Майданчики Опубліковано: 20.06.2022

Як збільшити свої продажі на Kasta

Як збільшити свої продажі на Kasta

Конкуренція на Kasta, як і на багатьох інших маркетплейсах, дуже сильна і для успішної роботи продавцю потрібно розуміти, як залучати клієнтів. Представники Kasta розповіли про способи, що допоможуть вам виграти конкуренцію.

Зміст статті
  1. Беріть участь в акціях
  2. Наповнюйте товари якісним контентом
  3. Приділяйте увагу характеристикам товарів
  4. Збільшуйте кількість товарів та ширину товарних позицій
  5. Використовуйте чат з покупцем
  6. Підключайте програму лояльності Black
  7. Активуйте додаткові налаштування
  8. Працюйте з відгуками про товари
  9. Підтримуйте високий рівень обслуговування клієнтів
  10. Використовуйте платні інструменти просування
  11. Висновок

Kasta — один з найвідоміших маркетплейсів України. Велика популярність майданчика створює серйозну конкуренцію між продавцями. Для ефективних продажів інтернет-магазинам потрібно активно діяти та залучати покупців. Хорошоп та Kasta мають спільну інтеграцію. Спеціально для клієнтів нашої платформи, Kasta дала поради, які допоможуть збільшити ваші продажі на маркетплейсі.

Беріть участь в акціях

Kasta відома своїми акціями та є лідером flash sales в Україні. На майданчику постійно відбуваються великі, але не довготривалі розпродажі. Багато покупців заходять на сайт, тому що знають, що там завжди є акційні товари за привабливою ціною. Саме тому компанія фіксує високі показники продажів у магазинів, які беруть участь в акціях.

На головній сторінці Kasta постійно знаходяться банери з акціями

Для того, щоб ваші товари потрапили в акційні пропозиції від Kasta — достатньо встановити акційну ціну та маркетплейс додасть їх в акцію. Майданчик активно рекламує товари, які потрапляють в розпродаж, та залучає покупців одразу через декілька каналів просування:

  • Google Ads, Smart Shopping та Google Shopping;

  • реклама в Facebook та Instagram;

  • реклама в Tik-Tok;

  • реклама в YouTube;

  • розсилки через email, push-повідомлення та Viber;

  • SMM.

Окрім продажів, участь в акції підвищує рейтинг ваших товарів в каталозі. В майбутньому вони будуть займати більш вигідні позиції та привертати увагу покупців, які користуються звичайним пошуком.

Наповнюйте товари якісним контентом

У клієнтів інтернет-магазинів часто виникають труднощі з отриманням потрібної інформації про товар. Покупець не може знайти відповіді на всі свої питання, тому у нього з’являються сумніви щодо товару та він відмовляється від покупки. Якісне наповнення товарів вирішує цю проблему.

Почніть з назви товару. Називайте ваші товарні позиції так, якби ви самі шукали їх в інтернеті:

  • вкажіть повну назву товару без скорочень, з великої літери;

  • не використовуйте CAPS LOCK;

  • назва на сайті формується за формулою із заповнених характеристик, тому не рекомендовано вказувати в назві: бренд, колір, фасон, тощо;

  • зазначте в назві ключову особливість продукту;

  • вказуйте в назві вагу/об'єм/розмір для товарів, які їх мають, наприклад «каструля з кришкою 4,7 л»;

  • якщо продаєте комплект або костюм, необхідно вказати одиниці та кількість товарів, які до нього входять.

В опис товарів додавайте якомога більше корисної інформації. Клієнти інтернет-магазину не можуть роздивитися товар вживу, тому ви маєте детально пояснити їм, що вони отримають в разі покупки. Для цього прозоро описуйте товар, немов ви консультуєте покупця. Чесність та інформативність опису зробить клієнтів лояльними до вас.

Фотографії мають повністю презентувати товар та дозволяти роздивитись його в деталях з усіх ракурсів. Робіть фото вертикальної орієнтації з рекомендованою роздільною здатністю 1035х1440 та вище. Бажано фотографувати товар за допомогою професійного обладнання та з гарним світлом. Висока якість зображень підвищує конверсію у продажі на 20%. В рамках інтеграції з Kasta, Хорошоп автоматично підганяє розмір фото, щоб він відповідав вимогам маркетплейсу. Але рекомендуємо від самого початку дотримуватися рекомендацій майданчика стосовно зображень.

Якісне фото дозволяє розгледіти товар немов вживу

Приділяйте увагу характеристикам товарів

Деякі продавці не до кінця усвідомлюють важливість характеристик товарів. Kasta назвала чотири причини через які вам варто приділяти особливу увагу характеристикам.

  1. Робота фільтрів на порталі. У фільтри потрапляють товари саме за допомогою характеристик. Якщо клієнтка шукає собі плаття певного фасону, користуючись допомогою фільтрів, то вона побачить тільки ті пропозиції, в яких цей фасон вказаний в характеристиках.

  2. Маркетингові активності. Kasta розміщує товари на банерах, в сторіс, робить розсилки та пуш повідомлення про цікавинки для ваших покупців. Від інтересу до категорії та її актуальності залежить конверсія у продажі. Наприклад, у тренді червона вечірня сукня, туфлі на високих підборах та клітинка. Для того, щоб ваш товар потрапив у таку добірку в нього мають бути указані ці додаткові характеристики.  

  3. Характеристики дають розширену і повну інформацію про товар. За допомогою додаткової інформації легше прийняти рішення про покупку.

  4. Зменшення повернень. Наприклад, склад одягу допоможе клієнту більш точно вибрати свій розмір, тому що матеріал може розтягуватись. А висота підбора одразу дасть зрозуміти чи будуть зручними туфлі. Характеристики роблять клієнтів більш впевненими у замовленнях.

Розгорнуті характеристики дають відповідь на більшість можливих питань покупців

Збільшуйте кількість товарів та ширину товарних позицій

На маркетплейсі Kasta розміщено майже 2 мільйони товарів. Отже, щоб покупець знайшов саме ваш товар — необхідно підвищити щільність присутності у каталозі. Уявімо, що клієнт шукає кросівки. Він заходить до каталогу, робить пошуковий запит «кросівки» та серед великої кількості товарів обирає взуття до вподоби. В такій ситуації, інтернет-магазин, який розмістив лише 5-10 моделей кросівок, має значно менше шансів на продаж, ніж продавець у якого в наявності більше 100 моделей. Це також пов’язано з тим, що ширина асортименту впливає на рейтинг товарів у видачі.

Окрім різноманіття асортименту, подбайте щоб товар був представлений у різних розмірах чи модифікаціях. Повертаючись до прикладу з кросівками, вам буде вкрай важко знайти покупця, якщо ви матимете багато моделей лише в одному розмірі. Особливо сумно втратити покупця, якщо насправді у вас є вся розмірна лінійка, але з якихось причин ви не завантажили її на сайт.

Наявність широкого вибору дозволяє охопити велику аудиторію клієнтів

Ми не рекомендує завантажувати розміри однієї й тієї ж позиції під різними артикулами. Інакше покупцю може сподобатися товар у каталозі, але він від нього відмовиться, тому що не побачить потрібного розміру. Зробіть так, щоб на сторінці товару була вся розмірна лінійка та клієнт міг одразу ознайомитися з вашою пропозицією. Для клієнтів Хорошопу, які підключили інтеграцію з Kasta, це питання вирішується автоматично. Якщо товари згруповані на вашому сайті на Хорошопі, то при завантаженні на маркетплейс — вони також об’єднаються.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте інтеграції з маркетплейсами та автоматичні фіди
Залишити заявку
image

Використовуйте чат з покупцем

Чат з покупцем — це чудова можливість переконати клієнта, який сумнівається в покупці. Спілкування з покупцем має ряд переваг:

  • підвищує позиції товарів у видачі на сайті — чим оперативніше ви опрацьовyєте чати, тим вище ваші товари на Kasta в «Пошyкy»;

  • збільшує конверсії у продажі на 20% — можна допомогти клієнту зібрати лyк або доповнити образ;

  • підвищує середній чек, завдяки додатковим продажам;

  • знижує скасування та повернення замовлень на 12%, адже ви надаєте експертні поради щодо вибору товару.

Підключайте програму лояльності Black

Постійні та найбільш лояльні користувачі Kasta мають карту Black. За її допомогою покупці отримують кешбек з покупок і заощаджують на доставці. Згідно статистики маркетплейсу, власники Black оформлюють у 2,3 рази більше замовлень та витрачають у 1,8 разів більше, ніж звичайний покупець сайту. Загалом вони генерують близько 30% продажів маркетплейсу.

Підключення програми лояльності до свого інтернет-магазину дає:

  • приріст замовлень і середнього чека в акціях та каталозі

  • можливість брати участь в спеціальних розпродажах для Black;

  • можливість стимулювати продажі за допомогою підвищеного кешбека за рахунок Kasta;

  • краще ранжування товарів з поміткою Black у каталозі;

  • збільшення кількості замовлень на 20-25%.

Kasta помічає товари продавців, які підключили Black

Активуйте додаткові налаштування

Для поліпшення якості обслуговування, користуйтесь додатковими налаштуваннями, які є на Kasta. Активуйте онлайн-оплату карткою та підключіть всі можливі способи доставки від різних перевізників. За можливістю, реалізуйте безкоштовну доставку — Kasta дозволяє вказати мінімальну суму замовлення від якої вона починає діяти. Приємним бонусом для покупця стане кешбек. Всі ці додаткові налаштування підвищать рейтинг вашого магазину та товарів на маркетплейсі, що позитивно вплине на продажі.

Працюйте з відгуками про товари

85% покупців читають відгуки про товар перед покупкою, адже справедливо вважають їх об’єктивною оцінкою якості продукції та обслуговування. Відгуки можуть стати вирішальним аргументом для придбання товару, тому ви маєте працювати з ними. Завдяки відгукам, зростає рейтинг товарів на Kasta — чим більше відгуків в картці товару, тим більше уваги вона привертає і викликає довіру в покупців.

Товари з відгуками привертають до себе увагу серед інших

Ми радимо вам просити покупців залишати відгуки та своєчасно на них реагувати. Навіть якщо в коментарі немає питань до вас — все одно дайте відповідь та подякуйте клієнту. Не ігноруйте негативні відгуки, вони трапляються та це нормальне явище. Ви маєте швидко на них відповідати, розібратися в проблемі та вирішити її. Це покаже іншим покупцям, що ви клієнтоорієнтовані.

Підтримуйте високий рівень обслуговування клієнтів

Високий рівень обслуговування клієнтів — це:

  • підтримувати актуальні товарні залишки на маркетплейсі. Якщо ви будете скасовувати замовлення — це негативно вплине на імідж вашого бренду та рейтинг магазину на майданчику.

  • передзвонювати клієнту якомога раніше після оформлення замовлення. Чим більше часу проходить між замовленням та дзвінком від вас, тим більше клієнтів скасовує замовлення. Якщо ви не впевнені, що впораєтесь з дзвінками, то у Kasta є послуга Contact Center для комунікації з клієнтами.

  • повідомляти клієнта про актуальні терміни доставки замовлення, щоб зменшити кількість повернень.

  • не допускати затримок у відправці замовлень.

Використовуйте платні інструменти просування

Не обмежуйтесь лише безкоштовними засобами просування. Інвестиції в рекламу допоможуть розвивати ваш бізнес та ви компенсуєте свої витрати за рахунок збільшення продажів. Якщо ви не знаєте, яким чином просувати магазин, то команда маркетингу Kasta допоможе підібрати додатковий інструмент просування для вас і ваших потреб.

Висновок

Сподіваємося наші поради стануть вам у нагоді та ваші продажі на торговому майданчику зростуть. Якщо ви досі не співпрацюєте з маркетплейсом та не знаєте як продавати на Kasta, то радимо прочитати нашу статтю. Нагадаємо, що Хорошоп має унікальну інтеграцію з Kasta, яка дозволяє клієнтам платформи завантажувати свої товари на маркетплейс. Безкоштовно створюйте інтернет-магазин на Хорошоп та продавайте на Kasta.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів