Можливості Оновлено: 19.12.2024

Огляд дизайнів Хорошопу для різних ніш

Огляд дизайнів Хорошопу для різних ніш

Дизайн — це одна з найважливіших деталей в створенні інтернет-магазину. Пропонуємо ознайомитись з нашими варіантами та знайти той, який найкраще підійде саме для вашого сайту.

Зміст статті
  1. Одяг та взуття
  2. Прикраси
  3. Косметика
  4. Їжа
  5. Дитячі товари
  6. Електроніка та гаджети
  7. Зоотовари
  8. Товари для дому
  9. Свічки
  10. Військове спорядження
  11. Висновок

Перш ніж відкрити свій інтернет-магазин, потрібно визначитись з його візуальним оформленням. Конструктор інтернет-магазинів Хорошоп пропонує вибрати один з понад 200 дизайнів сайту для різних ніш. Сподіваємось, наш огляд допоможе вам визначитись з кращим макетом саме для вашого магазину з урахуванням особливостей ніші. 

Одяг та взуття

Головні тренди для дизайну інтернет-магазину одягу та взуття — це багато простору, мінімалізм і стильні банери. Найкращі основні кольори інтерфейсу — чорний та білий.

Один з недоліків покупки одягу та взуття онлайн з погляду покупця — неможливість приміряти вподобану річ, і ризик, що вона не сяде як слід. Тому в картці товару обов'язково має бути розмірна сітка, а також багато фото. Важливо додати зображення товару не тільки в різних ракурсах, а й на моделі. В каталозі слід використовувати горизонтальну фільтрацію, завдяки цьому користувач зможе побачити всі фільтри відразу. Плюс — залишиться більше місця для карток товарів.

Прикраси

Магазинам дорогих товарів важливо викликати довіру користувачів, таке відчуття найкраще створює лаконічний та стриманий дизайн. Не варто робити оформлення дуже яскравим — замість насичених кольорів, краще віддайте перевагу більш спокійним пастельним тонам. 

Фотографії прикрас часто мають передбачувану колірну гаму у відтінках золота та срібла. Тому доцільно використовувати кольорові фони для фото або додати в дизайн акцентний відтінок, який буде акуратно поєднуватись з фотографіями товарів. Картки краще зробити більшими, так вони відразу привертатимуть увагу.

Косметика

Ніша косметики багатогранна, тому при виборі макету слід спиратись на особливості ваших товарів та портрет покупця. Наприклад, для інтернет-магазину чоловічої косметики чудово підійде темний дизайн сайту, з контрастним, але стриманим інтерфейсом. Якщо в асортименті органічні доглядові засоби — обирайте спокійні кольори, які асоціюються з природою. А при продажах товарів, орієнтованих переважно на молодь, можна експериментувати з яскравим дизайном. 

Незалежно від типу продукції, естетичний візуал в ніші косметики відіграє важливе значення, тому на головній сторінці актуальні нестандартні та гарно продумані банери. Ще один обов’язковий атрибут зручного сайту інтернет-магазину косметики — велика кількість фільтрів. Додайте не лише фільтр за групою товару, а й за властивостями, призначенням, типом шкіри, країною виробництва тощо. Так користувач значно заощадить час на пошук потрібного засобу.

Їжа

Дизайн інтернет-магазину їжі також безпосередньо залежить від продуктів, які ви пропонуєте. Колірна гама вашого сайту може бути кардинально різною — від теплих бежевих тонів, при продажах випічки, до соковитої «літньої» палітри, якщо в асортименті корисні смаколики, наприклад, сухофрукти, пастила та інші ласощі. 

Постійні акції в інтернет-магазинах продуктів — особливість ніші. Використовуйте на сайті багато яскравих слайдерів та не обмежуйтесь однією банерною лінією. Як налаштувати банери на головній сторінці сайту, читайте в нашій статті. Картки товарів краще робити компактними, адже основне завдання інтернет-магазину їжі — показати різноманітність продукції.

Дитячі товари

При створенні магазину таких товарів важливо пам'ятати, що ваші покупці — батьки, а не діти. Тому дизайн з мальованими елементами чи популярними персонажами мультфільмів не дуже доречний. А ось вибрати кілька яскравих акцентних кольорів буде гарною ідеєю. Головне, щоб вони добре поєднувалися.

Ще в інтернет-магазині дитячих товарів дуже важливо додати фільтр за віком, щоб батьки відразу могли відсортувати товари, які підійдуть їхній дитині.

Електроніка та гаджети

Інтернет-магазини електроніки та гаджетів можуть сміливо використовувати яскраві кольори та багато банерів. На головну сторінку доцільно помістити блок з переліком брендів, які у вас представлено, оскільки для багатьох користувачів компанія-виробник бажаного електронного девайсу має пріоритетне значення. Картки краще робити не дуже великими — зазвичай ця ніша передбачає багато товарів в асортименті, і головне в них характеристики, а не фотографії.

Крім того, у прев'ю карток потрібно вивести основні модифікації товарів, щоб вони з'являлись при наведенні курсора. Так користувач відразу зможе переглянути, чи є в магазині, наприклад, смартфон з потрібним обсягом пам'яті або розумний годинник улюбленого кольору. Переглядаючи картку товару, покупець повинен відразу бачити доступні способи оплати — покупка частинами, в кредит тощо, а також можливість порівняти кілька позицій. Електронні пристрої відрізняються великою кількістю технічних характеристик, і опція порівняння допоможе користувачеві наочно оцінити відмінності схожих товарів, без необхідності перемикатись між вкладками.

Зоотовари

Для дизайну інтернет-магазину зоотоварів найчастіше використовуються насичені кольори й тематичні графічні елементи. Особливу роль відіграють фільтри, які дозволять покупцеві вибрати товари саме для свого улюбленця.

Товари для дому

Ця ніша дуже різноманітна, однак для презентації більшості товарів для дому буде доречним дизайн в колірній гамі, що асоціюється з домашнім затишком — з використанням пастельних кремових, коричневих, жовтих відтінків. Вдалим рішенням може стати й мінімалістичний білий колір з не дуже яскравим контрастним інтерфейсом. Натомість товари демонструйте не на стандартному світлому фоні, а покажіть, як вони виглядатимуть в інтер'єрі. Картки в каталозі можна робити великими, адже це та ніша, де вигляд виробу часто є одним з пріоритетних критеріїв при прийнятті рішення про покупку. 

Деякі товари для дому, наприклад елементи освітлення, мають специфічні технічні характеристики. При продажах такої продукції слід створити розгалужену систему фільтрів — споживана потужність, тип цоколю, світловий потік та інші параметри.  

Свічки

Дизайн інтернет-магазину свічок також обирайте в нейтральних, не дуже насичених відтінках, щоб передати користувачам атмосферу тепла, гармонії та спокою. Основний акцент робіть на привабливому візуалі. На першому екрані може бути розміщений великий банер, а нижче — декілька менших слайдерів, які відображають ваш асортимент.

Військове спорядження

Інтернет-магазин військового спорядження оформлюйте у стриманій колірній гамі без надто яскравих акцентів. Основна увага при виборі товарів цієї категорії приділяється технічним параметрам, тому подбайте про повний опис та характеристики в картках товару. В прев’ю карток у каталозі мають відразу відображатись модифікації — розмірна сітка, колір, матеріал тощо. Головну сторінку не слід перевантажувати великою кількістю банерних ліній. Краще додати блоки з товарами та переліком брендів, представлених у вашому магазині. 

Висновок

Понад 10 000 інтернет-магазинів створені на основі наших дизайнів. Частина клієнтів вибрали один з макетів з невеликими варіаціями, наприклад, змінили кольори шапки та кнопок. Інші — максимально кастомізували візуальне оформлення в рамках можливостей платформи. Як створити свій дизайн інтернет-магазину, читайте в нашій статті. 

Якщо хочете дізнатися про це більше, залишайте заявку на створення інтернет-магазину. Наші менеджери розкажуть усі подробиці. Також ви зможете безкоштовно тестувати готовий інтернет-магазин протягом 7 днів.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів