Ми розпитали власників інтернет-магазинів про те, як вони проводять новорічні акції: чого чекають, як готуються і які результати отримують. В опитуванні взяли участь 69 продавців із різних ніш, як популярних, на кшталт косметики, електроніки та текстилю, так і специфічних, на кшталт контактних лінз, систем безпеки та секс-шопів.

З якою метою інтернет-магазини влаштовують передноворічні акції

Більшість інтернет-магазинів проводять новорічні акції, щоб отримати додатковий прибуток (35,6%), знайти нових клієнтів (28%) і збільшити лояльність покупців (20,4%). Лише 15,15% хочуть позбутися від залишків на складі.

Які передноворічні акції влаштовують інтернет-магазини

Власники інтернет-магазинів найчастіше використовують знижки (33,52%), подарунки (21,59%), безкоштовну доставку (12,5%), знижки на подарункові набори (7,38%) та акції зі зворотним відліком (7,38%).

Інші новорічні акції менш популярні: розіграші призів використовують 5,68% опитаних, кешбек і конкурси по 3,97%, а безкоштовну святкову обгортку — лише 3,4% власників сайтів.

Власники інтернет-магазинів на Хорошопі можуть використовувати різні інструменти. Наприклад, перекреслену стару ціну, стікери з подарунком на картці товару, зворотний відлік, комплекти товарів, дисконтні купони й сертифікати тощо. Більше про маркетингові інструменти для інтернет-магазинів на Хорошопі читайте в нашій статті.

Лайфхак. Якщо будете дарувати до кожної покупки купони на 20%, які чинні до 31 січня, зможете трохи збільшити січневі продажі, які традиційно просідають.

Приклад святкових знижок в інтернет-магазині на Хорошопі
Приклад зворотного відліку в інтернет-магазині на Хорошопі

Які рекламні канали використовуються, і які з них найефективніші

Власники інтернет-магазинів найчастіше використовують як рекламні канали пости в соцмережах (23,68%), розсилки (17,36%) та рекламу в Google Ads (16,84%).

Але дослідження показало, що найефективнішими каналами є Google Ads (24,39%), Google Shopping (18,29%) і таргетована реклама в соціальних мережах (15,85%). Ви можете використати досвід ваших колег і в цього року акцентувати на каналах, які в середньому приносять кращий результат.

Під час налаштування реклами в Facebook, радимо використовувати деякі хитрощі.

  1. Використовуйте аналітику та статистику минулих років. Вивантажуйте всі контакти грудневих покупців за всі роки та створіть для них окрему рекламну кампанію. Подякуйте їм, нагадайте, що раніше вони купували у вас подарунки й все пройшло добре. Якщо статистики минулих років досить, виділіть запити, які продавали саме в новорічні свята.

  2. Для новорічного розпродажу зробіть окрему рекламну кампанію. Це дозволить не втратити базові настройки та рекламну кампанію, яка працює в звичному режимі.

Як підприємці готуються до напливу клієнтів

Більшість опитаних клієнтів на час святкових розпродажів додають до основного асортименту святкові позиції (40%) і закуповують додаткові партії товарів (36,25%). Менша частина купує подарункові обгортки (7,5%) й тимчасово наймає додатковий персонал, щоб впоратися зі збільшеним потоком клієнтів (7,5%).

Святковий асортимент дозволяє залучити на сайт нових клієнтів, які після перегляду подарункових позицій можуть зацікавитися й основними товарами. Закупівля додаткових товарів необхідна, щоб забезпечити товарами всіх зацікавлених. Додаткові менеджери, вантажники й пакувальники забезпечать високий рівень обслуговування для кожного клієнта, що надалі зробить частину з них постійними покупцями.

Як змінюється кількість замовлень у період новорічних свят

У більшості опитаних кількість замовлень збільшується на 10-25%, у меншості — на 25-50%. У небагатьох вона залишається на колишньому рівні, й тільки 7,35% інтернет-магазинів отримують вдвічі-втричі більше замовлень.

Дуже хороші результати в окремих ніш, на кшталт спеціалізованих сайтів подарунків, косметики тощо. Якщо товари з вашої ніші рідко використовуються як подарунки, не варто очікувати надрезультатів.

Скільки інтернет-магазинів планують новорічні акції у 2019 році

Значна частина опитаних (88,4%) планує організовувати новорічні акції у 2019 році, і лише 7,24% відмовилися від участі в передсвяткових розпродажах. 4,34% не визначилися.

В ігноруванні передсвяткових розпродажів є сенс, якщо інтернет-магазин тільки починає свою роботу й поки що не може собі дозволити значні інвестиції в маркетинг. Якщо святкові знижки або рекламні кампанії можуть несприятливо вплинути на фінансове становище бізнесу, краще від них відмовитися.

Висновки

  1. Більшість опитаних планує проводити передноворічні розпродажі у 2019 році.

  2. Основні цілі — додатковий прибуток, нові клієнти та підвищення лояльності покупців.

  3. Сайти найчастіше пропонують клієнтам новорічні знижки, подарунки та безкоштовну доставку.

  4. Найбільш часто використовувані рекламні канали — пости в соцмережах, розсилка та Google Ads.

  5. Найефективніші рекламні канали — Google Ads, Google Shopping і таргетована реклама в соціальних мережах.

  6. Щоб підготуватися до новорічних акцій, підприємці частіше за все додають до основного асортименту на сайті святкові позиції та закуповують додаткові партії товарів.

  7. Завдяки передноворічним акціями, кількість замовлень найчастіше збільшується на 10-50% або залишається на тому ж рівні.

Комментарии