Facebook дозволяє інтернет-магазинам показувати рекламу товарів великій потенційній аудиторії, частина з якої стане вашими покупцями. Статистика соцмережі за 2018 рік показала, що:

  • 78% споживачів знаходили потрібні товари на Facebook;

  • 39% користувачів готові стежити за сторінкою Facebook, щоб не пропустити спеціальну пропозицію;

  • 57% опитаних вважають, що соціальні медіа впливають на їхні покупки.

Налаштування реклами в Фейсбук — непростий процес. Потрібно вибрати мету, визначити аудиторію, виділити достатній бюджет, правильно створити рекламні оголошення тощо. Ми, спільно з компанією TurboWeb, написали невелику інструкцію для початківців, в якій описали важливі теоретичні моменти і покроково показали, як проходить настройка реклами в Фейсбуці.

Крок 1. Вибір мети

Коли ви вибираєте мету рекламної кампанії, ви показуєте Facebook, яку оптимізаційну стратегію йому використовувати, щоб отримати максимальний ефект. Наприклад, якщо ви оберете мету «Залучення», соцмережа показуватиме вашу рекламу переважно людям, які звикли взаємодіяти з контентом: ставити лайки, робити репости та залишати коментарі.

Вибір мети рекламної кампанії

Якщо ви запускаєте рекламу, щоб збільшити кількість замовлень в інтернет-магазині, вам варто використовувати цілі «Трафік» і «Переходи». При виборі мети «Трафік», Facebook буде оптимізувати рекламні кампанії таким чином, щоб на ваш сайт прийшло якомога більше користувачів. При виборі мети «Переходи», Facebook допомагатиме вам отримати реєстрації на сайті, додавання товару в корзину, покупки товару тощо.

Крок 2. Вибір бюджету

Ви можете вказати бюджет на один день або на весь термін запуску кампанії. Якщо ви вибираєте денний бюджет:

  • допускається незначна перевитрата зазначеного бюджету;
  • недоступна настройка графіка показу реклами.

Якщо ви зберегли настройки, тип бюджету більше змінити не вдасться. Інші налаштування, на кшталт загального бюджету на кампанію, окремого бюджету на кожну групу оголошень і розміру бюджету, змінити можна.

З досвіду, краще використовувати бюджет на весь термін. Тому що:

  • встановлюється строгий бюджет, який система не зможе перевитрачати;

  • кошти будуть рівномірно розподілені по дням, які ви вкажете;

  • можна вказати час показу реклами, наприклад, з 9 до 21.

Початківцям не варто використовувати ставку за покази чи кліки, адже можуть виникнути нюанси, за яких реклама на Фейсбук перестане показуватися взагалі.

Валюта, зазначена за замовчуванням у Facebook, — долар, гривні в рекламному кабінеті немає. Але якщо ви залишите долар, Facebook встановить для вас мінімальну суму, яку потрібно витратити за день, — 5 доларів. Це обмеження можна обійти, якщо вибрати іншу валюту, наприклад, рубль.

Якщо витрачати за день менше одного долара при цілі «Трафік», оптимізація Facebook або не працюватиме взагалі, або доведеться чекати, щоб ціна за клік знизилася до мінімуму.

Не варто змінювати бюджет для запущеного оголошення більш ніж на 10-15% раз на 2-3 дні, інакше можна збити роботу алгоритму Facebook. Якщо бюджет потребує значних змін, краще створити нову кампанію з потрібним бюджетом.

Вибір бюджету для рекламної кампанії

Крок 3. Вибір аудиторії

Якщо взяти за приклад інтернет-магазин чоловічого одягу «Воронін», то його товари можуть зацікавити різну аудиторію: бізнесменів, жінок, які шукають подарунки чоловікам, мам випускників тощо. Портретів потенційних клієнтів може бути багато, і для кожного з них варто окремо налаштовувати та тестувати рекламні кампанії.

Вибір аудиторії

Потрібно вибрати створення нової аудиторії. Поле «Індивідуально налаштовані аудиторії» використовується, якщо у вас вже є раніше створені аудиторії. У вас є можливість:

  1. Вибрати країну, вік, стать і мови. Для цього проаналізуйте вашу аудиторію в Google Analytics.

Для більшості тем краще вибирати налаштування «Місцеві жителі», а не «Всі люди». Якщо ви виберете «Всі люди», реклама буде показуватися навіть тим, хто знаходиться у короткому відрядженні в Україні і не встигне придбати товар.

  1. Вказати інтереси аудиторії. Якщо ви продаєте сукні, виберіть інтереси на кшталт «Шопінгу» і скористайтеся рекомендаціями зі списку.

  2. Налаштувати зв'язки. Наприклад, можна не показувати оголошення людям, які вже підписані на вашу сторінку.

  3. Завантажити свою аудиторію. Наприклад, список клієнтів.

Крок 4. Вибір місця розміщення реклами

Потрібно вибрати місця, де будуть показуватися оголошення. Якщо ви оберете автоматичні плейсменти, Facebook буде розміщувати рекламу в новинній стрічці Facebook, в рекламному блоці праворуч, в Facebook Stories, в Insta Stories, в стрічці Instagram, в мобільній стрічці новин тощо. Є можливість відразу відключити плейсменти, які ви вважаєте неефективними для вашого бізнесу.

Вибір місця розміщення реклами
Приклад реклами в стрічці новин
Пример оголошень у рекламному блоці справа

Крок 5. Створення рекламного оголошення

Для початку потрібно вибрати формат оголошення. Воно може бути у вигляді кільцевої галереї, в яку можна помістити максимум 10 фотографій, збірки або одного зображення або відео. Facebook дає підказки щодо форматів фотографій.

Якщо ви оберете формат «Одне зображення або відео», вам потрібно виконати кілька дій.

  1. Завантажте потрібне зображення. Зображення має містити не більше 20% тексту, інакше Facebook знизить охоплення оголошення. Щоб перевірити відсоток тексту на зображенні, можна скористатися сервісом Image Text Check.

  2. Вкажіть посадкову сторінку, на яку вестиме ваша реклама, — адресу інтернет-магазину, лендінгу з товарами тощо.

  3. Придумайте заголовок оголошення. Якщо на сайті прописано title, він автоматично підтягнеться в оголошення. Можна залишити його.

  4. Напишіть текст для опису оголошення. Обмежтеся кількома короткими конкретними реченнями.

  5. Виберіть заклик до дії — назву кнопки на оголошенні. Для інтернет-магазину підійдуть кнопки «Купити», «Перейти» тощо.

  6. Створіть рекламу на іншій мові, якщо це необхідно. В Україні рекомендуємо використовувати російську та українську.

  7. Підключіть UTM-мітки. Це важливо, якщо ви відстежуєте джерела трафіку в Google Analytics.

Щоб створити правильне посилання з міткою, вам потрібен компонувальник URL. Вкажіть URL свого сайту або адресу сторінки, на яку планується перехід. Введіть унікальні дані для UTM-мітки: джерело (utm_source), канал (utm_medium), ключове слово (utm_term), зміст (utm_content) та назву кампанії (utm_campaign).

Щоб автоматизувати процес створення UTM-параметрів, використовуйте безкоштовні сервіси, на кшталт Semantica.

  1. Перевірте, чи все правильно, в блоці попереднього перегляду реклами.

  2. Натисніть кнопку «Підтвердити», після чого реклама піде на модерацію, яка триватиме близько двох годин.

Приклад створення рекламного оголошення

Висновки

Таргетована реклама в Фейсбук принесе максимум користі, якщо ви будете вивчати ефективність рекламних оголошень, тестувати різні аудиторії, періодично міняти креативи і використовувати нові заклики до дії.

Запустити рекламу на Фейсбук досить складно, тому в цьому матеріалі ми дуже коротко описали основні кроки створення рекламних оголошень в Facebook. Більше щодо цього ми плануємо писати в наступних статтях. Слідкуйте за нашим блогом, щоб не пропустити корисну інформацію, а якщо вам цікаво щось конкретне, напишіть свої запитання у коментарях.

Комментарии