У цій статті ми зібрали корисні матеріали зі створення візуального контенту для інтернет-магазину.
Питання дизайну актуальне для всіх, хто має онлайн-бізнес. Робота із зображеннями, фотографіями і відео — це невід’ємна частина діяльності продавця. Ми чудово розуміємо це, тому у нашому блозі є багато статей, які присвячені різним процесам створення контенту для інтернет-магазину. Ми вирішили зібрати їх в одному місці, щоб вам було зручніше. Сподіваємось, що наші матеріали допоможуть вам самостійно створювати візуальний контент і дизайн інтернет-магазину.
Обираємо дизайн інтернет-магазину
Одне з найскладніших питань для власників онлайн-бізнесу — це вибір дизайну інтернет-магазину. Багато хто може довго обирати шаблон, а хтось навпаки вже має уявлення, як буде виглядати його сайт. Цей етап є вкрай відповідальним, адже дизайн інтернет-магазину — це перше, що будуть бачити ваші майбутні клієнти. З цієї причини, вам необхідно розуміти свою цільову аудиторію та зосередитися на створенні позитивного користувальницького досвіду.
Огляд дизайнів Хорошопу
Хорошоп розуміє як важливо обрати дизайн, який буде подобатись вам і приваблювати клієнтів. Ми постійно працюємо над удосконаленням і розробкою нових варіантів дизайну. У нашій статті ми зробили огляд шаблонів для різних ніш.
Для тих, хто полюбляє відеоформат, пропонуємо подивитися наш ролик на цю ж тему. Ви дізнаєтесь, які є особливості дизайну та від чого залежить його юзабіліті. У відео вас очікують багато прикладів з вдалими, та не дуже, дизайнерськими рішеннями від реальних магазинів.
Юзабіліті — важлива деталь інтернет-магазину
Зручність використання інтернет-магазину не менш важлива, ніж його зовнішній вигляд. Простий та зрозумілий дизайн заохочує користувачів проводити більше часу на сайті та збільшує ймовірність їх повернення у майбутньому. Крім того дизайн напряму впливає на навігацію за сайтом, а від цього залежать такі важливі речі, як, наприклад, пошук товару. Інтернет-магазин яким важко користуватися може розчарувати користувачів, змусити їх швидко покинути сайт і потенційно зашкодити репутації бренду. Продуманий інтерфейс магазину також позитивно впливає на рейтинг у пошуковій системі.
Більш детально про юзабіліті сайту читайте в статті — там ви знайдете чек-ліст, який допоможе проаналізувати поточний стан дизайну вашого сайту.
Створюємо логотип
Без хоча б мінімальних дизайнерських навичок, створити логотип важко, тому можна скористатися послугами фріланс-дизайнерів, наприклад, на Upwork або Freelancehunt. Ці платформи дозволяють вам переглядати портфоліо виконавців, перш ніж домовитись про співпрацю. А якщо запропонований дизайнером варіант не влаштує — надати йому свої правки.
Якщо ж ви налаштовані створити логотип самостійно, то можна використати інструменти, які допоможуть вам у цьому, наприклад, Canva, LogoMaker абоі Looka. Ці сервіси пропонують широкий вибір шаблонів, значків і шрифтів, які можна налаштувати для створення власного логотипу.
Більш детально про те, як створити логотип власноруч, навіть якщо ви не дизайнер, розповідаємо у нашій статті.
Вчимося самостійно робити банери
Кожний розпродаж, акція або спеціальна пропозиція в інтернет-магазині завжди супроводжується банерами. Для власника сайту вміння самостійно створити банер є дуже корисним. Допомогти у цьому можуть спеціальні сервіси, про які ми розповіли в окремій статті. Читайте наш матеріал про інструменти, які допоможуть зробити банер швидко та якісно без допомоги дизайнера.
Робимо дійсно класні фотографії власноруч
Якісні та детальні фото товарів можуть сприяти збільшенню продажів. За допомогою них, покупці отримують враження про товар та приймають рішення про покупку. Якісні фото мають бути в кожному інтернет-магазині, який хоче досягти успіху. Зробити їх не так складно, як може здаватися. Для цього не потрібна професійна студії — місце зйомки можна обладнати у себе вдома чи в офісі.
Пропонуємо прочитати матеріал, у якому розповіли як зробити фото товару. Дізнавайтеся зі статті як обладнати знімальний майданчик, налаштувати освітлення та камеру. Також у статті ви знайдете поради щодо оптимізації фотографій для сайту.
Створюємо віжуали для соціальних мереж
Якщо можна посилити текст картинкою — зробіть це. Використовуйте колажі, інфографіку, фотографії, скріншоти, створюйте меми. Візуальний контент допомагає привертати увагу користувачів та підвищувати їх залученість. Людям набагато легше сприймати пост, де є зображення, а не лише текст.
Привернути увагу користувача зараз не просто, бо кількість і якість візуального контенту знаходиться на високому рівні. Як створити картинку для соцмереж, де шукати ідеї для контенту, які інструменти та формати користовувати — про все це у окремій статті.
Фотостоки, які неодмінно знадобляться у роботі
Фотосток — це сайт, де фотографи та дизайнери викладають авторський контент. На безкоштовних фотостоках контент розрахований на загальне використання практично в будь-яких цілях, у тому числі комерційних. У цій статті ми розказали про найкращі безкоштовні фотостоки, їх переваги та недоліки.
Відеоогляд товару
Відеоконтент стає дедалі популярним та компанії масово створюють канали на YouTube для просування своїх продуктів, послуг та просто популяризації бренду. Відео з оглядом товару сприяють продажам, тому що покупцям важливо детально роздивитися його перед покупкою. За даними компанії Wyzow, майже 50% людей вважають, що «мої товари не будуть виглядати так само, коли будуть доставлені» і це найбільша проблема при здійсненні покупок в Інтернеті.
Відеоогляди можна викладати, як на окремому каналі, так і прямо на сторінці товару. Ми хочемо, щоб ваші клієнти були впевнені у тому, що отримають саме товар, який очікують — читайте наш великий матеріал про те, як робити відеоогляд товару.