Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Щоб побудувати довгострокові відносини з покупцем, необхідно забезпечити позитивний користувальницький досвід. Це означає — доставити товари вчасно та без пошкоджень. У цій статті ми розповімо, що використовувати для упаковки товарів та як зробити так, щоб посилка запам’яталася.

Чому упаковка важлива

Безпека товару

Особливість торгівлі через інтернет в тому, що покупець отримує товар від поштової служби, але за збереженість товару під час доставки все одно відповідає інтернет-магазин. Тому якщо клієнт побачить ушкодження, він матиме право вимагати заміну товару, а це — зайва трата часу та грошей. На жаль, ми не здатні зробити робітників пошти акуратнішими, але в наших силах упакувати товар максимально надійно.

Брендовий ефект

Дослідження Dotcom Distribution показало, що 40% покупців, скоріш за все, зроблять повторні покупки, якщо товари прийшли в незвичній упаковці. Це ж дослідження виявило, що незвична упаковка змушує бренд відчувати себе висококласним.

Наприклад, український бренд Minimal Silver відправляє товари в іменній коробці. Вона прикрашена лентою та всередині, окрім товару, є цукерка та знижка на наступну покупку. 

Упаковка від Minimal Silver

Що знадобиться для надійної упаковки товарів

Під час упаковки важливо враховувати габарити та хрупкість товарів. Відштовхуючись від цих характеристик, використовуйте різноманітні упаковочні матеріали. 

Конверти

Вони підходять для транспортування невеликих предметів, на кшталт ювелірних виробів, книжок, сувенірів або біжутерії. Ви можете додатково захистити товар повітряною вставкою. 

Приклад упаковочного конверту

Пакети

Якщо ви продаєте легкі та не хрупкі товари, можна використовувати для доставки поліетиленові пакети. Вони міцні та займають мало місця при зберіганні. 

Пакет має відповідати кольорам інтернет-магазину

Коробки з гофрокартону

Це популярний та найбільш універсальний різновид упаковки для товарів від 0,5 кг. Важливо підібрати правильний розмір коробки в залежності від ваги посилки. Наприклад, Нова Пошта пропонує до 13 варіантів коробок для товарів до 30 кг. 

Приклади коробок від нової пошти

Крім звичайних коробок від служб доставки можна використовувати індивідуальні варіанти, які вам більш підходять. 

Інші формати коробок для доставки

Пінопласт або повітряно-бульбашкова плівка

Ці матеріали додаються в коробку, щоб не дати хрупкому товару рухатися по коробці під час транспортування. Це зменшить ризик пошкодження. 

Зайвого наповнювача — не буває

Захисні кути

Ці вироби надійно фіксують великогабаритний вантаж по типу меблів та побутової техніки. 

Захисний кут

Стрейч-плівка

Її варто використовувати з усіма різновидами упаковки товарів. Плівка захищає товар від царапин та потертостей. 

Не нехтуйте стрейч-плівкою

Поради з використання упаковок

Брендуйте упаковки

Брендинг додасть відправці унікальності. Наприклад, Bodo брендує пакети та коробки із замовленнями, а також додає в посилку стрічки та конфеті. 

Відправка від Bodo

Зробіть упаковку цікавішою

Невеличка кастомізація перетворить стандартну коробку в подарункову. Для цього можна використовувати упаковочний папір, різноманітні банти, наклейки, маленькі аксесуари тощо. Наприклад, бренд Душка розміщує на упаковці стікери та стрічки, а в коробку додає декоративний наповнювач. 

Відправка від Dushka

Зближуйтесь з покупцем

Маленька листівка заповнена від руки, в коробці із замовленням, дасть клієнту відчуття, що про нього піклуються. Такі дрібниці формують позитивне ставлення до бренду. 

Навіть формальне привітання буде приємним для клієнта

Виділяйтеся

Оригінальна упаковка закріпить за вашим брендом репутацію компанії з унікальним підходом до роботи з клієнтами. Враховуйте, що вона буде дорожча за звичайну упаковку, але брендовий ефект того вартує. Це може навіть стати вашою рекламою, адже люди люблять знімати незвичайні речі та ділитися цим у соцмережах. 

Оригінальна упаковка справить враження на клієнтів

Висновки

Вдала упаковка виконує два завдання: забезпечує захист товару та лояльність покупців до бренду. Від упаковки залежить, чи запам’ятає користувач ваш інтернет-магазин та який післясмак у нього залишиться від замовлення.

Новий коментар
Оцінка