Налаштування Google Shopping у подарунок при покупці магазину

 

YouTube давно перетворився зі звичайного сайту з цікавими відео на гіганта, який виконує одразу декілька ролей: пошукової системи, соціальної мережі, величезної бази контенту та рекламного майданчика. Подібна багатофункціональність у комбінації з доступністю робить YouTube важливим каналом просування інтернет-магазину.

У цій статті розповідаємо, як почати знімати відео, яким контентом наповнювати канал і яка від цього користь для інтернет-магазину. 

Статистика, після якої вам захочеться власний YouTube-канал

Багато користувачів YouTube навіть не здогадуються про його масштаб. Багато років сервіс займає друге місце за популярністю після Google, як сайт і пошукова система. Крім того, він знаходиться на другому місці у рейтингу популярних соцмереж. Це не дивно, адже сайт щомісяця відвідує 2 млрд зареєстрованих користувачів.

З кожним роком наявність власного відео-контенту стає все важливішою для кожного інтернет-магазину. Наприклад, з 2017 по 2018 перегляди відео в категорії «який продукт придбати» зросли вдвічі.

Позитивний ефект від YouTube-канала

Близький контакт з клієнтом

На відео ви безпосередньо спілкуєтесь з клієнтами, передаєте їм свої емоції та будуєте довірливі відносини. У підсумку, таким контентом діляться частіше, ніж текстовим. І ви бачите об’єктивну оцінку вашої роботи завдяки лайкам, переглядам та коментарям. До речі, останні можуть полегшити пошук тем для відео.

Коментарі — це джерело актуальних для користувачів тем

Універсальність відео-контенту

Відео для YouTube можна з легкістю інтегрувати на інші платформи. Наприклад, ви можете поділитися ними на сайті магазину та у соцмережах. Для підвищення інтересу, можна опублікувати посилання разом зі шматочком відео у вигляді трейлеру.

Дружба з Google

Google володіє YouTube, тому при пошуку віддає перевагу відео розташованим там. Зробивши запит, пов’язаний з вибором товару, ви, з великою вірогідністю, спочатку побачите блок з відео і тільки потім текстові матеріали. Часто ці ролики належать YouTube-каналам інтернет-магазинів. 

Два з трьох відео відносяться до інтернет-магазинів

Відео на YouTube працюють на перспективу

Не варто очікувати, що людина подивиться ваше відео і відразу піде купувати товар. Можливо, у неї навіть немає мети щось купувати і вона просто збирає інформацію. Але, якщо відео її зацікавить, вона запам’ятає ваш інтернет-магазин і  повернеться через певний час. У будь-якого відео завжди залишається шанс «вистрілити» — цим YouTube і прекрасний.

Які відео знімати інтернет-магазину

Огляди

Цей жанр може здатися звичайним, але він дуже ефективний. Це вже не банальний оберт товару на 360 градусів, а повноцінна розповідь про його характеристики та демонстрація його функцій. 

Інструкція з використання

Покупець може прочитати паперову інструкцію та самостійно розібратися, що робити з товаром, але побачити живий приклад — набагато цікавіше. Наприклад, якщо у вас інтернет-магазин побутової техніки, ви можете зробити відео про установку пральної машини. Подібні ролики працюють на широку аудиторію і можуть привести до інтернет-магазину людей, які від самого початку не були вашими клієнтами. 

Інтернет-магазин велосипедів знімає відео про їх обслуговування

Розважальний контент

Інколи можна відходити від серйозної тематики та розбавляти вміст каналу легким контентом: відеоблогами працівників магазину з розповідями про процес роботи, рекламними роликами зі спробами зробити відео вірусним або оригінальними сповіщеннями про акції. Головне, знати межу і не перетворювати вміст YouTube-каналу на неоднорідну масу, в якій загубиться сенс самого інтернет-магазину.

Реклама матраців від інтернет-магазину стала «вірусною» та набрала 187 млн переглядів

З чого почати зйомку відео для YouTube

Створення концепції каналу

Визначте свою цільову аудиторію і відштовхуючись від неї вирішуйте, яке відео знімати. І мова не про зміст, а про форму. Наприклад, якщо ви продаєте комплектуючі до ПК і збираєтесь робити огляд на них, то скоріш за все вашою аудиторією будуть гіки, уважні до деталей. Робіть акцент на технічних характеристиках — розкажіть про всі особливості відеокарти та продемонструйте її у роботі. Кращою перевіркою стане тестування на комп’ютерній грі. 

Важливо розуміти інтереси своєї цільової аудиторії

Наявність контент-плану

Контент-план — це путівник вашого YouTube-каналу, який допомагає упорядкувати його роботу. Шукайте теми для відео, а потім заносьте їх до таблиці. Окрім теми варто зазначити жанр відео, дату зйомки та виходу, короткий опис тощо. План треба розписувати на декілька тижнів наперед.

Приклад контент-плану YouTube-каналу

Знімальна група

Сценарист, оператор, ведучий, монтажер — це чотири кита, на яких тримається знімальний процес. Зі всіма обов’язками може впоратися і одна людина, але це зовсім непросто і може вплинути на якість. Якщо не хочете зайвих витрат або вам цікаво для початку «просто спробувати», візьміть когось у помічники, поділіть обов’язки та навчайтеся знімати на власних помилках.

Місце для зйомки та апаратура

Ви можете перетворити на студію звичайне приміщення за рахунок грамотно виставленого освітлення та приємного фону. Або використати офлайн-магазин — це додасть відео атмосферності. Також вашою студією може стати вулиця.

Де б ви не знімали, вам треба забезпечити добрий звук і гідну якість зйомки. Якщо звук, як із колодязя, а картинка нечітка, то якою би поставленою не була мова ведучих і яким би чудовим не був сценарій — враження від відео зіпсується. Тому знайдіть гарний мікрофон, камеру, освітлення та програму для монтування.

Вулиця була студією для популярних оглядів від Rozetka

Як використовувати відео-контент у вашому інтернет-магазині

Наповнення блогу

Якщо у вашого інтернет-магазину ще немає блогу, рекомендуємо чимшвидше його створити та прочитати статтю щодо його ведення. Відео стануть гарною базою для статей у ньому. Робіть огляди на популярні товари у текстовому форматі та доповнюйте їх відео з YouTube-каналу. 

Інтернет-магазин веде блог, у якому статті базуються на їхніх відео-оглядах

Розмістіть відео у картці товару

Хорошоп розуміє важливість відео для інтернет-магазинів, тому ми додали функцію розташування відео у картці товару. Спеціальні стікери виділяють товари з відео в загальному каталозі та привертають увагу покупців.

Стікер повідомляє про наявність відео у картці товару

Де саме розташувати відео у картці товару — вирішувати вам. Хорошоп дає своїм клієнтам право вибору —  ви можете розмістити відео у галереї товару, в описі або ж в окремому блоці. Деталі читайте в інструкції.

Варіант з розташуванням відео у галереї товару

Використання YouTube-каналу клієнтами Хорошопу

Наш клієнт, власник інтернет-магазину рибальських прикормок Тарас Чихман, в інтерв’ю Хорошопу розповів, як використовує канал на YouTube для просування своїх товарів. Без досвіду зйомок та серйозного бюджету, Тарас самотужки почав робити відео, які збирають по декілька тисяч переглядів. 

Тарас вважає, що YouTube — один з найперспективніших каналів просування

Поради, які зроблять канал кращим

  1. Приділяйте час сценаріям. Насправді, відео створюється не у студії, а на папері. Тому, чим ретельніше ви будете писати сценарії, тим якіснішим вийде відео.

  2. Не розтягуйте довжину відео. Кожен з нас  — глядач, і ми знаємо, що утримати нашу увагу важко. Забирайте з відео всю воду та робіть його динамічним.

  3. Ролики мають виходити регулярно. Якщо ви будете випускати по три відео на тиждень, а потім жодного за два — глядач втратить інтерес. Визначте робочий темп і зафіксуйте його у контент-плані.

  4. Знімайте відео наперед. Особливо це стосується починаючих блогерів. У вас завжди має бути 2-3 ролика у запасі. Це забезпечить вам час на підготовку нових та перестраховку на випадок технічних проблем.

  5. Не зловживайте рекламою у роликах. Якщо вони отримують солідну кількість переглядів, не треба перетворювати відео на доску оголошень біля під’їзду. Вставляйте рекламу розмірено, а отриманий прибуток інвестуйте у канал.

  6. Не втрачайте зв’язок з інтернет-магазином. Не забувайте, що YouTube-канал створений для його просування. А значить, весь контент має бути направлений саме на це.

Висновки

YouTube-канал працює одразу у декількох напрямках, які об’єднані однією кінцевою метою — просуванням інтернет-магазину. Переваги його створення:

  • залучення нового трафіку на сайт;

  • підвищення впізнаваності інтернет-магазину;

  • позитивний вплив на рівень довіри покупців;

  • відео-контент можна використовувати на різноманітних сайтах та соцмережах;

  • вміст каналу зберігає свою актуальність протягом довгого часу.

Використовуйте отримані знання для створення власного каналу, і до зустрічі у трендах YouTube :)

Новий коментар
Оцінка