Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Наші партнери, агенція TurboWeb, знають, що таке ефективна реклама в Фейсбуці. Вони займаються просуванням інтернет-магазину сумок і шкіряних виробів. Уже через два місяці після початку просування прибуток магазину збільшився на 30%. У травні 2019 року інтернет-магазин отримував з соцмережі 37% всіх замовлень.

Початок роботи

Компанія продає товари з 2010 року, а інтернет-магазин на платформі Хорошоп було створено у 2015 році. TurboWeb працює з цим клієнтом з липня 2018 року.

До роботи з агенцією інтернет-магазин протягом місяця намагався вести рекламну кампанію самостійно. Результат їх не задовольнив, тому вони звернулися у TurboWeb.

До початку співпраці, на сайті вже були якісні фотографії та зрозумілі тексти, які повністю описували переваги товарів. Надалі це допомагало маркетологам у роботі.

Як налаштувати рекламу в Фейсбук

TurboWeb обрав Facebook як основний засіб для залучення покупців на сайт у зв'язку з декількома причинами.

  1. У Facebook є можливість продемонструвати товар з різних сторін, показати асортимент.

  2. Покупці, які бачать рекламу дорогих сумок у стрічці Facebook, рідко порівнюють ціну товару з пропозиціями конкурентів.

  3. Середній чек покупок з Facebook може бути вищим, ніж в контекстній рекламі в Google.

  4. У Facebook, у порівнянні з пошуком Google, вища ймовірність спонтанних та емоційних покупок. В пошуку Google рекламу бачать виключно користувачі, які шукають товар.

Маркетологи налаштували товарну рекламу в Facebook, використовуючи товарний фід Хорошопу для Facebook з динамічним оновленням цін.

Експерименти з рекламними кампаніями

Перед тим як повноцінно запустити рекламу в Facebook, фахівці TurboWeb експериментували з різними кампаніями. Таргетована реклама в Facebook пропонувала різні групи товарів різним аудиторіям: комусь лише жіночі гаманці, комусь — лише чоловічі. Всього було створено близько 45 груп оголошень.

Також вони шукали ефективні комбінації, аудиторії та товари. Зараз використовується всього 5 груп оголошень, які показують найкращий результат. Наприклад, оголошення у вигляді кільцевої галереї та мобільної добірки.

Приклади оголошень інтернет-магазину на Facebook

Маркетологи робили таргетинг за інтересами, базами покупців, схожими базами та користувачами, які схожі на клієнтів інтернет-магазину. Також тестували оптимізацію за додаванням товарів до корзини та за покупками, а ще тестували різні аудиторії з невеликими бюджетами.

Зрештою, маркетологи вирішили створювати менше груп з великим бюджетом на кожну. Завдяки цьому, Facebook може їх оптимізувати.

Вдалі рекламні кампанії

Непогані результати показали рекламні оголошення у вигляді мобільних добірок. Не останню роль у цьому зіграла зручна та зрозуміла мобільна версія інтернет-магазину.

Трохи здивувало, що найефективнішою стала реклама чоловічих шкіргалантерейних виробів: сумок, гаманців, валіз, ременів тощо. Її таргетували на чоловіків, хоча зазвичай у соцмережах частіше купують жінки. Маркетологи відразу вказували ціну товарів у оголошеннях і це відсіювало користувачів, які не готові купувати товари вартістю понад 1000 грн. Завдяки вказанню ціни, вдалося залучити на сайт значну частку цільового трафіку з Facebook. Крім того, коефіцієнт конверсії був вищим, ніж з оголошень без вказівки вартості. Ціна за отримання замовлення не занадто відрізнялася, а магазин отримав більше прибутку.

Невдалі рекламні кампанії

Не занадто ефективно спрацював таргетинг на людей, у друзів яких скоро день народження. Виходили занадто дорогі кліки і, відповідно, дорогі замовлення. Таргетована на жінок реклама, у якій пропонувалися товари для подарунку чоловікам, теж виявилася не надто ефективною. Як і інформація про швидку доставку в оголошеннях.

Налаштування цілей рекламної кампанії

Під час роботи з інтернет-магазином, маркетологи TurboWeb зрозуміли, чому не варто використовувати проміжні цілі для рекламних кампаній. На початку вони поставили ціль «Додавання до корзини» замість кінцевої цілі «Покупка». Виконання мети «Додавання до корзини» зі смартфонів Android коштує дешевше, ніж з iPhone: $1,02 проти $2,97.

Різниця у вартості виконання цілей

З огляду на різницю у вартості, Facebook частіше показував рекламу власникам Android: вони обходилися дешевше, тому можна було отримати більше переходів. Але з 1 974 користувачів, які додали до корзини товар з Android, покупку зробила 131 особа (6%), а з 473 користувачів, які додали до корзини товар з iPhone, його купили 112 осіб (23%). Ціна за виконання мети «Покупка»: з Android — $15,35, з iPhone — $12,54.

Ці результати показали, що рекламні кампанії у Facebook вигідніше оптимізувати під кінцеву мету «Покупка», а не під проміжну мету «Додавання товару до корзини».

Результати просування

Реклама в Фейсбуці дала перші результати на наступний місяць після початку просування. Найкраще конвертувалися у продажі кампанії динамічного ремаркетингу. Їх коефіцієнт конверсії складав 8%. Фахівці агенції планували збільшити обсяг замовлень інтернет-магазину хоча б на 30% за два місяці. І виконали план. Вже у вересні дохід інтернет-магазину збільшився на 30%.

Якщо говорити про загальні результати, то з Facebook інтернет-магазин отримує 37% замовлень, не враховуючи нерекламні безкоштовні переходи з соцмережі. Середній чек з товарної реклами в Facebook на 31% більший, ніж з реклами в Google. Середній CTR по рекламі в Facebook — 3,4%, на широку аудиторію — 1,9%, на тих, хто покинув товари у корзині, — 5,9%.

Близько 90% замовлень з товарної реклами в Facebook інтернет-магазин отримує з мобільної версії.

Звіт Google Analytics за приладами, з яких інтернет-магазин отримує замовлення
Загальний звіт Google Analytics за джерелами, з яких реклама сайту в Фейсбуці приносить замовлення

Підсумки

Фахівці агенції TurboWeb планують приділяти більше уваги дорожчим товарам, наприклад, виробам з екзотичної шкіри. Вартість залучення замовлення, у порівнянні зі звичайними шкіряними виробами, не набагато вища, а середній чек значно більший. Завдяки цьому скорочується частка рекламних витрат.

Найчастіше, користувачі переглядають соцмережі зі смартфонів, тому важливо, щоб на мобільній версії сайту можна було швидко та легко купити товар. Мобільна версія сайту, яку створено на платформі Хорошоп, з цим відмінно справляється. Мобільна версія присутня у базовій комплектації інтернет-магазину, її можна використовувати без додаткових налаштувань.

Якщо ви хочете оцінити функціонал Хорошопу самостійно, залиште заявку, щоб протестувати власний інтернет-магазин протягом 14 днів.

А якщо хочете отримувати більше замовлень за допомогою товарної реклами в Facebook, звертайтеся до наших партнерів — агенції TurboWeb.

Комментарии