Можливості Опубліковано: 26.06.2017 | Оновлено: 05.06.2025

SEO-можливості Хорошопу для інтернет-магазинів

SEO просування, SEO-оптимізація інтернет магазину для пошукових систем на платформі Хорошоп

Хорошоп — це SEO-friendly платформа, яка дозволяє вашому сайту необмежено зростати в органічному пошуку. Ми довгий час збирали рекомендації спеціалістів і пошукових систем, щоб втілити їх у продукті. Завдяки цьому інтернет-магазини наших клієнтів не потребують технічних доробок, щоб почати роботу над SEO. Розповідаємо в нашій статті про SEO-можливості Хорошоп і згадуємо функції, які допоможуть вам досягти успіху.

Зміст статті
  1. Налаштування урлів для сторінок категорій і товарів
  2. Керування скануванням та індексацією сайту
  3. Формування тегів title, h1, keywords та description для всіх типів сторінок
  4. Запровадження всіх необхідних тегів microdata
  5. Автоматичне формування sitemap.xml
  6. Оптимізація швидкості завантаження сайту
  7. Окрема мобільна версія
  8. Чистий семантичний html-код
  9. Правильне відображення SEO-текстів
  10. Маркетингові інструменти
  11. Що це дає нашим клієнтам

Не важливо: ви SEO-спеціаліст з багаторічним досвідом або тільки починаєте знайомство з пошуковою оптимізацією — Хорошоп забезпечить вас всім необхідним. Можливості нашої платформи не є революційними — головна перевага нашого підходу в іншому. Всі SEO-інструменти реалізовані на клієнтських сайтах за замовчуванням, що дозволяє проводити повний фронт робіт з пошукової оптимізації відразу після створення сайту. Без зайвих витрат сил, часу і коштів.

Краще за нас про SEO-можливості Хорошоп говорять результати наших клієнтів і партнерів, які займаються органічним просуванням:

  • видимість інтернет-магазину музичних товарів в органічній видачі зросла в 5 разів;

  • трафік сайту інтернет-магазину виріс в 24 рази за півтора року;

  • місячний дохід магазину з органічного трафіку зріс на 37%;

  • кількість кліків з органічної видачі на сайт магазину інклюзивних товарів зросла з 2 до 19 тисяч на місяць;

  • органічний трафік інтернет-магазину хімічних товарів виріс в 48 разів за 7 місяців професіонального SEO-просування.

Звісно, інтернет-магазини не просуваються самі по собі, але ці б результати не були можливими без SEO-інструментів платформи. Детальніше про них далі. 

Налаштування урлів для сторінок категорій і товарів

Ми реалізували можливість налаштування адрес різних типів сторінок за шаблоном. Завдяки цьому сайті не буде посилань типу: http://angelshop.com.ua/product_info.php?products_id=10738&osCsid=ioofe6f0698eqqceou12p7e9i3

На Хорошопі ви налаштовуєте формулу, за якою адреси сторінок будуть генеруватися автоматично. Приклади таких формул:

  • domain.com/catalog/category-1-level/subcategory/product-name/

  • domain.com/catalog/subcategory/product-name/ 

  • domain.com/products/product-name/

  • domain.com/category-name/

  • domain.com/product-name/

Такі адреси ще називають ЛЗУ (людині зрозумілі урли). ЛЗУ допомагають пошуковим системам швидше розпізнати і проіндексувати сторінку. SEO-фахівці рекомендують додавати до адреси сторінки ключові слова. Адже вони повідомляють пошуковим системам тематику сторінки, що сприяє позиціям сайту у пошуковій видачі.

Можливість налаштувати адреси сторінок вкрай корисна під час міграції сайту з однієї платформи на іншу. Зазвичай, після переїзду потрібно налаштовувати редирект зі старого сайту на новий. На Хорошоп все реалізовано зручніше — у нас можна просто зберегти такі ж адреси, які у вас були на іншому сайті. Це мінімізує просідання позицій в пошуковій видачі.

Керування скануванням та індексацією сайту

Безліч сторінок з дублюючим або схожим контентом — особливість сайтів інтернет-магазинів. Лише комбінацій різних фільтрів можуть бути мільярди. Якщо всі вони проіндексуються, то це призведе до серйозних проблем з видачею.

  1. Краулінговий бюджет (Crawl Budget). Google має обмежений обсяг сторінок, які він сканує на кожному сайті. Якщо він витрачає ресурси на індексацію майже ідентичних фільтраційних сторінок, то важливі сторінки можуть не потрапити в індекс, а інші — будуть скануватись занадто рідко.

  2. Розмивання унікальності контенту . Коли контент на сторінках майже однаковий, виникає канібалізація ключових запитів. В такому випадку кілька сторінок змагаються за одні й ті ж запити, що спричиняє слабкий релевантний сигнал — Google не розуміє, яка сторінка основна.

  3. Ускладнення внутрішньої перелінковки. Знижується ефективність передачі так званого Link Juice («соку» від посилань) і важливі сторінки отримують менше ваги (PageRank) через «розсіювання».

Функції Хорошопу дозволяють цього уникнути. Ми заборонили сканування у файлі robots.txt і індексацію за допомогою meta robots, а також запровадили вказування ​​канонічних сторінок (rel canonical). Для різних типів сторінок використовуються різні схеми, які гнучкі до індивідуальних налаштувань. Докладніше про це читайте в статті про керування індексацією сайту.

Індексація фільтрів

Всі сторінки фільтрів закрито від сканування та індексації за замовчуванням. Але, при необхідності, потрібні фільтри можна відкрити. Читайте про це в інструкції «Індексація фільтрів».

Індексація сторінок пагінації

Не існує єдиної думки про те, чи потрібно індексувати сторінки пагінації (сторінки з порядковою нумерацією). Тому ми створили кілька режимів, між якими легко перемикатися. Згідно з рекомендаціями досвідчених SEO-спеціалістів, всі сторінки пагінації відкрито для індексації за замовчуванням. Інші варіанти індексації можна включити самостійно. Детальніше читайте про це в інструкції.

Правильна індексація зображень

Інтернет-магазин має можливість отримати додатковий трафік із пошуку за картинками. Для цього потрібно коректно повідомити пошуковому роботу, що саме зображено на картинці. Це можна зробити двома способами.

  1. Через формування alt і title для картинок за шаблоном.

  2. Через файл sitemap-images.xml, що містить посилання на ключові зображення і підписи до них. Він прискорює індексацію зображень.

Формування тегів title, h1, keywords та description для всіх типів сторінок

Заповнювати теги можна вручну або за сформованим шаблоном для всіх сторінок певного типу. Сформувати шаблони можна в адмінці сайту, заповнивши необхідні дані.

Приклад шаблону для тегу title: «Купити {title} {brand} за {price} грн у Києві». Після заповнення параметрів текст виглядатиме так: Купити кросівки Nike за 1045 грн у Києві

Заповнення перерахованих вище тегів важливе для відвідувачів і пошукових роботів. Вони дають зрозуміти суть сторінки, допомагають швидше і правильніше її проіндексувати, а також правильно сформувати мета-теги, що мотивують клікнути на посилання.

Запровадження всіх необхідних тегів microdata

Теги Microdata потрібні пошуковим роботам для кращого розпізнавання контенту сторінки. В результаті, вони допомагають сніппетам виділятися у пошуковій видачі. Всі теги генеруються автоматично для різних типів сторінок.

Автоматичне формування sitemap.xml

Файл sitemap.xml — це своєрідна карта інтернет-магазину. Вона містить посилання на всі важливі сторінки сайту. Завдяки файлу sitemap, пошуковий робот швидше і якісніше індексує сайт. Sitemap відіграє значну роль саме для інтернет-магазинів, адже кількість сторінок сайту обчислюється тисячами, а іноді десятками тисяч.

На нашій платформі sitemap генерується автоматично і відповідає всім вимогам Google. Він містить не лише посилання на сторінки, але і зображення. Для сайтів, у яких більше 50 тисяч сторінок, sitemap розбивається на кілька файлів та враховується обмеження в 50 МБ на один файл.

Оптимізація швидкості завантаження сайту

Ми постійно працюємо над підвищенням швидкості завантаження сайтів наших клієнтів. Для цього впроваджуємо всі рекомендації від Google і постійно перевіряємо результативність за допомогою інструменту PageSpeed ​​Insights. Також ми оцінюємо реальні дані інструментом CrUX Vis на основі Chrome User Experience Report (CrUX). За обома сервісами, нам вдалося досягти високих показників оцінки.

Проте швидкість завантаження залежить від низки зовнішніх факторів, та далеко не на всі ми можемо впливати. Технічні рекомендації ми вже запровадили, але є декілька таких, які залежать лише від власника сайту. Фактична швидкість сайту залежить від зовнішніх факторів, таких як розмір зображень, використання сторонніх скриптів (наприклад, Hotjar, A/B тести та інші інструменти), нестабільне з’єднання користувача чи його тип пристрою. Тому реальна оцінка на кожному з наших сайтів відрізняється.

Окрема мобільна версія

Клієнтські сайти Хорошоп мають окрему мобільну версію. Окрема мобільна версія — це не окремий сайт. Це інший код, який завантажується, коли користувач заходить на сторінку з мобільного пристрою. При цьому адреса сайту залишається незмінною. Ця технологія називається «Динамічний показ», її докладний опис можна прочитати в документації від Google.

Окрема мобільна версія набагато легша, ніж адаптивна, тому що не містить коду основної версії. Вона швидше завантажується і краще виглядає, адже не прив'язана до оформлення основної версії.

Чистий семантичний html-код

Семантична верстка з використанням html5 і css3, відсутність зайвого коду, правильне використання заголовків, підписів до картинок і багатьох інших нюансів збільшує рейтинг сайту в пошукових системах.

Правильне відображення SEO-текстів

Згідно з рекомендаціями SEO-компаній, у нас SEO текст розташований внизу сторінки, під товарами і основним контентом, та може бути заданий окремо для кожної мовної версії сайту.

Маркетингові інструменти

За замовчуванням до кожного сайту підключено Google Analytics і Google Search Console. Ці інструменти допомагають відстежувати ефективність просування і рекламних кампаній, а також оцінювати кількість і якість трафіку. Для Google Analytics налаштовано основні цілі для інтернет-магазинів: додавання товару до корзини, запит зворотнього дзвінка, підписка на розсилку, оформлення замовлення тощо.

Через панель управління в адмінці сайту можна підключити будь-які системи аналітики і ремаркетингу. Для цього не потрібно володіти спеціальними знаннями чи залучати програмістів. Через такі системи відслідковуються важливі події на сайті та виконуються певні дії.

Що це дає нашим клієнтам

Завдяки нашим рішенням, вартість первинного аудиту та впровадження рекомендацій знижується приблизно на 40-60%. Технічно платформа повністю готова до просування, тому доробки можуть стосуватися лише контенту або структури сайту. Якщо у вас виникли запитання щодо нових SEO-можливостей, пишіть у коментарях або в чат підтримки. Ми допоможемо розібратися.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 4

Сначала было не очень, но вот сейчас по оптимизации вообще претензий нет. Теперь только к переходу на облачную систему и помесячной оплате вопросы.

Paul Glavnyy, Спасибо за отзыв! А на вопросы мы всегда готовы ответить.)

Каким бы не было идеальным ваше решение, все равно придётся допиливать... Как минимум: правильную умную перелинковку под сезон; Спец сайтмапы; ловца ботов... Но и то, что вы уже сделали - прям супер норм =)

https://t.me/seo_burzh_chat, Безусловно, всегда есть куда улучшать. Мы посторались сделать все то что очевидно, и то на что не должно тратиться времени при запуске каждого проекта. Но будем и дальше внедрять улучшения в платформу, а так же некоторые задачи реализовывать для клиентов индивидуально. Про умную систему перелиновки думаем, ищем хорошие примеры и тз.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів