Можливості Опубліковано: 07.03.2024

Можливості Хорошоп B2B

Можливості Хорошоп B2B

В статті оглядаємо основні функції Хорошоп B2В для гуртових інтернет-магазинів, а також розповідаємо, як їх налаштувати.

Зміст статті
  1. Типи цін
  2. Групи покупців 
  3. Дропшипінг та оформлення замовлення
  4. Мінімальне замовлення та кратність 
  5. Гуртова ціна за кількість 
  6. Робота із CRM
  7. Висновок

Гуртова торгівля складається з великої кількості рутинних процесів. Із розвитком бізнесу та розширенням клієнтської бази їх виконання та контроль можуть потребувати значних витрат часу. Для того, щоб полегшити співпрацю з клієнтами та оптимізувати значну частину щоденних завдань, потрібен якісний B2B-портал. В Хорошоп B2B ми врахували всі потреби гуртового бізнесу та впровадили можливості, які допомагають автоматизувати взаємодію з покупцями та покращити клієнтський досвід.

B2В-портал на Хорошоп — це рішення для підприємців, які прагнуть налагодити гуртові продажі онлайн. Він надає покупцям доступ до всієї необхідної інформації — опису товарів, актуальних цін, залишків на складі, умов оплати та доставки тощо. Клієнти можуть формувати замовлення всього в кілька кліків та самостійно відстежувати етапи їх виконання в особистому B2В-кабінеті, без участі менеджера. Гуртовим продавцям, в свою чергу, доступні сегментування клієнтів за групами з призначенням окремих цін та різних прав доступу до сайту для кожної, встановлення гуртової вартості за кількість, інтеграція з системами обліку та CRM, інші корисні функції. Оглядаємо ключові можливості B2В-порталу на Хорошоп в цій статті.

Типи цін

За замовчуванням на B2В-порталі відображається один тип цін — роздрібна. Додатково ви можете створити необмежену кількість типів, враховуючи особливості різних сегментів покупців. Наприклад: опт, великий опт, дропшипінг, експорт тощо. Це легко зробити в адмін-панелі у розділі «Клієнти». Виберіть рядок «Типи цін» та натисніть «Додати».

Призначати товарам ціни різного типу можна вручну або масово — за допомогою імпорту по АРІ. Опція встановлення та редагування вартості доступна в загальному списку товарів.

Групи покупців 

Сегментування користувачів за групами допоможе вам персоналізовано надавати інформацію різним типам клієнтів. Для кожної з груп можна встановити свій тип цін, індивідуальні умови оплати та доставки, права доступу до контенту на сайті. На Хорошоп B2B немає обмежень щодо максимального допустимого числа груп — ви можете додати будь-яку кількість. За замовчуванням для сайту є дві групи користувачів — анонімні та зареєстровані. Розглянемо можливі варіанти їх налаштувань.

Анонімні користувачі

Якщо ви займаєтесь просуванням B2B-бізнесу та залучаєте нову аудиторію на сайт, її важливо насамперед познайомити з вашим магазином. Анонімні відвідувачі мають дізнатись більше про компанію, сферу діяльності, переваги співпраці, способи зв’язку з представником. Проте, ви не знаєте їх особливостей бізнесу, запитів та потреб, тому можна обмежити доступ до цін та асортименту. Для цього ми передбачили спеціальні параметри «Приховати ціни» та «Сховати товари». 

Для того, щоб показувати анонімним відвідувачам асортимент, в пункті «Доступ до товару» виберіть рядок «Прев’ю в каталозі». Також ви можете вказати для відображення лише певні категорії товарів.

За таких налаштувань на сайті буде доступним каталог товарів у вигляді прев’ю карток, але ціни та наявність для незареєстрованих користувачів не відображатимуться. Ця функція може бути корисною для SEO-просування вашого сайту за специфічними запитами. Наприклад, по артикулу товара або за ключовими словами на кшталт «навушники оптом». Подібні запити невисокочастотні, тому при правильних налаштуваннях та якісній роботі з контентом можна вийти в топ пошукової видачі вже за кілька місяців.

Відображення каталогу на сайті з налаштуванням доступу до прев'ю карток товарів для анонімних покупців

Якщо ви плануєте продавати в роздріб та гуртом одночасно, Хорошоп B2B дозволяє встановити відповідні налаштування. За потреби для роздрібних покупців також можна обмежити категорії доступних товарів для перегляду на сайті. 

Таким чином для анонімних користувачів ваш сайт перетвориться на звичайний роздрібний інтернет-магазин, а для авторизованих — будуть присутні гуртові функції та ціни.

Налаштування Хорошоп B2B для роздрібних покупців
Налаштування Хорошоп B2B для гуртових клієнтів
За допомогою B2B модуля Хорошоп ви зможете мінімізувати рутинні процеси і автоматизувати оптові продажі
Залишити заявку
image

Зареєстровані користувачі

Зареєструватись на сайті може кожен охочий, тому при налаштуванні прав доступу враховуйте метрики відвідуваності вашого інтернет-магазину. Для сайтів з великим трафіком може бути доцільно зробити версію для зареєстрованих користувачів такою ж, як і для анонімних та налаштувати автоматичну відправку листів з опитуванням для партнерів. Так ви зможете відокремити потенційних B2B-клієнтів від інших авторизованих відвідувачів, а пізніше додати їх до актуальної групи. Щоб ви отримали більше інформації про нових зареєстрованих користувачів, у Хорошоп B2B ми додали функцію заміни звичайної форми реєстрації на розширену з додатковими полями. Увімкнути її актуально для магазинів, які продають гуртом та не орієнтовані на роздрібних клієнтів.

Якщо відвідувачів небагато, то для зареєстрованих користувачів можна приховати ціни, але надати повний доступ до товарів з інформацією щодо наявності. Після комунікації з потенційним В2В-клієнтом та певних домовленостей, ви можете додати його до іншої групи, попередньо вказавши актуальні налаштування доступу для цієї категорії. Так для покупця зміниться контент на сайті. Він буде бачити вартість, яку ви встановили для цієї групи, рекомендовану роздрібну ціну, залишки на складі тощо. Змінити групу для клієнта можна в адмін-панелі сайту в картці користувача. Також доступні й інші налаштування, наприклад, призначення B2B-замовнику персонального менеджера чи встановлення індивідуальної знижки. 

Для гуртових клієнтів на В2В-порталі Хорошоп є функція відображення товарів у вигляді таблиці. Це зручно при оформленні великих замовлень. Налаштування можна змінити вручну або задати за замовчуванням.

Дропшипінг та оформлення замовлення

Оформлення замовлення на B2B-порталі відбувається аналогічно роздрібному інтернет-магазину. Якщо серед ваших клієнтів є підприємці, які працюють за моделлю дропшипінгу, на Хорошоп B2B ви можете увімкнути однойменну функцію та оптимізувати процес обробки замовлень від цієї категорії покупців. 

Опція «Дропшипінг» дозволяє користувачам вказувати в замовленні дані третьої особи та суму до оплати отримувачем, яка відрізняється від зазначеної на сайті.

В полі оформлення замовлення для дропшипера відображаються перемикачі «Інша особа», «Свої ПІБ» та «Своя накладна». У випадку оформлення замовлення на іншу особу, клієнт вводить дані одержувача, спосіб доставки та оплати, коментар за потреби, а також суму до сплати покупцем. Якщо було здійснено передоплату, можна вказати нуль. Також у рядку нижче рахується комісія дропшипера.

Крім цього, у вкладці «Своя накладна», до замовлення можна додати вже готову ТТН у вигляді номера накладної або ж файлу, якщо ви створили її самостійно.

Здійснене замовлення автоматично з’явиться в особистому кабінеті B2B-клієнта, незалежно від того, кого вказано отримувачем. Таким чином він завжди матиме доступ до своєї історії замовлень. У B2B-кабінеті користувача є й інші поля для відображення та редагування. Наприклад, особисті дані, адреса доставки та інші.

Зміна статусу та редагування всіх даних в замовленні здійснюється в адмін-панелі у вкладці «Замовлення». Натисніть «Почати обробку» та відкоригуйте потрібні поля. Також в картці замовлення в обробці ви можете створити ТТН. 

Мінімальне замовлення та кратність 

Для гнучкого управління продажами на Хорошоп B2B реалізовані функції кратності та мінімального замовлення. За допомогою цих налаштувань ви можете задати мінімальну кількість одиниць товару, допустиму для замовлення, а також кратність, з якою товари додаються до кошика. 

Функція кратності та мінімального замовлення доступна як для гуртових, так і для роздрібних інтернет-магазинів на Хорошоп. Вона корисна для тих, хто продає товар, наприклад упаковками, але хоче вказати на сайті вартість за одиницю. Ці властивості можна ввести вручну безпосередньо в картках товару для окремих позицій, або масово призначити за допомогою таблиці імпорту.

Ручне налаштування кратності та мінімального замовлення

Гуртова ціна за кількість 

Функція гуртової ціни за кількість також впроваджена і для B2B, і для звичайних магазинів на Хорошопі, які продають у роздріб. Вона автоматично генерує для клієнта знижку за одиницю товару при додаванні у кошик певного числа однакових позицій. Наприклад, якщо клієнт хоче придбати до п’яти футболок включно, то вони для нього коштуватимуть 300 грн кожна, якщо більше п’яти — вартість однієї футболки знизиться до 270 грн. Встановлюються гуртові ціни за кількість також в картках товару або за допомогою масового імпорту на сайт. 

Робота із CRM

Для правильної організації процесів та якісного обслуговування клієнтів не обійтись без CRM та систем обліку. Програми містять найбільш актуальні дані про товари, замовлення, взаємодії з клієнтами та синхронізуються із сайтом. Так відвідувачі отримують достовірну інформацію щодо вартості, наявності, залишків на складі тощо. А власник інтернет-магазину — єдину клієнтську базу, дані про взаємодії з кожним покупцем, низку функцій для оптимізації процесу продажів. 

Ми розуміємо важливість облікових систем та CRM для злагодженої роботи інтернет-магазину, тому у Хорошоп реалізували можливість обміну інформацією через API. Він відбувається за наступним алгоритмом.

  1. Із системи обліку передається на сайт та автоматично оновлюється інформація про асортимент, залишки, ціни. Частоту оновлення можна визначати самостійно.

  2. Від сайту CRM отримує дані про замовлення і покупців.

  3. Після обробки замовлення, CRM відправляє на сайт інформацію про його статус.

Завдяки інтеграції інтернет-магазину із CRM та програмами обліку, зростає рівень автоматизації бізнесу, пришвидшується обробка замовлень та зменшується кількість помилок. Крім того, для відвідувачів сайту завжди відображається актуальна інформація.

Висновок

Хорошоп В2В полегшує ведення бізнесу, допомагаючи автоматизувати низку процесів. Серед них щоденне формування окремих прайс-листів для різних типів покупців, консультування щодо товарів, узгодження оплат та доставок, інші рутинні завдання. Автоматизація не лише звільняє час на вирішення інших бізнес-питань, а й мінімізує ризик людської помилки, що знижує ймовірність виникнення конфліктних ситуацій з клієнтами. 

Якщо ви вже займаєтесь роздрібною торгівлею та прагнете масштабуватись на В2В-ринок, вам необов’язково створювати окремий сайт. Хорошоп В2В має всі функції роздрібного інтернет-магазину, тому ви зможете поєднувати відразу два напрями. Щоб оцінити всі можливості Хорошоп В2В, залишайте заявку на нашому сайті та скористайтесь безкоштовним тестовим періодом. 

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів