Перенесемо ваш сайт з Prom на Хорошоп. Вартість - від 0 грн

Онлайн-чат — це віджет на сторінці сайту інтернет-магазину, який дозволяє клієнту отримати письмову консультацію від менеджера. В цій статті ми розповімо про функції онлайн-чатів та наведемо приклади українських сервісів, якими можна замінити російські аналоги.

Для чого потрібен онлайн-чат

Онлайн-чати допомагають залучати відвідувачів сайту до спілкування, надавати їм консультацію та перетворювати їх на покупців. Якщо запит клієнта типовий, то магазин може налаштувати шаблони відповідей та участь менеджера буде не потрібною. В інших випадках спілкування з користувачем відбувається в режимі реального часу. Звернутися до магазину клієнт може через чат, безпосередньо на сторінці сайту, або ж через месенджери, перейшовши у них з віджету. Всі повідомлення, незалежно від каналу спілкування, збираються в єдиному інтерфейсі, що значно полегшує обробку звернень.

Основні функції онлайн-чатів

Технічні можливості онлайн-чату мають відігравати ключову під час вибору сервісу. Від цього залежить генерація лідів, якість обслуговування клієнтів, зручність користування та багато іншого. Ми склали перелік функцій на які ви маєте першочергово звертати увагу, коли обираєте сервіс.

онлайн чат для сайту

Російські онлайн-чати

Серед українських інтернет-магазинів поширені онлайн-чати, які обслуговуються російськими компаніями. Можливо, дехто використовує їх несвідомо та просто не знає про приналежність віджету до країни агресору. Для того, щоб ви уникали ворожі сервіси, ми зібрали перелік найбільш популярних російських онлайн-чатів. Також цей список стане у нагоді тим, хто тільки збирається встановлювати віджет на свій сайт та розглядає різні варіанти. Російські онлайн-чати:

  • JivoSite;

  • Bitrix24;

  • amoCRM;

  • Chatra;

  • Cleversite;

  • Envybox;

  • Redhelper;

  • Talk-Me;

  • LiveTex;

  • CarrotQuest;

  • Convead;

  • Callibri.

Якщо ви користуєтесь одним з цих сервісів, то настав час від нього відмовитися. Відмова від використання російських онлайн-консультантів має, як етичні, так і безпекові причини. Сервіси зберігають історію чатів та можуть збирати особисті дані клієнтів. Існує ризик, що особиста інформація потрапить до рук окупантів та це призведе до неочікуваних наслідків. Після переходу на український сервіс, радимо видалити всі цінні дані з ворожого сервісу.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Українські онлайн-чати

аналог livetex

Binotel

Binotel Online Chat — багатофункціональний чат, який автоматично розпочинає вести розмову з клієнтами та відповідає їм за допомогою шаблонних відповідей. Головний акцент сервіс робить на максимальному залученні відвідувачів до розмови та уважному ставленні до їхніх запитів. Сервіс нагадує операторам про чати, які ще не отримали відповіді, та разом з цим утримує користувача завдяки автовідповідачу.

Вартість: Binotel Online Chat коштує 150 гривень на місяць за кожного оператора. Після першого місяця використання, діє акція — наступні два місяця безкоштовні.

Skibble

Skibble — онлайн-чат, який виконує функції агрегатору повідомлень з різних месенджерів. Усі звернення клієнтів обробляються в одному інтерфейсі. Сервіс дозволяє аналізувати діяльність менеджерів та визначати ефективність роботи, наприклад середню швидкість відповіді. Завдяки веденню клієнтської бази, Skibble здатний проводити масові розсилки у Viber та Telegram. Сервіс стане доброю заміною російських сервісів та його можна розглядати, наприклад, як аналог LiveTex.

Вартість: Skibble має безкоштовний тариф з необмеженими можливостями, якщо ви маєте до двох операторів. Коли операторів від 2 до 5, то ціна складає 299 гривень на місяць. Для п’яти та більше операторів ціна знижується до 219 гривень на місяць.

аналог jivosite

HelpCrunch

HelpCrunch пропонує онлайн-чат з поглибленими можливостями. У сервіса реалізована мультиканальність, локалізація чатів для користувачів з різних країн, налаштування дизайну віджету та перегляд повідомлень клієнта ще під час друку. Консультант інтегрується з іншим інструментом від HelpCrunch — базою знань. Завдяки поєднанню цих двох інструментів, клієнти можуть самообслуговувати себе. Усі контакти зберігаються, а контактні дані можна збирати за допомогою вбудованих форм. 

Вартість: HelpCrunch підтримує український бізнес та надає 3 місяці безкоштовного використання клієнтам з України. Також компанія знизила тарифи для українців. Базовий тариф для одного менеджера коштує 9$ на місяць. За 29$ на місяць можна підключити до 5 операторів, а за 99$ — безлімітну кількість менеджерів. Окрім онлайн-чату, в цю вартість входять й інші інструменти платформи. Такий потужний набір функцій, разом із ціновою політикою, робить з HelpCrunch чудовий аналог Jivosite. Для тестування можливостей, компанія надає 14 днів безкоштовного тестового періоду.

Nova.Chats

Nova.Chats може виконувати роль агрегатору повідомлень або звичайного онлайн-чату. Сервіс має набір всіх необхідних функцій: підтримує шаблони відповідей, аналізує роботу менеджерів, зберігає інформацію про клієнта, історію розмови тощо. Завдяки гнучким налаштуванням, до консультанта можна підключити лише ті канали комунікації, які потрібні.

Вартість: віджет онлайн-чату для сайту є безкоштовним, але потрібно платити за додаткових менеджерів та месенджери.  Додаткові месенджери коштують від 600 до 1200 гривень на місяць. За кожного додаткового менеджера потрібно платити 300 гривень на місяць.

13Chats

13Chats дозволяє адаптувати онлайн-чат під ваші потреби. Ви можете налаштувати дизайн віджету, розробити сценарії спілкування, в залежності від дій клієнта, та автоматизувати комунікацію. Сервіс зберігає історію переміщення користувача сайтом, що допомагає менеджеру зрозуміти контекст розмови та надати якісну консультацію. Також є можливість інтеграцію чату з Facebook Messenger.

Вартість: є безкоштовний тариф з обмеженими можливостями для маленьких сайтів, які мають до 10 тисяч відвідувачів на місяць. Платні тарифи починаються від $11,7 до $83,7 на місяць.

Ringostat

Ringostat розробив сервіс, який збирає повідомлення з різних каналів комунікації, серед яких є Viber, Telegram, та Facebook. Для більш якісного обслуговування, менеджер отримує додаткову по інформацію про користувача. Оператор баче сторінки, які переглядав клієнт, джерело з якого він потрапив на сайт та інші дані. Онлайн-чат йде в комплексі з двома продуктами від Ringostat: сервісом для обробки дзвінків та інструментом аналітики.

Вартість: повний пакет інструментів коштує 833 гривні на місяць. Придбати окремо онлайн-чат неможливо.

Kwizbot

Kwizbot надає послуги з розробки онлайн-чатів для середнього та великого бізнесу. Компанія пропонує різні рішення для окремих галузей. Серед можливостей сервісу є омніканальна панель для обробки звернень, конструктор чат-ботів, кастомізований віджет чату та багато іншого. Наприклад, менеджер може конструювати різноманітні сценарії розмов та спілкуватися з клієнтом через відеозв’язок.

Вартість: ціна Kwizbot залежить від пакету та починається з $3000 на рік. Клієнтам з України компанія йде назустріч та дозволяє користуватися сервісом навіть з частковою оплатою.

Висновок

Українські онлайн-чати надають усі необхідні функції для якісного обслуговування клієнтів. Ціновий діапазон та наявність безкоштовних тарифів дозволяють підібрати продукт, який буде підходити вам за бюджетом. Ваш перехід з російський сервісів стане вагомим внеском у підтримку українського бізнесу та економіки.

Новий коментар
Оцінка