Поради Опубліковано: 17.07.2020

Як без професійної студії зробити фото товару, яке підвищить продажі

Як без професійної студії зробити фото товару, яке підвищить продажі

Дослідження показують, що фото товару є одним з ключових факторів під час прийняття рішення про покупку. У цій статті ми розповімо, як зробити якісні фотографії у домашніх умовах без професійного обладнання, зайвих витрат і зусиль.

Зміст статті
  1. Обладнання для створення якісного фото
  2. Організація знімального майданчика
  3. Поради, які зроблять ваші фото ідеальними
  4. Вплив фотографій товару на продажі

Ще у 2012 році на конференції інтернет-ретейлерів IREC був представлений звіт, у якому зазначалося, що 75% користувачів приймають рішення про покупку, грунтуючись на якості наданих зображень товару. Однак, не варто думати, що якісними можуть бути лише студійні фото. У цій статті ми розповімо вам рецепт якісного фото, визначимо ключові етапи його створення та головне — доведемо, що це не так складно, як може здаватися, і до того ж зовсім недорого.

Обладнання для створення якісного фото

Камера 

Парадокс, але хоч камера і є приладом, який народжує фото, ключової ролі вона не відіграє. Посудіть самі: по-перше, професійним фотоапаратом треба вміти користуватися і це під силу лише майстеровитому фотографу. А в руках людини, найкрутішим фото якої є сонце на долоні, навіть найдорожчий фотоапарат перетвориться на звичайну «мильницю». По-друге, технології наразі настільки розвинуті, що камери у смартфонах можуть видавати фото солідної якості за прийнятну ціну. Тому, якщо у вас є фотоапарат і ви знаєте, що з ним робити, — чудово, якщо у вас є смартфон з хорошою камерою — теж чудово.

Техніка не зробить за вас всю справу

Штатив 

Не пропускайте цю частину з думкою «в мене не трясуться руки» — тут мова не про це. Штатив — це запорука вдалої експозиції. Він дозволяє фотографувати товари під визначеним кутом, на однаковій висоті та робить ваші фото, у хорошому сенсі, ідентичними. Це одна з небагатьох складових якісного фото, на яку треба витратися, але ці витрати не такі великі, і вони того варті.

Фон

Тут все просто: кращий фон для якісного фото — білий. Знайдіть чистий білий матеріал достатньої площини, який стане вашим фоном. Це може бути тканина, шпалери, папір тощо. Звісно, якщо ви забажаєте, він може бути і не білим, але він точно має бути однотонним.

Освітлення 

Найважливіша складова якісного фото. Водночас з цим, ви так само можете виставити правильне світло вдома з використанням підручних засобів. Для цього вам знадобиться кімната, сонце, стіл та щось з білих дошок, пластику, картону або звичайного паперу у ролі світловідбивача.

Скотч 

А ви дійсно думали, що можна зробити щось вдома без скотчу?

Організація знімального майданчика

Приміщенням для знімального майданчика послугує звичайна кімната. Єдина вимога до неї — наявність вікна, адже саме через нього буде надходити сонячне світло. Безпосередньо майданчиком, на якому будуть розташовуватися товари, стане звичайний стіл. Для якіснішого освітлення його краще пересунути якомога ближче до вікна, але не настільки, щоб на нього падала тінь від підвіконня. Зазначимо, що стіл має стояти перпендикулярно до вікна, тоді світло падатиме на предмет не ззаду чи спереду, а збоку.

Після того, як все стало на свої місця, треба виключити світло у кімнаті, але не для того, щоб фото вийшли романтичнішими. Все заради якості освітлення. Єдиним джерелом світла має бути сонце, а коли до нього додається кімнатне освітлення — утворюється світова мішанина, від якої страждає кольоропередача.

Відсутність столу не завадить вам зробити свій знімальний майданчик

Установка фону

Хоч білі шпалери і можуть виконувати роль фону, але кріпитися він має не як шпалери. Фон має бути закріпленим накатом, тобто один кінець клеїться скотчем до верхньої опори, а інший — до нижньої. Зробіть перехід між ними якомога плавнішим без натяку на гострі кути. Таким чином, утвориться умовний спуск без тіней. 

Головне, не скупитися на розміри фону — зайвим він не буде, а ось недостатнім — цілком. Необхідно, щоб фон повністю заповнював кадр та навіть виходив за нього, а предмет, який ви фотографуєте, відчував себе вільно і при цьому залишалося місце для світловідбивачів, що розташуються поруч з ним.

Робота з освітленням

Після того, як ви організували знімальний майданчик та установили фон, можна переходити до налаштування освіщення. Одразу треба попередити, що це процес не швидкий, дуже індивідуальний і зазвичай потрібне освіщення досягається шляхом перебору варіантів. Тому для початку встановіть предмет на центр майданчика і перевірте, чи достатньо світла. 

Буває таке, що світла навіть більше, ніж треба, і тоді вам доведеться завішувати вікно чимось світло-прозорим, щоб предмет не засвічувався. Якщо ж світла недостатньо, то поруч з предметом слід встановити світловідбивачі, направлені до вікна. Вони не лише дадуть більше світла, а й вирішать проблему тіней. Але бувають випадки, коли навіть світловідбивачі не допомагають — тоді просто необхідно чекати виходу сонця.

Вам доведеться підлаштовувати освітлення в залежності від розмірів та особливостей форми предмету. Це доволі інтуїтивний процес, який зазвичай полягає у пересуванні світловідбивачів під різними кутами для знаходження найкращого балансу між світлом і тінями.

Підбирайте світовідбивачі різних розмірів

Налаштування камери

Використання звичайного смартфону не звільняє вас від необхідності налаштувати камеру. Для початку встановіть у налаштуваннях автоматичний баланс білого, і після цього взагалі відключіть спалах — у вас і без нього достатньо світла. Якщо є можливість змінити показник ISO, переключіть його з автоматичного на позначку 100 — це зменшить кількість шумів на фото. Також в налаштуваннях кожної камери є можливість вибору якості фото: знайдіть цей пункт і оберіть максимальну з можливих. Пам’ятайте, що такі фото мають більший розмір, ніж звичайні, тому забезпечте достатню кількість вільного місця на вашому носії.

Вітаємо, ви готові фотографувати! Уважні читачі, напевно, зараз спитають: «А як же штатив?!». Ми про нього не забули, але поки що йде мова про тестові фото — спробуйте просто відчути як це, фотографувати, і подивитися, що у вас вийде. Якщо ви дотримувалися усіх наших вказівок, то ми впевнені, що результат вам сподобається настільки, що ви й самі захочете придбати штатив, щоб додатково підняти якість фото.

Поради, які зроблять ваші фото ідеальними

Робіть фото чіткими 

Не поспішайте кричати «чіз» і фотографувати. Для початку, допоможіть камері сфокусуватися на вашому предметі й тільки тоді фотографуйте. Завдяки цьому, ви отримаєте чіткі фото без ефекту розмиття.

Робіть фото стандартизованими 

Предмет не має стрибати кадром з одного кута в інший — він центральна фігура усього процесу, тож має залишатися в центрі. Але це не означає, що ви не можете його рухати. Навпаки, показуйте предмет з різних боків і при цьому тримайте його виключно по центру. А телефон зафіксуйте в одному і тому ж стані завдяки штативу — це дозволить зробити різні фото, але на однаковій висоті та під одним кутом.

Витримуйте фото в одній стилістиці

Робіть багато фото 

Перший кадр рідко буває вдалим, як і другий з третім. Фотографуйте, не шкодуючи пам’яті, передивляйтеся результат і не зупиняйтеся, поки ви не будете задоволеними. Можливо, вам не сподобається положення предмету, можливо, ви побачите проблеми зі світлом чи тінями. Все це з’ясується під час перегляду фото, тому велика кількість фотографій — це шлях до максимальної якості.

Робіть фото під різними ракурсами 

Подивившись фото, споживач має отримати повне уявлення про вигляд товару. Визначте ключові елементи товару, на які має звернути увагу споживач, та змінюйте його положення у кадрі стосовно них. Якщо особливості товару розкриваються під кутами, шукайте ці кути. З штативом ви можете фотографувати хоч стандартно на рівні очей, хоч під кутом у 45 градусів. Експериментуйте з ракурсами, але не використовуйте зум, якщо він не оптичний, а якщо оптичний — користуйтеся ним обережно. Він може легко погіршити якість вашого фото.

Фото з різних ракурсів надають повне уявлення про товар

Робіть фото з великим розрішенням 

Маленькі фото не приваблюють споживача. На них нічого не роздивитися, а навіть якщо спробувати це зробити — замість чіткої картинки отримаєш мильні квадрати. Тому чим більше пікселів у фото, тим краще. До того ж, це дає можливість застосовувати функцію зуму на вашому сайті, щоб споживач міг детально і якісно роздивитися товар.

Фото з низьким розрішенням можуть вбити інтерес до товару ще на стадії прев’ю
Велике розрішення спонукає сприймати товар позитивно

Робіть пост-обробку фото 

Ви отримали гарні фото, а чому б не зробити їх бездоганними? Ретушуйте фото. Для цього існують десятки безкоштовних сайтів та додатків, як для ПК, так і для телефону. Прибирайте зайві тіні, робіть ваш фон ще білішим та змінюйте кольоровий баланс для кращої чіткості. 

Фото до та після ретушування

Оптимізація фото для сайту

Ви пройшли довгий, але, погодьтесь, не складний шлях для отримання якісного фото. Тепер залишилося завантажити його на сторінку товару, дотримуючись деяких правил.

  1. Фото мають бути підписані власноруч. Не залишайте автоматично-згенеровану назву по типу «IMG319548», а іменуйте фото так, як називається товар. Це допомагає пошуковій системі зрозуміти зміст зображення.
  2. Корегуйте розмір фото. В оригіналі файл має занадто великий об’єм, який уповільнить завантаження сторінки. Тому треба стиснути фото до прийнятних розмірів без особливої шкоди для його якості.
  3. Визначте,  в якому форматі мають зберігатися зображення і за необхідності переформатуйте їх у потрібний.

Якщо ви клієнт Хорошопу, більш детально розібратися у процесі імпорту товарів та їх зображень на сайт допоможе наша стаття, в якій ви знайдете покрокову інструкцію з відповідями на всі запитання. 

Використовуйте всі можливості онлайн бізнесу. Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп. Тестуйте безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Вплив фотографій товару на продажі

Саморобні фото — це не лише просто, якісно та цікаво, але й ефективно. Платформа Yotpo провела опитування серед тисячі людей і встановила, що 77% з них приваблюють не студійні фото, а користувальницькі і саме вони сприяють збільшенню продаж. Цю статистику також підтверджує експеримент американського інтернет-магазину спортивного харчування. Вони попросили споживачів надсилати власні фото з їх товарами, після чого викладали ці фото на сайт. Як результат: зростання конверсії на майже 30%.

Картка товару з галереєю фото від споживачів

Саме тому Хорошоп при розробці сайтів робить акцент на візуальній складовій. На наших сайтах фото товарів «переслідують» користувачів на кожному кроці — на головній, в каталозі та в картках товарів. Це змушує користувачів звертати увагу на товари, детальніше їх вивчати і, як наслідок, — купувати.

Тепер ви розумієте важливість якісних фото і вам відомо, як їх робити. Користуйтеся цим знанням і застосовуйте отриманий результат на платформі Хорошоп. 

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів