Майданчики Опубліковано: 07.04.2023

ТОП-10 маркетплейсів України

Маркетплейси України: ТОП-10 — Огляд, Порівняння, Особливості

Торгівля на маркетплейсах дозволяє нішевим інтернет-магазинам скористатися можливостями великих гравців у свою користь — це набагато ефективніше за змагання з ними. Ми склали список маркетплейсів і написали оглядову статтю про найбільші з них.

Зміст статті
  1. Rozetka
  2. Prom.ua
  3. Епіцентр Маркетплейс
  4. Bigl.ua
  5. F.ua
  6. Kasta
  7. Zakupka
  8. АЛЛО маркетплейс
  9. Made With Bravery
  10. OLX
  11. Висновки

Маркетплейс — важливий інструмент продажів в e-commerce, який користується значною популярністю серед продавців. Торговельні майданчики вкладають великі кошти в рекламу та залучають сотні тисяч покупців на свої сайти. Саме тому мерчанти часто починають свій шлях в інтернет-торгівлі саме з маркетплейсів, а потім використовують їх як канали продажів вже для власного інтернет-магазину. Ми обрали десять найкращих маркетплейсів України та оглянули кожен з них. Читайте цю статтю, щоб дізнатися про їхні особливості, вартість розміщення та іншу інформацію, яка допоможе вам у виборі.

Rozetka

Rozetka — це один з найбільших гравців в українському e-commerce, який не лише продає товари самостійно, а і дозволяє використовувати свій майданчик іншим. За даними SimilarWeb, Rozetka відвідують щонайменше 30 млн разів на місяць — ви зможете зробити частину цих користувачів своїми клієнтами. Rozetka не співпрацює з дропшиперами, як і більшість інших торгових майданчиків. Маркетплейс дозволяє вільно продавати різноманітні категорій товарів, але в деяких випадках потрібні додаткові дозвільні документи. Такі вимоги стосуються, наприклад, автозапчастин або продуктів харчування. Також є невеликий перелік заборонених категорій.

Як почати продавати на Rozetka

  1. Надіслати заявку.

  2. Підписати договір. Для цього потрібно мати ФОП 2-3 групи або бути зареєстрованим як юридична особа.

  3. Зробити товарний фід в форматі XML за всіма вимогами майданчика. Для цього на платформі Хорошоп є функція генерації фіда спеціально для Rozetka.

  4. Дочекатися результатів модерації. Менеджери ретельно перевіряють XML-файл з товарами та можуть відправити його на допрацювання.

Тестуйте автоматичну генерацію фидів для маркетплейсів, прайсагрегаторів та інші можливості Хорошоп 7 днів безкоштовно.
Оставить заявку
image

Вартість послуг Rozetka

Мерчанти на Rozetka роблять стандартний щомісячний внесок 120 гривень. Також з них стягується комісія за кожен проданий товар, її розмір залежить від типу товарів. Розмір комісії індивідуальний та стає відомим лише після відправки заявки на співробітництво.

Реклама товарів на маркетплейсі

Для просування товарів партнерів Rozetka використовує контекстну, таргетовану та банерну рекламу. Якщо за деякими ключовими запитами немає реклами, можна запропонувати менеджерам Rozetka її додати.

Особливості маркетплейсу Rozetka

  1. Потрібно придумати нову назву та логотип для інтернет-магазину на Rozetka, які відрізняються від вашої звичайної айдентики.

  2. Ціна товару на Rozetka не може бути вищою за вартість у вашому інтернет-магазині.

  3. Потрібно уважно стежити за рахунком в особистому кабінеті. З нього стягується комісія з проданих товарів і плата за розміщення. Маркетплейс дає тиждень на поповнення негативного балансу.

  4. Клієнти Rozetka часто не розуміють, що купують в іншого продавця. При замовленні декількох товарів вони можуть здивуватися, що їм потрібно кілька разів оплачувати доставку, а покупки не приходять одночасно.

  5. Майданчик пропонує послугу фулфілмента, коли товари мерчанта зберігаються на складі Rozetka. В цьому випадку компанія організовує процес формування та доставки замовлень.

Prom.ua

За різними оцінками, на торговельному майданчику продається більше 100 млн товарів. За даними SimilarWeb, сайт щомісяця відвідують близько 40 млн разів. Подібна статистика і приваблює потужним потоком трафіку, і лякає шаленою конкуренцією.

Продавці на Prom отримують окремий сайт, але основна частина продажів надходить із загального каталогу товарів маркетплейсу. Після реєстрації у мерчанта є 7 днів для безкоштовного ознайомлення з можливостями платформи, хоча функції тестового періоду дуже обмежені. Майданчик дозволяє продавати за схемою дропшипінгу та навіть виставляти на продаж вживані товари. 

Як почати продавати на Prom.ua

  1. Зареєструватися на маркетплейсі.

  2. Додати інформацію про товари та послуги. Для цього необхідно створити спеціальний фід з назвами товарів, цінами, основними характеристиками тощо. Клієнти Хорошопу мають можливість сформувати товарний фід для Prom за декілька кліків.

  3. Вказати інформацію про умови доставки та оплати.

  4. Попрацювати над оформленням інтернет-магазину.

  5. Купити необхідний пакет послуг для розміщення на маркетплейсі.

  6. Для юридичних осіб — підписати договір про співпрацю.

Вартість послуг Prom.ua

  • Prom 1000 — до 1000 товарів та 2000 гривень на рекламу ProSale. Вартість — 5 900 гривень на рік;

  • Prom 6000 — до 6000 товарів та 3200 гривень на рекламу. Вартість — 7 700 гривень на рік;

  • Prom 10000 — до 10 000 товарів, 4800 гривень на рекламу. Вартість — 11 500 гривень на рік;

  • Prom 20000 — до 20 000 товарів та 11 000 гривень на рекламу. Вартість — 24 000 гривень на рік.

Просування на маркетплейсі

Клієнтам Prom доступна ProSale — внутрішня реклама в товарному каталозі. Для ProSale використовується система ставок і дві моделі оплати — CPC та CPA, тобто оплата за клік по оголошенню або за оформлення замовлення. Додатково майданчик використовує контекстну та товарну рекламу, щоб залучати покупців ззовні.

Особливості маркетплейсу Prom.ua

  1. Трохи складна у використанні адміністративна панель. Можливо, доведеться звертатися до менеджера по допомогу.

  2. Товари магазинів на Prom з нульовим балансом ProSale не відображаються у каталозі.

  3. Дуже висока конкуренція. Багато продавців продають однакові товари, а покупці просто обирають найнижчу ціну.

  4. Є проблеми з модерацією негативних відгуків і відповідей на них. Продавці часто скаржаться на неможливість видалити фейкові негативні коментарі про інтернет-магазини.

Епіцентр Маркетплейс

Епіцентр Маркетплейс — відносно новий торговельний майданчик, з'явився восени 2020 року. Через рік роботи товарообіг маркетплейса вже складав 33 млн гривень, а кількість товарів від мерчантів сягнула 700 тис. позицій. За даними SimilarWeb, сайт Епіцентру щомісяця відвідують до 20 млн разів. Поєднання відносно низької конкуренції та високого трафіку робить Епіцентр Маркетплейс привабливим місцем для продавців. Торговельний майданчик розташовується на одному домені з інтернет-магазином Епіцентр, а товари мерчантів знаходяться в одному каталозі з пропозиціями компанії. Детальніше про майданчик та його особливості читайте в нашій статті як продавати на маркетплейсі Епіцентр.

Як почати продавати на Епіцентр

  1. Подати заявку та обговорити деталі співпраці з менеджером платформи.

  2. Підписати договір. Для цього потрібно бути зареєстрованим як ФОП 2-3 групи або юридична особа.

  3. Підготувати список товарів відповідно до вимог маркетплейсу та пройти модерацію.

  4. Поповнити баланс.

Вартість послуг Епіцентр маркетплейс

Для старту роботи на маркетплейсі мерчант має поповнити особистий рахунок на 1100 грн. 1000 грн з цієї суми буде використовуватися для оплати комісій за замовлення, а 100 грн будуть списані у вигляді абонентської плати, яку потрібно сплачувати щомісяця. Для більшості категорій товарів розмір комісії складає 15% від виконаного замовлення, рідше 10%. Максимальний розмір комісії сягає 20%.

Реклама на маркетплейсі Епіцентр

Для ранжування товарів в каталозі маркетплейс оцінює їхню популярність, яка виражається у кількості покупок за певний період. Не менш важливим є відсоток відмов від замовлень — це також впливає на місце товарів в каталозі. Спеціальних інструментів для внутрішнього просування на майданчику немає. Але Епіцентр активно використовує контекстну та товарну рекламу для просування товарів, як своїх, так і мерчантів.

Особливості маркетплейсу Епіцентр

  1. Модератори прискіпливо перевіряють продавців та товари.

  2. Мерчанти не можуть продавати на майданчику за схемою дропшипінгу.

  3. Не можна продавати товар, який вже продає сам Епіцентр.

  4. Немає спеціальних інструментів для внутрішнього просування.

Bigl.ua

Bigl.ua — це маркетплейс з орбіти Prom. При реєстрації на Prom мерчант отримує можливість виставляти свої товари на Bigl. За даними SimilarWeb, майданчик щомісяця відвідують до 10 млн разів. У продавців на маркетплейсі має бути не менше 80% позитивних відгуків і не більше 15% скасованих замовлень. Роботу інтернет-магазинів перевіряє служба контролю якості та залишає за собою право прибирати з каталогу товари, на які скаржаться покупці.

Як почати продавати на Bigl.ua

  1. Зареєструвати компанію на Bigl або Prom.

  2. Імпортувати товари та інформацію про них

  3. Підключити ProSale для товарів, які продавець хоче виставити на Bigl.

  4. Пройти перевірку якості.

  5. Оплатити та запустити рекламу.

Реклама на маркетплейсі та вартість послуг

Окремої вартості для роботи на Bigl немає, тому що вона неможлива без оплаченого профілю на Prom. Для показу товарів на майданчику мерчант має обов’язково підключити ProSale.

Особливості Bigl.ua

  1. Перед стартом роботи потрібно пройти модерацію. У магазина повинні бути позитивні відгуки і багато успішних угод.

  2. Є складнощі з модерацією негативних коментарів, навіть якщо вони не підтверджені покупкою.

  3. Майданчик страхує всі покупки на 5 000 грн для підняття довіри покупців.

F.ua

F.ua — відомий в Україні інтернет-магазин, який дозволяє мерчантам виставляти свої товари на сайті компанії. За статистикою SimilarWeb, сайт щомісяця відвідують більше 1 млн раз. Майданчик висуває чіткі критерії роботи для продавців. Наприклад, мерчант має вийти на зв’язок з покупцем не пізніше ніж через 24 години після оформлення замовлення. За невиконання вимог F.ua може заблокувати продавця.

Як почати продавати на F.ua

  1. Заповнити анкету на сайті компанії, вказати відомості про свій інтернет-магазин та товари.

  2. Сформувати товарний фід.

  3. Відправити товарний фід на перевірку.

  4. Надати логотип магазину.

  5. Підписати договір.

Просування на маркетплейсі F.ua та вартість послуг

F.ua не надає відкритої інформації щодо вартості послуг для мерчантів. Під час подання заявки на співпрацю, компанія самостійно просить вказати продавця розмір комісії. Про інструменти просування всередині маркетплейсу публічних даних також немає.

Особливості маркетплейсу F.ua

  1. Назва та логотип інтернет-магазину на майданчику має відрізнятися від тих, які продавець використовує на власному сайті.

  2. Значна кількість вимог до продавців та контенту.

  3. F.ua пропонує послугу обробки вхідних дзвінків від клієнтів.

Kasta

Маркетплейс Kasta є одним із найвідоміших продавців одягу в українському e-commerce. За даними компанії, сайт щоденно відвідують 400 тис. користувачів, які роблять 20 тис. замовлень на день. Загалом з Kasta співпрацюють 3 тис. мерчантів та понад 15 тис. брендів. Поступово маркетплейс відходить від продажу лише одягу та охоплює нові категорії — аксесуари, електроніку, косметику тощо. На вибір Kasta пропонує дві моделі співпраці: FBK та 3PL. У випадку FBK, маркетплейс надає продавцю послуги фулфілмента, а при 3PL — логістикою займається сам мерчант. Детальніше про маркетплейс Kasta та його особливості читайте в нашій статті.

Як почати продавати на Kasta

  1. Подати анкету на сайті компанії.

  2. Отримати доступ в особистий кабінет.

  3. Ознайомитися з правилами співпраці та умовами договору.

  4. Завантажити на майданчик список товарів. Хорошоп має готову інтеграцію з Kasta, яка полегшує цей процес.

  5. Обрати модель співпраці та підписати договір.

Вартість послуг Kasta

Вартість послуг для мерчантів залежить від моделі співпраці, яку вони обрали. Якщо мерчант планує самостійно займатися логістикою, то він платить лише 15% комісії з замовлення. Якщо ж продавець хоче користуватися фулфілментом від Kasta, то вартість послуг ще включатиме 15% за логістичні послуги або 20 гривень за доставку однієї одиниці товару клієнту та стільки ж за його повернення.

Просування товарів на Kasta

Kasta пропонує мерчантам великий набір інструментів для просування на маркетплейсі. Серед них є багато безкоштовних функцій, які сприяють підвищенню продажів та поліпшенню позицій сайту в каталозі товарів. Як збільшити продажі на Kasta читайте в окремій статті.

Особливості маркетплейса Kasta

  1. Якщо у продавця немає потрібного контенту, наприклад, фото товарів, то Kasta може запропонувати послуги з його створення.

  2. Майданчик не дозволяє продавати у себе за схемою дропшипінгу або вживані товари.

  3. На маркетплейсі постійно працює система акцій, які Kasta активно просуває. Потрапити в акційну кампанію можуть продавці, які відповідають критеріям.

  4. Якщо мерчант співпрацює з компанією за моделлю 3PL, то він отримує кошти від продажів вже наступного дня.

  5. Послуга фулфілмента від Kasta полягає не лише у виконанні всіх логістичних функцій, компанія також бере на себе всю комунікацію з клієнтами мерчанта.

Zakupka

Zakupka — це маркетплейс, який, за даними SimilarWeb, щомісячно відвідують близько 2 млн разів. Компанія пропонує мерчантам нетиповий варіант співпраці, коли підприємці не сплачують абонентську плату. Натомість продавці платять лише за кліки по їхніх пропозиціях у каталозі. Для роботи на маркетплейсі продавцю не обов’язково створювати сайт на платформі — можна просто завантажити товари в каталог майданчика.

Як почати продавати на Zakupka

  1. Зареєструватися на сайті.

  2. Обрати потрібний варіант співпраці — зі створенням сайту чи без.

  3. Завантажити товари.

  4. Поповнити баланс та налаштувати ставки за клік.

Вартість послуг Zakupka та способи просування

Мінімальна сума поповнення балансу — 1000 гривень. За словами компанії, мінімальна ціна кліку починається від 0,10, а середня — дорівнює 1,4 гривні. Це єдиний інструмент для просування в межах маркетплейсу. Якщо мерчант хоче додатково створити сайт, то вартість цієї послуги починається від 5400 гривень.

Особливості маркетплейсу Zakupka

  1. Мерчант самостійно вказує допустимий рівень вартості кліка та регіон показу.

  2. Маркетплейс не має власних товарів на сайті.

  3. Компанія обіцяє повернути залишок коштів на балансі, якщо мерчант не задоволений співпрацею.

АЛЛО маркетплейс

АЛЛО використовує сайт свого інтернет-магазину як майданчик для співпраці з мерчантами. Згідно інформації від SimilarWeb, щомісячно сайт компанії відвідують до 7 млн разів. Мерчанти можуть скористатися іменем відомого рітейлера та розміщувати свої товари в загальному каталозі магазина, вони не будуть нічим відрізнятися від пропозицій компанії.

Як продавати на маркетплейсі АЛЛО

  1. Заповнити заявку на співпрацю з майданчиком та зареєструватися на сайті.

  2. Підписати електронний договір з компанією.

  3. Заповнити інформацію про себе у вигляді анкети та завантажити відповідний перелік документів ФОП чи ТОВ.

  4. Поповнити баланс на 2500 грн.

  5. Завантажити товари вручну чи за допомогою товарного фіда.

  6. Заповнити додаткову інформацію про магазин.

Вартість послуг маркетплейсу АЛЛО

АЛЛО стягує з мерчантів щомісячну абонплату в 100 гривень. Додатково продавці сплачують комісію з виконаних замовлень. Розмір комісії стає відомим після ознайомлення мерчанта з угодою про співпрацю.

Особливості маркетплейсу АЛЛО

  1. Маркетплейс надає до 72 годин кредитного періоду, якщо на особистому балансі продавця закінчились кошти.

  2. Майданчик може видалити товар продавця з маркетплейсу без пояснення причин.

  3. Логотип магазину мерчанта на АЛЛО має відрізнятися від справжнього.

  4. АЛЛО організовує промо-акції.

Made With Bravery

Made With Bravery — це маркетплейс для українських виробників, які хочуть продавати свої товари за кордон. Одними із творців майданчика є Міністерство цифрової трансформації України, яке прагне підтримати український бізнес під час війни та розповісти про вітчизняних виробників світові. Платформа запрацювала нещодавно, тому перелік категорій товарів, які можна на ній продавати, доволі обмежений. На Made With Bravery можна розміщувати:

  • одяг; 

  • взуття та аксесуари;

  • дитячі товари та іграшки;

  • товари для краси та здоров'я;

  • товари для дому та саду;

  • спортивні товари;

  • предмети мистецтва та колекціонування.

Головна вимога до мерчантів — бути українським виробником та знати англійську мову. Відповідно до інформації маркетплейсу, наразі на ньому продає вже більше 600 підприємців, а географія продажів поширюється на 50 країн.

Як продавати на Made With Bravery

  1. Бути офіційно зареєстрованим підприємцем.

  2. Подати заявку у вигляді заповненої форми Google.

  3. Завантажити товари на сайт.

  4. Дочекатися перевірки товарів з боку модераторів.

  5. Поповнити особистий баланс для сплати комісій.

Вартість послуг Made With Bravery

Маркетплейс бере з продавця лише комісію у розмірі 12% від вартості товару.

Особливості маркетплейсу Made With Bravery

  1. Маркетплейс відправляє всю комісію на рахунок ініціативи United24, на підтримку ЗСУ та України в цілому.

  2. Мерчант має контактувати з клієнтами лише в межах маркетплейсу.

  3. Коли на особистому балансі продавця стає менше 1 гривні, то профіль блокується до поповнення.

  4. Всі замовлення відправляються за допомогою Укрпошти.

OLX

OLX не є класичним маркетплейсом — це дошка оголошень, на якій кожен охочий може виставити свої товари чи послуги. Але популярність платформи змушує мерчантів розглядати сайт як торговельний майданчик. За статистикою від SimilarWeb, OLX щомісяця відвідують близько 60 млн разів, що робить майданчик одним з найпопулярніших в Україні для торгівлі в інтернеті. Саме тому на OLX є можливість створити магазин для бізнесу, який надає додаткові переваги.

Як продавати на OLX

  1. Зареєструватися на сайті.

  2. Обрати категорію товарів та бажаний пакет оголошень.

  3. Створити бізнес сторінку.

  4. Завантажити оголошення.

Вартість послуг OLX та методи просування

Мерчант купує у OLX пакети оголошень. Вартість залежить від категорії товарів чи послуг, обраного тарифу та кількості об'яв. Наприклад, за 50 пропозицій в категорії аксесуари вартість будет складати:

  • тариф Старт — 849 гривень за бізнес-сторінку, статистику оголошень за 60 днів;

  • тариф Преміум — 1239 гривень за оновлену бізнес-сторінку, 3 підняття в топ для кожного оголошення, персоналізований дизайн сторінки об'яв, статистику пропозицій за 90 днів;

  • тариф Мега — 1379 гривень за оновлену бізнес-сторінку, 3 підняття в топ для кожного оголошення, персоналізований дизайн сторінки об'яв, статистику оголошень за 90 днів, можливість розміщувати пропозиції у кількох категоріях.

Особливості OLX

  1. Компанія заявляє, що майданчик відвідує кожен другий користувач інтернету в Україні хоча б раз на місяць.

  2. Бізнес-сторінка видаляється, якщо з моменту останньої оплати минуло більше 30 днів.

  3. Пакет оголошень діє лише для однієї категорії товарів, якщо це не тариф Мега.

Висновки

Маркетплейси — популярний та дієвий інструмент для продажів в інтернеті. Складність роботи на торговельних майданчиках у тому, що кожен з них вимагає особливої роботи з клієнтами, оформлення товарів та дотримання певних правил. Але часто ці зусилля того варті, адже великий майданчик залучає багато трафіку та може стати додатковим каналом для отримання прибутку. Саме тому Хорошоп розробив для своїх клієнтів спеціальні функції, які дозволяють продавати одразу на декількох маркетплейсах одночасно та керувати продажами зі свого сайту.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 33

Будьте внимательны при работе с "Розетка" потому как "Новая почта" сливает им необходимую информацию о движении посылок от вас. У меня в магазине на Розетке были сделаны заказы в начале октября, но на тот момент клиента не устроили сроки заказа и цвет товара. А через полтора месяца этот же клиет заказал этот же товар у меня через другой маркетплейс. Сделка прошла. И каково было мое удивление - Розетка насчитала комиссию считая что я продал товар через них и требует деньги !!! Возникает вопрос как розетка узнала про сделку через 45 дней если она была проведена через "Алло" ?

Sergey Pavlov, доброго дня! Ви задоволені роботою на "Алло"? Я шукаю зараз маркетплейс...У вас вже є досвід, порадьте, будь ласка. Дякую за відповідь.

Prom.ua - убогая кошелка как для продавцов, так и для покупателей. Как продавец я плачу за сайт около 5000 в год и дополнительно за рекламу в Prosale за каждый проданный товар около 200грн. Но… этого им мало. Они хотят, чтобы я продавал не менее 50% от заказов. А Клиент как правило прежде, чем прочитать вдумчиво описание товара, просто жмет на кнопку «Заказать». Затем, когда ему все разжевываешь по характеристикам товара, он отказывается от товара, но большинство не отменяют заказ на сайте, и приходится удалять заказ самому. Так Пром считает это нарушением. В результате – отказ от размещения в каталоге prosale, но без него мне ваша помойка не нужна. Прощай Prom !!!

Андрей Веденеев,

Добрый день. Относительно вашего отзыва о prom ua. Если не сложно ,порекомендуйте пожалуйста на какой маркетплейс в итоге перешли. Столкнулся с такой же ситуацией как и вы. Prom ua в последнее время подкидывает палки в колеса. Практически нет никакой торговли с ихними "обновленными" условиями!!! На вопросы относительно дальнейшей работы с ними отвечают забитыми шаблонами.

Спасибо.

Андрей Веденеев, Согласен на все 101%. У них все съехало к баблу еще в 2012-2013 годах. Требования были к оформлению страницы, минимальному количеству слов в описании, качественным фото товаров и т.п. Баны при жалобах "покупателей" (читай конкурентов). При этом спорные товары магазина не отображались, а денюжки тютю и за рекламу у них и упущенная прибыль. Потом конечно через 3-5 дней все решалось, но неприятный осадок...

И в это же время, если ты купил пакет с одной звездой, то к тебе куча вышеперечисленных требований, а если купил пакет с тремя звездами, то хоть х@й на фото прилепи - админы ничего не видят. Потом эти 3-х звездочные выдавались за счет качественного контента 1-но звездочных. Короче барыги ПРОМ ЮА и все.

Якщо ви хочете продати автомобіль швидкої медичної допомоги чи автомобіль-кран вартістю 2 млн гривень і розмістите відповідну рекламу в PROM.UA, то вас чекає розчарування. Ваш автомобіль загубиться серед сотень іграшкових автомобілів швидка допомога чи кран вартістю 300 грн. І це при тому, що в даному маркет плейсі є розділ "Іграшки". Ми як рекламодавці протягом двох років писали листи керівництву цього маркетплейсу на що вони не відповіли, а менеджер по телефону сказав, що це складно вирішити програмно. Невже складно створити відповідний розділ, наприклад "спеціальні автомобілі", "вантажні автомобілі"?

В какой отзовик не загляни, увидишь 8/10 отзывов какое г*вно Пром Юа. Ужас просто, чуть не купил у них пакет... Самое мерзкое что может быть, когда тебя заставляют просто плясать перед клиентом, потому что им так хочется, просто потому что пляши! И забавно, что это за твои же деньги!))) Огонь просто. Порекомендуйте нормальную площадку, вменяемую. Главное с корректной, беспроблемной выгрузкой через YML, главный критерий для меня

Константин Кузнецов,а що порадите ? Яку платформу ?

Константин Кузнецов, пром найкраща площадка на якій є завжди замовлення,але все ж напевно все залежить від товару який продаєте,пром вже багато років дає нам заробити,ну і звичайно собі величезні суми:)якщо взяти пром це 90%замовлень в день Розетка10%Алло 1%(з натяжкою).:)

Пром - определенно непредсказуемый маркетплейс. У меня B2B направление. Менеджеры на связи с тобой только до момента оплаты пакета. Сформировалось четкое мнение, что правила ротации товара персонал, в том числе и тех поддержка - не знает. Экспериментировал с просейлом, ставил максимальные ставки, но в ротацию так и не попал. Отработал год, пакет не продлевал.

Спасибо за познавательную статью. Материал очень в точку. Маркетплейс маркетплейсу рознь. Поэтому есть с чего выбирать. Чем больше их будет тем лучше для розничных, оптовых продавцов. Спасибо. Так держать.

Prom не рекомендую категорически, это не маркет Плейс это думайте сами. Заплатите за размещение 5400 грн что бы товары показывались вам нужно платить 10%-15% это реклама cpa при том на пром заходят и покупают если у вас цена низкая. Потом самое главное вы становитесь рабом клиента где вы не имеете ни каких прав а Только обязанности целовать клиента в ноги. Спросите почему да потому что вы не имеете права не отправить товар клиенту даже если он вас не уважает и обходится как с тем кто не имеет прав. Клиенту не нравится товар вас 1 звезда клиенту не нравится стоимость доставки вам одна звезда . И до звезды прому что вы платите за рекламу за размещение, вы раб клиента и всем ему обязаны. Не рекомендую

Алина, меньше того, навіть якщо клієнт зробив замовлення, не прочитавши умови оплати і доставки, і його не влаштовують детально описані умови в описі до товару. Ви робите відміну замовлення, понижаючи при цьому свій рейтинг, а воно ще й ставить вам негативну оцінку з купую причин з існуючих шаблонів для кляуз, серед яких: не своєчасно відправленне замовлення, нема товару в наявності, нема товару в наявності, не ввічливий продавець і т.п.

Алина, Конечно! Все сделано, чтобы вас заказывали ваши конкуренты (а часто и сами работники конкурирующей организации) и срывали с вас звезды, заваливали жалобами и т.д и т.п. Все это я проходил в 2012-2013 годах и вас очень даже понимаю

Не рекомендую пром, после 2 месяцев работы с ними я заблокирован! Отзывы все положительные! Процент отказов большой! У меня товари с Европы на проме указано что все под заказ! Но клиенты думают что все в наличии!

Святослав, нефиг торговать паленкой! У меня и.магазин на проме более 4-х лет! Стабильный канал трафика, понятная аналитика. Больших проблем никогда не было! Немного удручает невозможность более глубокой аналитики и все-таки шаблонные решения, но плюсов гораздо болше

Евгений, а у меня на проме 3 года и скажу что многим клиентам пофиг на то что на сайте указаны размеры в наличии, он заказывает то что есть, а в комментах пишет нужный ему. И конечно же отказ и конечно же это влияет на рейтинг. А многие просто не оплачивают заказы. Реквизиты взяли и в туман. Поэтому не в паленке дело. Каждый имеет право торговать чем хочет и чем позволено, нужно внимательно читать условия. Но людям все равно на это. И то что менеджеры прома с тобой общаются до оплаты пакета- это факт. Я своего менеджера слашала 1 раз )) даже когда писала письма что клиенты заказывают то чего нет - они морозились и сказали что не влияют на это. Поэтому тоже ушли с прома и счастливы

если вы решите подавать на Проме, ОБЯЗАТЕЛЬНО все данные должны быть именно вашими. и карта, с которой происходят все оплаты, ФИО, тел, почта, иначе при смене тел, или имени , или добавление консультанта, или же закрытия магазина, а это точно будет (при работе поймете), то вы при очередной оплате будете заблокированы, так как эти действия покажутся подозрительными адмиинистрации сата, и вернуть свои деньги, которые вы только закинули на баланс, не рально! Куча документов надо предоставить по електронке и еще в оригинале на почту им отправлять) Серьезная контора, покруче гугла, где закрыть свой АК и вернуть деньги с баланса намного проще.

Вообщем не меняйте ничего в профиле из личных данных!

Галина, спасибо за полезный комментарий!

Пром юа это полная задница ! Заплатил за год, потом начали скрывать мои товары с прома, объясняя это что много отрицательных отзывов и много отмен продаж, я добавил продажи и отзывы, которые половину заблокировали и продолжают скрывать (больше месяца) мои товары уже по не понятным причинам и без всяких объяснений. На письма не отвечают, менеждер отмораживается мол не чего не может сделать.

Деньги потрачены напрасно, продаж нет, до упоротых с прома не достучатся.

Владимир, у нас такое же. Скрыли товары, мы решили вопросы нас вернули в каталог, а вчера удалили полностью.... Хотят чтобы мы обзвонили клиентов, которые в 01,02,03,04,05, месяцах оставляли негативные отзывы..... Ау ребята это бредятина.... мы пока прозвоним получим кучу негатива повторно.... Я к стати возвращаю деньги за пакет! Идет процедура.

Дарья, ми працюємо вже 4 роки,і чесно кажучи не розумію,як можна мати декілька негативних відгуків,може це справа у Вашій роботі,а не у промі?у нас якщо негативний буде раз у декілька місяців...і то це таке ,як правило ні на що не впливає так як позитивних багато...навчіться працювати і не потрібно буде пакет повертати,а зможете заробити...

Понравилась статья. Очень полезно и объёмно. Хотел поделиться информацией: я зарегистрировался на маркетплейсе Ralex. Пока не могу дать оценку о продажах, поскольку два дня, как зарегистрировался. Но могу поделится положительными впечатлениями о поддержке. Помогли настроить магазин, загрузить товары, ответили на мои вопросы. В общем, посмотрим, как дальше будет. :)

Сергей, спасибо за положительный отклик! Удачи вам в работе на новой площадке. И держите в курсе, как вам там работается, может это кандидат на пополнение нашего рейтинга :)

Полезная информация, спасибо за детальный обзор площадок и их особенностей.

Перепробовав несколько маркетплейсов, наша компания Geosun - производство тепловых насосов остановилась на Пром.юа. Преимуществом стал сравнительно дешевый пакет услуг и доступная реклама на площадке.

Наталья, спасибо за отклик. Рады быть полезными!

Вы забыли указать, что товары магазинов на PROMе с нулевым балансом ProSale не отображаются в каталоге ВООБЩЕ. То есть ты платишь годовую абонентскую плату, наполняешь сайт, но товары твои увидят только за дополнительную плату по ProSale. Выглядит знаете как? Как будто вы заплатили за аренду магазина, но вход посетителей в магазин платный ))))

Николай, спасибо за интересное наблюдение! Да, у PROM достаточно строгая рекламная политика, сравнительно с другими маркетплейсами.

Андрей, спасибо за замечание, исправилась :)

Спасибо за интересную статью! За несколько площадок я даже не знал, например за ПРИВАТ. Скажу свой опыт работы с площадками. Я настроил интеграцию своего сайта с GPS трекерами на Розетку, ПРОМ, ИЗИ и ОЛХ. Хочу сказать, что продажи есть, хотя я не ожидал, думал что площадки заточены под бытовые товары.

Алексей Поздняков, спасибо за отзыв, рады быть вам полезными! И рады слышать, что у вас все в порядке с продажами. Сейчас самое время использовать возможности крупных площадок в свою пользу.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів