Інструменти Опубліковано: 21.12.2022

Корисні програми для власника інтернет-магазину

Корисні програми для власника інтернет-магазину

Хороший інтернет-магазин той, в якому автоматизовано більшість процесів. Автоматизація впливає безліч факторів, починаючи від обслуговування клієнтів, закінчуючи обробкою замовлень. Допомогти з цим може додатковий софт.

Зміст статті
  1. Організація роботи
  2. Програми для роботи із зображеннями
  3. Маркетингові інструменти
  4. Аналітичні інструменти
  5. Висновок

Для ефективного управління інтернет-магазином власнику бізнесу потрібні допоміжні інструменти. Використання різноманітного софту полегшить реалізацію частини процесів і зробить вашу роботу комфортною. В цій статті ми зібрали перелік корисних програм для власника інтернет-магазину.

Організація роботи

Власник інтернет-магазину майже щоденно вирішує низку задач. Деякі з цих задач є рутинними, інші — більш глобальні та потребують постійного контролю. У цьому потоці обов'язків дуже легко загубитися та упустити щось важливе. Наприклад, можна забути про запланований дзвінок або втратити якісь документи. Саме тому власнику інтернет-магазину знадобляться програми для організації роботи.

Evernote

Evernote — це багатофункціональний щоденник, який допомагає вести справи. Програма дозволяє робити замітки, створювати персональні задачі та особистий розклад, завдяки інтеграції з Google календарем. Evernote буде нагадувати про заплановані події та ви не пропустите нічого важливого. Інтерфейс додатка налаштовується, тож ви можете змінювати розташування віджетів як вам зручно.

Trello

Trello — це хмарна програма для управління проектами. Програма підійде  інтернет-магазинам, які вже мають невелику команду. Trello дозволяє створити дошку з задачами, де можна їх обговорювати та відслідковувати прогрес виконання. Дошок може бути декілька, кожна для окремого проекту. Наприклад, одна для вивчення закордонного ринку, інша для розробка новорічної акції тощо. Завдяки цьому діяльність стає впорядкованою та ви, як керівник, бачите цілісну картину роботи.

Google Docs

Google Docs знадобиться кожному, хто працює з текстами. Хмарний принцип програми дозволяє мати доступ до текстових документів з майже будь-якого пристрою, де є відповідний акаунт Google. Доступ до документів можна надавати, як обмеженому колу людей, так і всім. Інші зможуть залишати коментарі, правки або ж просто переглядати документ. Також Google Docs дозволяє працювати з таблицями, що дуже корисно власникам інтернет-магазинів. Інструмент для роботи з таблицями візуально нагадує Excel, але має менш складний набір функцій та більш зрозумілий для недосвідченних користувачів.

Google Drive

Google Drive — це чудовий спосіб зберігати всі необхідні файли та контент, без прив’язки до конкретного пристрою. Google Drive за замовчуванням надає 15 Гб вільного місця на серверах. Але за 469 грн на рік можна отримати одразу 100 Гб, що вистачить для майже всіх задач. Наприклад, ви можете зберігати банери, відеоогляди товарів чи щось інше, що пов’язано з вашим інтернет-магазином.

Google Meet

Google Meet знадобиться для організації робочих зустрічей, якщо ви і ваша команда працюєте дистанційно або ж у вас просто немає офісу. Сервіс дозволяє створювати відео та аудіо конференції, на яких учасники зустрічі за потреби можуть ділитися екранами. Також за допомогою програми можна призначати зустрічі та прив’язувати їх до календаря. Наприклад, ви створили зустріч, яка повторюється кожні два тижня у п’ятницю в 13:00, де ви зі своїми менеджерами з продажів обговорюєте стан справ у магазині. Важливо, що нагадування про зустрічі надходять на смартфони чи планшети, на яких ви увійшли в свій Google акаунт.

Програми для роботи із зображеннями

Власники інтернет-магазинів чимало часу займаються роботою з графікою. Вони створюють банери, зображення для розсилок, обробляють фото товарів та роблять пости в соцмережах. Існують інструменти, які можуть полегшити виконання цих задач.

Canva

Canva — популярний редактор для створення та редагування зображень. Люди, які не знають яке зображення хочуть, можуть скористатися готовими варіантами від Canva, а потім переробити їх під себе в редакторі. Сервіс дозволяє створювати зображення для будь-яких маркетингових цілей — від розсилок до реклами в соцмережах. Інтерфейс перекладений українською, тому проблем з тим, щоб розібратися з сервісом, не буде. Більше про можливості Canva та інших графічних редакторів читайте в статті про те, як зробити банер для інтернет-магазину самостійно.

Greenshot

Greenshot — це зручний інструмент для створення скріншотів. Greenshot має вбудований графічний редактор і дозволяє швидко робити скріншоти обраної області, вікна або повноекранного режиму.

Pixabay

Pixabay — це фотосток з майже 3 мільйонами одиниць контенту. Окрім зображень, на сайті є відео, анімація, векторна графіка та навіть музика. Весь цей контент можна використовувати під час маркетингових активностей. Наприклад, при створенні розсилок чи постів у соцмережах. Pixabay не єдиний хороший фотосток в інтернеті. Ми зібрали список найкращих безкоштовних фотостоків в окремій статті.

Маркетингові інструменти

Просування інтернет-магазину — одне з основних занять власника бізнесу, тому допомога в цій справі ніколи не завадить. Маркетингові інструменти дають поради з просування та поліпшують його ефективність.

Keyword Tool

Keyword Tool — це інструмент для збору ключових слів, який позіціонує себе як найкращу альтернативу планувальнику ключових слів від Google. Платформа дозволяє шукати ключові слова для всіх пошукових платформ та деяких соцмереж, як Instagram, Youtube та Twitter. Отримана інформація стане корисною для формування семантичного ядра, без якого якісне SEO-просування неможливе.

Ahrefs

Ahrefs — це платформа для покращення позицій сайту в пошуковій видачі та збільшення трафіку. Згідно заяв розробників, з інструментом впораються новачки та професінали. За допомогою програми можна провести повний аудит сайту з точки зору SEO та дізнатися які моменти потрібно оптимізувати. Також Ahrefs дозволяє вивчати конкурентів та знаходити теми контенту, які цікаві ваші цільовій аудиторії. А після оптимізації сторінок відслідковувати їх прогрес в пошуковій видачі.

Google Trends

Google Trends надає інформацію про популярність пошукових запитів. Ви можете дізнатися популярність будь-якого запиту за визначений проміжок часу. Отримані дані знадобляться для пошуку трендових товарів. Наприклад, ви вважаєте, що у людей має виникнути інтерес до певного товару — дізнайтесь це, певіривши наскільки активно роблять запити пов’язані з ним. Google Trends простий у використанні інструмент, але він може дати власнику інтернет-магазину багато корисної інформації.

Аналітичні інструменти

Власник інтернет-магазину має постійно аналізувати роботу свого бізнесу, щоб мати можливість покращити ефективність продажів та просування. Самостійний аналіз без застосування додаткових інструментів не дасть жодного результату. Тому важливо користуватися програмами, які покажуть все, що відбувається з інтернет-магазином.

Google Analytics

Google Analytics є базовим сервісом аналітики, який має бути підключеним до кожного інтернет-магазину. Сервіс надасть всю основну інформацію про трафік, аудиторію клієнтів та успішність рекламних кампаній. Якщо ви досі не аналізували свою роботу. то розпочати варто саме з Google Analytics. Читайте нашу статтю, щоб дізнатися як користуватися Google Analytics

Serpstat

Serpstat — це багатофункціональна SEO-платформа, яка дає повну інформацію про становище сайта в пошуковій видачі. Платформа підійде тим, хто вже знається на SEO-просуванні, адже вона вважається професійною. За допомогою програми можна аналізувати ключові слова, посилання, конкурентів та багато чого іншого. Оволодіння цим інструментом відкриє нові можливості у просуванні інтернет-магазину.

SimilarWeb

SimilarWeb — це платформа для аналізу трафіку, який поступає на ваш сайт. Сервіс покаже звідки, скільки та який трафік ви отримали. За допомогою SimilarWeb можна аналізувати не лише свій сайт, а і майданчики конкурентів. Платформа також пропонує рішення, які допоможуть оптимізувати рекламу, вивчити шлях клієнта і покращити продажі.

Hotjar

Hotjar — це сервіс для аналізу поведінки відвідувачів сайту. Інструмент дозволяє побачити теплову карту переміщень користувачів, дізнатися як вони взаємодіють з контентом та що зробити для покращення сайту. Hotjar інтегрується з Google Analytics для обміну інформацію, що покращує ефективність інструменту. Сервіс допоможе підвищити залучення клієнтів та зробити так, щоб вони затримувалися на сайті якомога довше.

Google Search Console

Google Search Console показує кількість трафіку та кліків, які отримують сторінки вашого сайту з органічної видачі. Сервіс допомагає контролювати індексацію сторінок та виявляти на сайті помилки з точки зору пошукової системи Google. Наприклад, Google Search Console є одним з тих інструментів, які активно використовуються під час налаштування розширенних сніпетів.

Висновок

Сторонні програми полегшують управління інтернет-магазином та сприяють покращенню вашої роботи. Без них продажі чи просування будуть не такими ефективними. Користуйтесь нашим переліком та шукайте нові інструменти, які допоможуть вам у веденні бізнесу.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів