E-mail маркетинг Опубліковано: 17.08.2022

Email база для розсилки: 10 ефективних способів збору адрес

ТОП-10 способів зібрати базу email для розсилки

Збір бази контактів — перший крок до запуску email-розсилки. Формування великої бази потребує багато часу, але процес можна прискорити, якщо використовувати ефективні способи для збору контактів. Про них ми розповіли у своїй статті.

Зміст статті
  1. Форма оформлення замовлення
  2. Реєстрація на сайті
  3. Форма збору на сайті
  4. Спливаючі вікна
  5. Запуск акцій та конкурсів
  6. Онлайн-чати
  7. Обмін email на нагороду
  8. Розміщення контенту на гостьових майданчиках
  9. Збір лідів через Facebook
  10. Отримання клієнтської бази від партнерів
  11. Висновок

Для того, щоб запустити email-маркетинг та проводити розсилки — потрібна база з контактами. До неї увійдуть існуючі та потенційні клієнти, які отримуватимуть від вас цікаві пропозиції та іншу корисну інформацію. У цій статті ми розповімо, як зібрати базу для email-розсилки за допомогою десяти ефективних способів.

Форма оформлення замовлення

Під час оформлення замовлення більшість користувачів вказують адресу електронної пошти, щоб отримувати туди інформацію про покупку. Ви можете використовувати цей email не тільки для тригерних листів, а й для рекламної розсилки. Тільки треба попередити покупця про це, одним із двох способів. Додайте чекбокс для згоди на отримання розсилок або пропишіть їх проведення в угоді користувача. Далі нагадайте покупцю, що, підтверджуючи замовлення, він приймає умови угоди користувача. Як результат магазин отримує право на використання клієнтського email для розсилок.

Реєстрація на сайті

Збір контактів під час реєстрації на сайті проходить за схожим принципом оформлення замовлень. Продавець повинен так само повідомити клієнта, що його email буде використаний для розсилок. Для того, щоб підштовхнути покупців до реєстрації, можете впровадити програму лояльності з бонусною системою. Тоді клієнтам доведеться реєструватися для отримання бонусів, а ви отримаєте e-mail у свою базу розсилок.

Форма збору на сайті

Форма збору зазвичай розміщується у футері сайту і ненав'язливо просить клієнтів залишити свою електронну адресу. Магазини чесно пишуть, для чого їм потрібен email користувача. Таким чином у базу потрапляють лише лояльні клієнти, яким справді цікава розсилка та вони на неї згодні.

Спливаючі вікна

Якщо ви хочете більш агресивно просити у клієнтів їхній email, то форму збору можна помістити у спливаючі вікна. Клієнти, які переглядають сайт, будуть отримувати повідомлення з проханням залишити свою адресу. Головне знати міру та не показувати pop-up знов, якщо клієнт відмовиться. Ми підібрали найкращі сервіси для створення спливаючих вікон, які допоможуть вам зібрати базу для розсилок.

Запуск акцій та конкурсів

Запускайте різноманітні акції та конкурси, де обов'язковою умовою участі буде вказання ​​електронної адреси. Якщо захід зробити масштабним, то ви зберете велику кількість контактів для бази розсилок. Повідомляти про такі події можна за допомогою спливаючих вікон та банерів на головній, щоб якнайбільше людей дізналося про них.

Магазин повідомляє про розіграш за допомогою спливаючого вікна з формою збору email

Онлайн-чати

Багато онлайн-чатів дозволяють створювати форми та анкети для збору даних у рамках свого інтерфейсу. Ви можете скористатися цим та, наприклад, провести опитування відвідувачів сайту, де їм потрібно буде вказати email. Також у чатах можна дублювати інформацію про акції та заклики підписатися на email-розсилку. Якщо вам потрібний онлайн-чат для сайту, то скористайтесь нашою добіркою сервісів.

Використовуйте всі можливості онлайн бізнесу. Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп. Тестуйте безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Обмін email на нагороду

Користувачі неохоче діляться своїми особистими даними таі їм потрібний стимул, щоб зробити це. Таким стимулом може стати нагорода, яку можна отримати в обмін на email. Для інтернет-магазину це може бути разова знижка, акційний купон, гроші на особистий рахунок покупця, а для інших сайтів — доступ до контенту, вебінарів тощо. На відміну від акцій та конкурсів, отримання нагороди не обмежується часовими рамками і така пропозиція діє постійно.

Розміщення контенту на гостьових майданчиках

Для збільшення охоплення аудиторії потрібно розповідати про себе на гостьових майданчиках. Люди побачать, що ви генеруєте цікавий контент і щоб отримувати його далі, підпишуться на розсилку. Реалізувати цей план можна, наприклад, за допомогою YouTube. Якщо ви запустите YouTube-канал інтернет-магазину і будете розміщувати там цікавий контент про свій бізнес, то зможете популяризувати бренд.

Збір лідів через Facebook

Facebook дозволяє запускати рекламу з метою «Генерація лідів». Ви зможете розмістити в оголошенні кнопку із закликом до дії, наприклад, «Підписатися» або «Зареєструватися». Після натискання на кнопку, користувач перейде за посиланням, де буде форма для збору email. Для ефективності реклами магазин повинен зробити покупцеві цікаву пропозицію з можливістю отримати щось цінне, інакше оголошення не спрацює.

Отримання клієнтської бази від партнерів

Якщо у вас є партнери, з якими ви тісно співпрацюєте, ви можете обмінятися з ними клієнтськими базами. Цей спосіб найлегший у реалізації, адже вам не потрібно збирати email по крихтах — ви отримуєте відразу готову базу. Але він має кілька істотних недоліків. По-перше, далеко не факт, що клієнтам у базі буде цікавий ваш магазин і вони можуть відправити вас до спаму. По-друге, вони не давали згоди на отримання розсилки від вас, що також може зіпсувати вашу репутацію. Читайте нашу статтю про те, як не засмітити базу для email розсилок.

Висновок

Для того, щоб email розсилка для інтернет-магазину ефективно працювала, потрібна база клієнтів, які будуть зацікавлені у ваших пропозиціях. На її створення може піти чимало часу, але натомість ви отримаєте якісну базу. Використовуйте наші поради, щоб зібрати свою базу для email-розсилки.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів