Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Оптові продажі або В2В — це вид бізнесу, який передбачає реалізацію товарів від бізнесу до бізнесу. Хорошоп створив В2В-модуль, який дозволяє модернізувати застарілі процеси в оптових продажах і зробити їх настільки ж зручними, як і роздрібні. У цій статті ми розповімо про всі переваги цього продукту для В2В в Україні.

Особливості оптової торгівлі в інтернеті

Оптовики продають товари компаніям-посередникам, які потім реалізують їх кінцевим споживачам. Подібні замовлення значно більші роздрібних, покупці купують десятки і сотні товарів одночасно.

Більшість оптових продавців працюють по-старому: відправляють прайси поштою і приймають замовлення телефоном. Це вимагає величезних витрат часу менеджерів, які щодня формують прайс з товарами і розсилають його за адресами. Навіть якщо спростити цей процес і вивантажувати/розсилати файл щоранку автоматично, він стає неактуальним вже після першого замовлення, тому клієнтам все одно доводиться уточнювати наявність і робити замовлення по телефону. А подібна комунікація загрожує помилками: хтось щось переплутав або не почув і все, замовлення поїхало не туди.

Користувачі роздрібних магазинів на кшталт Розетки звикли, що можуть знайти на сайті повний асортимент, прикинути ціни і оформити замовлення за кілька кліків. Більшість оптових магазинів не можуть забезпечити їм звичний рівень комфорту, тому ті, хто зможе, отримають значну перевагу.

Як створити оптовий інтернет-магазин

Щоб почати продаж оптових товарів онлайн, необхідно створити зручний майданчик, яка дозволить мінімізувати рутинну роботу. В2В Хорошоп допоможе вирішити цю задачу різним типам бізнесу.

Компаніям, які спеціалізуються на оптових продажах

Наявність інтернет-магазину з В2В-модулем дозволяє виключити менеджера з процесу оформлення замовлення. Користувач заходить на сайт, відразу бачить доступні товари, актуальні ціни та наявність і за кілька кліків робить замовлення. Менеджер підключається в самому кінці, щоб підтвердити замовлення і пустити його в подальшу обробку.

Плюс це виключає ситуації, коли менеджер йде з компанії і забирає з собою клієнтів. Всі дані користувачів є в системі, тому ні у одного менеджера немає монополії на клієнтів.

Щоб зробити процес оформлення замовлення ще зручнішим, Хорошоп додав можливість відображати товари в каталозі у вигляді списку і додавати кількість товарів в замовлення одним натиском кнопки «+». Після того, як клієнт додасть потрібні товари, внизу з'явиться підсумкова сума і кнопка «Оформити замовлення».

Постачальникам, які хочуть оптимізувати процеси

Хорошоп допоможе вирішити основну і найдорожчу проблему сучасного екоммерсу — неактуальні залишки. Багато інтернет-магазинів через це щодня втрачають клієнтів і незадоволені своїми постачальниками. Дуже неприємно вкластися в рекламну кампанію, провести клієнта всіма етапами воронки продажів і залишитися з носом через те, що на складі закінчився потрібний товар. Поки інформацію про залишки передадуть по довгому ланцюжку менеджерів, вона часто втрачає свою актуальність.

Рішення — передавати її безпосередньо з облікової системи. В2В Хорошоп дає можливість підключити до інтернет-магазину облікові системи 1С, Торгсофт, Діловод і МійСклад завдяки стороннім модулям. Також є готові інтеграції з боку SalesDrive і RetailCRM. А якщо у Хорошопу поки немає інтеграції з вашої обліковою системою, її можна підключити через API.

Роздрібним магазинам, які хочуть додати в інтернет-магазин оптові пропозиції

Хорошоп створив гнучке рішення, яке дозволяє об'єднати В2В і В2С-продажі на одному майданчику. Все завдяки можливості налаштовувати окремі групи користувачів інтернет-магазину і показувати їм різні товари і різний контент, на кшталт сторінки «Про нас» і способів оплати та доставки.

Можна встановити настройки таким чином, щоб користувачі з групи «Роздріб» бачили одні категорії товарів, користувачі з групи «Опт» — інші, а користувачі з групи «Великий опт» — треті.

Так само і з цінами. Наприклад, роздрібним покупцям можна показувати перекреслену стару ціну і нову, а оптовикам — оптову та роздрібну.

Компаніям, які працюють по дропшипінгу

Найбільша проблема співпраці з продавцями-дропшиперами — не автоматизована передача даних клієнтів, яким потрібно відправити товари. Їх часто передають по телефону, через месенджери тощо. Через це дані плутають, забувають, випадково видаляють, і внаслідок посилки відправляються не туди.

Хорошоп готує функцію для автоматичної передачі постачальнику інформації про клієнтів. У цьому процесі відсутній людський фактор, завдяки чому можна впевнено формувати ТТН і відправляти замовлення. Вона допоможе і дилерам, і виробникам.

Як почати продавати товари оптом

Для створення оптового інтернет-магазину на Хорошопі досить пройти п'ять кроків.

  1. Залишити заявку.

  2. Вибрати один з 100+ дизайнів в галереї.

  3. Імпортувати товари за допомогою наших фахівців.

  4. Інтегрувати інтернет-магазин з обліковою системою.

  5. Запустити сайт і безкоштовно протестувати його можливості протягом 14 днів.

Якщо вам все сподобається і ви захочете використовувати оптові можливості Хорошопу в своїй роботі, вам потрібно буде зробити стартовий платіж 15 000 грн за ліцензію і настройку дизайну.

Також в подальшому потрібно вносити щомісячну абонплату 2 500 за кожні 50 000 товарів/1 000 замовлень. За цю суму ви отримаєте консультації, хостинг, моніторинг, виправлення помилок і нові функції.

Типові помилки і як їх уникнути

Ведення складу абияк

Якщо вести склад не дуже уважно, доведеться постійно вирішувати проблеми, пов'язані з тим, що якісь товари залежалися на складі або закінчився їх термін придатності, або навпаки — що є попит на певні товари, але ви не замовляєте їх вчасно, через що втрачаєте прибуток і отримуєте незадоволених клієнтів.

Щоб уникнути цих проблем і забезпечити в інтернет-магазині актуальні залишки, потрібно уважно вести склад і періодично проводити інвентаризацію.

Відсутній один формат для передачі контенту

Якщо ви працюєте з дилерами, періодично потрібно передавати їм фотографії та описи товарів. Часто постачальники не надто уважно до цього ставляться, через що дилерам доводиться наймати окремих людей, які тижнями займаються рутинною роботою по наповненню інтернет-магазинів контентом. При тому, що постачальник може полегшити їм життя, просто передавши контент в зручному структурованому вигляді.

В2В Хорошоп дозволяє вивантажувати контент в форматах XML і XLS, з якими більшість дилерів вже вміє працювати. Структурований формат таких файлів дозволяє завантажувати контент в інтернет-магазини дилерів за кілька кліків.

Немає історії замовлень дилера

Дилерам важливо розуміти, які товари, в яких кількостях і за якою ціною вони придбали у вас раніше. Це спростить їм життя, якщо вони захочуть порівняти ціни або продублювати своє попереднє замовлення.

В2В Хорошоп дозволяє використовувати особистий кабінет з історією замовлень і статусами нових замовлень, які зараз в обробці. Також в ньому можна відразу побачити суму взаєморозрахунків з постачальником та інформацію про відповідального менеджера.

Основні методи збільшення обсягу оптових продажів

Величезна перевага оптових продажів перед роздрібними — просування вимагає в рази менших бюджетів. На ринку не така висока конкуренція, тому інвестиції в контекстну рекламу, Google Shopping і SEO будуть порівняно невеликими.

Крім того, якщо ви введете в пошуковику «купити смарт годинник», вгорі видачі будуть рекламні оголошення від великих гравців з величезними бюджетами, змагатися з якими неймовірно складно. А вже запит «купити смарт годинник оптом» передбачає не таку серйозну конкуренцію, тому потрапити в топ видачі легше.

У інтернет-магазинів на базі В2В Хорошоп є готові інструменти для SEO і можливість генерувати фіди для вивантаження в Google Ads та Google Shopping. Завдяки їм, просування спрощується в рази.

Висновок

В2В Хорошоп відкриває нові можливості для оптових продажів, дозволяє автоматизувати рутинні процеси, застосовувати різний підхід до різних груп покупців і полегшити життя дилерам, які зможуть звіряти ціни і залишки просто на сайті. Залиште заявку, щоб безкоштовно протестувати В2В Хорошоп протягом 14 днів.

Новий коментар
Оцінка