Хобі часто стають основою для запуску бізнесу, коли людина вирішує, що може знайти застосування своєму захопленню. Читайте нашу статтю, щоб дізнатися, які хобі допоможуть вам заробити.
Одне з головних правил вдалого вибору ніші для інтернет-магазину — займайтеся тим, що любите. При правильному підході ваше захоплення може приносити гроші. У цій статті ми зібрали найпопулярніші хобі, яким можна знайти застосування в e-commerce.
Захоплення модою
Категорія fashion рік у рік займає топові місця в рейтингу найприбутковіших ніш в e-commerce. Головна причина у тому, що попит на одяг, взуття та аксесуари завжди стабільно високий. Завдяки новим віянням моди люди регулярно оновлюють свій гардероб, що підштовхує їх на нові покупки. Ви можете конвертувати свою любов до моди у створення інтернет-магазину.
Одяг
Відкрийте інтернет-магазин одягу і продавайте там товари, які вам подобаються. Наприклад, ви захоплюєтеся вінтажним одягом і вмієте знаходити його у відмінному стані. Це може стати чудовою базою для запуску магазину.
Також знайдіть застосування своєму гарному смаку. Часто людям не вистачає умінь чи знань, як створити привабливий та стильний образ. Ви можете навчити їх цьому, розповідаючи, як комбінувати одяг з асортименту свого магазину. Крім сайту, створіть магазин в Instagram і пишіть там пости про моду, пропонуючи варіанти різних луків.
Взуття
Не дарма ви купили ці 50 пар взуття, половина з яких усі чекають своєї черги у шафі. Тепер ви на власному досвіді переконалися, як важливо правильно підібрати висоту каблука, форму носка, щільність матеріалу та ширину колодки. Про все це ви зможете розповісти своїм клієнтам та допомогти їм зробити правильний вибір.
Аксесуари
Стильні окуляри, актуальна біжутерія та сумки — все це створює половину, якщо не більшу частину образу. Якщо ви уважно стежите за новими образами Белли Хадід, Хейлі Бібер та інших інфлюєнсерів, то точно знаєте які трендові товари будуть актуальні в Україні за кілька місяців. Це означає, що настав час замовити товари за кордоном заздалегідь, виставити їх на вітрину інтернет-магазину і чекати, коли попит на них злетить.
Заняття спортом
За заявами підприємців, які продають товари спортивного призначення, в Україні та світі сформувався тренд на здоров'я. Люди стали приділяти більше уваги своєму тілу і якщо ви один із них, то цим можна скористатися.
Кросівки
Якщо ви займаєтеся бігом або берете участь у марафонах, це певно означає, що ви чудово знаєтеся на бігових кросівках. Ви знаєте все про особливості стопи, навантаження, матеріали та інше, а значить — зможете якісно проконсультувати покупця. Згодом можна буде розширити асортимент, щоб продавати інші види взуття.
Спортивне харчування
Люди, які тривалий час займаються у залі, точно знайомі зі спортивним харчуванням. Це невід'ємна частина занять спортом, якщо хочеться досягти серйозних результатів. Накопичені знання можна перенести на торгівлю. Саме так зробив засновник компанії DSN Group — одного з найбільших постачальників спортивного харчування в Україні. Бізнес, який розпочинався з хобі власника, тепер продає у понад 60 країн світу. Читайте інтерв'ю з DSN Group і повторюйте їхній шлях.
Хендмейд
Товари ручної роботи набули популярності в останні роки. Вони цінуються більше, ніж звичайні товари, і в умілих майстрів може бути черга із замовлень на місяць наперед. Якщо ви робите будь-які хендмейд вироби для себе та своїх друзів, то масштабуйте цю справу. Наприклад, засновниця магазину Malinnavaya захоплювалася в'язанням та почала продавати свої вироби в Україні, а також за кордоном. Усіми процесами у магазині вона займається сама. Її шалі та палантини по 120 євро мають попит у іноземних клієнтів. До того ж, українська ручної роботи має свою особливу цінність в умовах сьогодення. Читайте інтерв'ю про успішний хендмейд магазин на платформі Хорошоп.
Настільні ігри
Якщо ви любите проводити час із сім'єю чи друзями за настільними іграми, фанатієте від складних стратегій і просто вважаєте, що настілки цікаві для всіх вікових груп, то це може стати не просто захопленням. При цьому вам необов'язково продавати саме настільні ігри. Ця ніша досить глибока і в ній можна знайти різноманітні товари, які будуть цікаві фанатам настілок. Наприклад, Дмитро Птіцин з магазину «Дід Лихозор» знайшов незвичайний напрямок для розвитку свого захоплення. Він створює та продає аксесуари для настільних ігор. Такі товари знайшли відгук у покупців, особливо іноземних — 90% продажу магазину посідає закордон.
Туризм
Війна з росією обмежила туризм, але це не означає, що люди зовсім перестали їздити та відвідувати цікаві місця. Внутрішній туризм розвивається і вимагає від учасників певної підготовки, у тому числі купівлі необхідних для подорожі товарів. Особливо це актуально для гірських походів, які у нас дуже популярні. Свій досвід поїздок можна використовувати при створенні інтернет-магазину. Наприклад, Олексій Келін із Fram Equipment тривалий час займався походами в гори і працював провідником. Виходячи зі своїх знань, він розумів потреби мандрівників та створив бренд туристичного спорядження.Тепер його бренд відомий у всій ніші.
Кожному хобі можна знайти застосування
Ви можете перетворити щирий інтерес до свого хобі на прибутковий бізнес. Навіть захоплення, яке, на перший погляд, не можна монетизувати — в результаті може стати успішним бізнесом. Ми знаємо приклад інтернет-магазину WorldBanknoteStore — його заснували люди, які захоплювалися колекційними та рідкісними банкнотами. А тепер знаходять та продають їх.
Подивіться на своє хобі з іншого боку і подумайте про нього не як про захоплення, а про роботу. Ваша експертиза в темі та розуміння товарів, пов'язаних з хобі, — це конкурентна перевага. Вибирайте відповідний дизайн з нашої галереї, залишайте заявку та створюйте свій інтернет-магазин.