручний майданчик, як для власника, так і клієнтів. В2В Хорошоп допоможе вирішити цю задачу різним типам бізнесу.

Компаніям, які спеціалізуються на оптових продажах

Інтернет-магазин з В2В-модулем дозволяє виключити менеджера з процесу оформлення замовлення. Користувач заходить на сайт, відразу бачить доступні товари, актуальні ціни та наявність і за кілька кліків робить замовлення. Менеджер підключається в самому кінці, щоб підтвердити замовлення і відправити його в подальшу обробку.

По-перше, це сильно економить час менеджера та дозволяє йому концентруватися на інших задачах, тому що клієнта не треба постійно вести. По-друге, це виключає ситуації, коли співпраця з клієнтом залежить від одного менеджер і його похід з компанії зупиняє роботу. Всі дані користувачів є в системі, тому ні у одного менеджера немає монополії на клієнтів.

Для того, щоб зробити процес оформлення замовлення ще зручнішим, Хорошоп додав можливість відображати товари в каталозі у вигляді списку і додавати кількість товарів в замовлення одним натиском кнопки «+». Після того, як клієнт додасть потрібні товари, внизу з'явиться підсумкова сума і кнопка «Оформити замовлення».

Постачальникам, які хочуть оптимізувати процеси

Хорошоп допоможе вирішити основну і найдорожчу проблему сучасного e-commerce — не актуальні залишки на сайті. Багато інтернет-магазинів через це щодня втрачають клієнтів і незадоволені своїми постачальниками. Дуже неприємно вкластися в рекламну кампанію, провести клієнта всіма етапами воронки продажів і понести збитки через те, що на складі закінчився потрібний товар. Поки інформацію про залишки передадуть по довгому ланцюжку менеджерів, вона часто втрачає свою актуальність.

За допомогою B2B модуля Хорошоп ви зможете мінімізувати рутинні процеси і автоматизувати оптові продажі
Залишити заявку
image

Рішення — передавати її на сайт безпосередньо з облікової системи. В2В Хорошоп має готові інтеграції з сервісами Торгсофт, Діловод і низкою облікових систем. Також готові інтеграції з SalesDrive, KeyCRM, KeeepinCRM та іншими провідними CRM. Огляд можливостей CRM для B2B читайте в нашій статті. А якщо у Хорошопу поки немає інтеграції з вашої обліковою системою, її можна підключити через API.

Роздрібним магазинам, які хочуть додати в інтернет-магазин оптові пропозиції

Хорошоп створив гнучке рішення, яке дозволяє об'єднати В2В і В2С-продажі на одному майданчику. Все завдяки можливості налаштовувати окремі групи користувачів інтернет-магазину і показувати їм різні товари і різний контент, на кшталт сторінки «Про нас», способи оплати та доставки.

Можна встановити настройки таким чином, щоб користувачі з групи «Роздріб» бачили одні категорії товарів, користувачі з групи «Опт» — інші, а користувачі з групи «Великий опт» — треті. Так само і з цінами. Наприклад, роздрібним покупцям можна показувати перекреслену стару ціну і нову, а оптовикам — оптову та роздрібну. Про типи цін і групи покупців на Хорошоп ми розповідали в окремій статті.

Компаніям, які працюють по дропшипінгу

Найбільша проблема співпраці з продавцями-дропшиперами — неавтоматизована передача даних клієнтів, яким потрібно відправити товари. Їх часто передають по телефону, через месенджери тощо. Через це дані плутають, забувають, випадково видаляють, і внаслідок посилки відправляються не туди.

На Хорошоп реалізована автоматична передача постачальнику інформації про клієнтів. У цьому процесі відсутній людський фактор, завдяки чому можна впевнено формувати ТТН і відправляти замовлення. Клієнти вашого B2B-порталу, з якими ви співпрацюєте за схемою дропшипінгу, можуть відразу  оформлювати замовлення на іншу особу. Це дуже зручно та суттєво прискорює співпрацю. Детальніше про B2B дропишпінг на Хорошоп читайте за посиланням.

Як почати продавати товари оптом

Для створення оптового інтернет-магазину на Хорошопі достатньо виконати декілька простих кроків.

  1. Залишити заявку та отримати сім днів безкоштовного тестового періоду сайту.

  2. Вибрати один з 200+ дизайнів в галереї.

  3. Імпортувати товари за допомогою наших фахівців.

  4. Налаштувати сайт під свої потреби, підключити необхідні інтеграції.

  5. Підключити домен і оплатити абонплату.

З моменту залишення заявки та протягом усієї роботи сайту, вам будуть допомагати менеджери та служба технічної підтримки Хорошоп. Вони допоможуть вам навчитися користуватися сайтом, налаштовувати його і отримати відповіді на всі ваші питання про платформу. Детальніше про тариф Хорошоп B2B за посиланням.

Типові помилки і як їх уникнути

Поганий складський облік

Якщо не приділяти достатньої уваги складському обліку, то доведеться постійно стикатися з різними проблемами. Наприклад, мертвими залишками, завершеним терміном придатності, недостатньою кількістю товару тощо. Погана роботу складу впливає на всі інші бізнес-процеси. Клієнти просто не зможуть покластися на вас, а не матимете змогу дати якісне обслуговування. Саме тому для уникнення проблем потрібно мати B2B-портал та систему обліку, які працюють у зв’язці. 

Відсутній один формат для передачі контенту

Якщо ви працюєте з дилерами, то періодично потрібно передавати їм фотографії та описи товарів. Деякі постачальники не надто уважно до цього ставляться, через що дилерам доводиться наймати окремих людей, які тижнями займаються рутинною роботою по наповненню інтернет-магазинів контентом. Постачальник може полегшити їм життя, просто передавши контент в зручному структурованому вигляді.

В2В Хорошоп дозволяє вивантажувати контент в форматах XML і XLS, з якими більшість дилерів вже вміє працювати. Структурований формат таких файлів дозволяє завантажувати контент в інтернет-магазини дилерів за кілька кліків.

Немає історії замовлень дилера

Дилерам важливо розуміти, які товари, в яких кількостях і за якою ціною вони придбали у вас раніше. Це спростить їм життя, якщо вони захочуть порівняти ціни або продублювати своє попереднє замовлення.

В2В Хорошоп дозволяє використовувати особистий кабінет з історією замовлень і статусами нових замовлень, які зараз в обробці. Також в ньому можна відразу побачити суму взаєморозрахунків з постачальником та інформацію про відповідального менеджера.

Основні методи збільшення обсягу оптових продажів

Перевага оптових продажів перед роздрібними — рекламне просування вимагає менших бюджетів. На ринку не така висока конкуренція, тому інвестиції в контекстну рекламу, Google Shopping і SEO будуть порівняно невеликими.

Крім того, якщо ви введете в пошуковику «купити смарт годинник», вгорі видачі будуть рекламні оголошення від великих гравців з величезними бюджетами, змагатися з якими неймовірно складно. А вже запит «купити смарт годинник оптом» передбачає не таку серйозну конкуренцію, тому потрапити в топ видачі легше.

У інтернет-магазинів на базі В2В Хорошоп є готові інструменти для SEO і можливість генерувати фіди для вивантаження в Google Ads та Google Shopping. Завдяки їм, просування спрощується в рази.

Висновок

В2В Хорошоп відкриває нові можливості для оптових продажів, дозволяє автоматизувати рутинні процеси, застосовувати різний підхід до різних груп покупців і полегшити життя дилерам, які зможуть звіряти ціни і залишки просто на сайті. Залиште заявку, щоб безкоштовно протестувати В2В Хорошоп протягом 7 днів.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів