На платформі Хорошоп вже працює понад 1300 інтернет-магазинів різних масштабів, і щодня запускаються нові. У цій статті ми розповіли, як під час карантину змінилася кількість продажів у інтернет-магазинах на Хорошопі та чим відрізняється поведінка наших клієнтів.
На платформі Хорошоп вже працює понад 1300 інтернет-магазинів різних масштабів, і щодня запускаються нові. Ми уважно стежимо за ситуацією на ринку та показниками наших клієнтів. У цій статті ми розповіли, як під час карантину змінилася кількість продажів у інтернет-магазинах на Хорошопі та чим відрізняється поведінка наших клієнтів.
Кількість продажів у інтернет-магазинах
Основне спостереження — кількість замовлень впевнено зростає. Можливо, ростуть тільки певні категорії, а інші в занепаді, але тенденція очевидна. Зараз загальна кількість замовлень перевищує показники, які були на піку продажів перед 8 березня.
Наші партнери з Netpeak проаналізували сотні інтернет-магазинів і відзначили значний приріст продажів у 12 нішах, до яких відносяться інструменти, обладнання, товари для будинку, саду, будівництва та ремонту. Також в їх числі їжа та напої, побутова техніка, меблі, текстиль, електроніка, а також товари для спорту, відпочинку та хобі. Щоб дізнатися точні показники інтернет-магазинів до і під час карантину, читайте статтю.
Запуск нових інтернет-магазинів
Кількість нових інтернет-магазинів, які запускаються на Хорошопі, не занадто змінилася. Зате помітні зміни в типах нових магазинів і поведінці клієнтів.
-
В онлайн почали виходити рітейлери, які раніше продавали виключно в офлайні. До карантину можна було відкласти запуск інтернет-магазину на потім, але зараз для деяких продавців це стало питанням виживання. Наприклад, недавно на Хорошопі запустилася велика мережа зоомагазинів MasterZoo.
2. Постачальники товарів з обширною системою дистриб'юторів на ринках, в роздрібних магазинах і торгових центрах залишилися без каналів продажів. Тепер вони намагаються швидко запускати власні онлайн-магазини.
3. Клієнти, які раніше робили акцент на офлайн-продажах, а інтернет-магазин тримали в якості зручної вітрини з товарами, почали активно працювати та просувати свої пропозиції.
4. Раніше клієнти приймали рішення про покупку інтернет-магазину тривалий час: цікавилися функціями, порівнювали з іншими движками, відкладали на потім. Зараз основний запит — запуститися максимально швидко. Наприклад, недавно у нас стартував онлайн-проект мережі продуктових магазинів Коло.
Карантин вимагає нових рішень
Світ стрімко змінюється. Щоб залишатися на плаву, бізнеси мають бути гнучкими та постійно впроваджувати актуальні зміни. Хорошоп відчув це на собі:
-
ми дуже оперативно перевели всю команду на віддалену роботу;
-
змістили фокус команди розробки на інтеграцію нових служб доставки та розвиток існуючих інтеграцій;
-
почали активно займатися проектами, які раніше відклали б на потім.
B2B Хорошоп
Ми розробили спеціальні функції для постачальників, які зараз активно виходять в онлайн, та інших оптових продавців. Вони дозволяють розділити клієнтів на групи та показувати кожній з них різні ціни. Наприклад, для анонімних відвідувачів ціни будуть одними, для зареєстрованих іншими, для великого опту третіми, а для дрібного — четвертими. Крім того, можна повністю або частково закрити каталог товарів для незареєстрованих покупців.
Enterprise
Ми запустили цей проект спеціально для великих брендів, які планують швидко вийти в онлайн. Його переваги в більш широкому наборі послуг. Хорошоп пропонує компаніям глибше опрацювання дизайну з урахуванням гайдлайнів брендбуку та преміум-підтримку.
Маркетплейс послуг партнерів
Ми активно піаримо послуги наших партнерів, які займаються просуванням інтернет-магазинів. Вони знайомі з можливостями Хорошопу, тому можуть ефективно їх використовувати в своїй роботі. Всі послуги представлені у невеликому маркетплейсі та розділені за категоріями: SEO, Контент, Контекстна реклама, Google Shopping, SMM та Аудит сайту.
Також ми зважилися на експеримент — створили всередині компанії відділ SEO, який почав займатися оптимізацією кількох інтернет-магазинів на платформі. Плануємо активно його розвивати.
Висновки
-
Кількість замовлень в інтернет-магазинах за час карантину помітно зросла.
-
Офлайн-гравці почали виходити в онлайн. Їхня головна вимога — запуститися швидко.
-
Час прийняття рішення про запуск інтернет-магазину помітно скоротився.
-
Нові умови торгівлі вимагають від продавців здатності швидко змінюватися і підлаштовуватися під існуючі реалії.
-
Хорошоп готовий рости і розвиватися разом з вами. Разом ми впораємося!