E-mail розсилка — один із найкращих інструментів просування інтернет-магазину за співвідношенням ціни та результату. Для ефективності інструменту важливо підібрати шаблони листів. Вони полегшать створення розсилок та покращать їхню якість.
E-mail розсилка часто використовується інтернет-магазинами для просування. За відносно невеликих витратах, вона допомагає утримувати клієнтів, повертати неактивних користувачів та отримувати повторні продажі. Але скласти грамотний лист, який би давав результат, не так просто. Для того, щоб створення розсилки було легким та якісним, існують шаблони листів.
У цій статті ми розповімо про шаблони email розсилки, якими вони бувають та де їх знайти.
Що таке шаблон розсилки
Шаблон розсилки — це макет листа з вже пропрацьованою структурою, який потрібно наповнити інформацією. Зазвичай шаблон містить стандартні компоненти: хедер, місце для банеру, текстову частину, картки товарів, футер, посилання на соцмережі. Набір компонентів може змінюватись, залежно від мети розсилки та побажань користувача.
Шаблон дозволяє не займатися версткою листа перед кожною розсилкою. Достатньо мати кілька базових шаблонів для різних цілей. Наприклад, один шаблон про покинуті корзини, другий — про знижки та акції в інтернет-магазині, третій — лист клієнту з вдячністю за покупку.
Крім економії часу, шаблони допомагають виробити власний стиль. Ваші клієнти почнуть впізнавати стандартизовані листи, які виділятимуться із загальної маси.
Основні види шаблонів
Готові шаблони
Готові шаблони можна порівняти з картиною за номерами або дитячою розмальовкою. Автори за вас розставляють блоки в листі, а вам залишається кастомізувати їх під себе. За бажанням, ви можете залишити все як є або внести свої правки — наприклад, пересунути елементи або прибрати непотрібні.
Шаблон з редактору
Якщо продовжувати аналогії з іграшками, шаблон з редактору — це конструкція з лего. Вам надають набір інструментів та блоків, які ви розставляєте так, як вважаєте за потрібне. Редактор дозволяє змінювати розмір елементів, ставити їх під різним кутом, змінювати колір, шрифт та багато іншого.
Самописний HTML-шаблон
Попередні два види шаблонів — теж HTML-шаблони, але відмінність цього варіанту в тому, що він створюється з нуля. У цьому випадку вам підвладна кожна деталь шаблону та ви з впевненістю можете називати його унікальним. У вас не буде готових блоків, а лише поле, в якому вони створюються за допомогою HTML-коду. Доцільність такого підходу під питанням, коли є прості, безкоштовні та не менш якісні альтернативи.
Як створити шаблон для розсилки листів
Якщо ви вирішили піти не простим шляхом і створити шаблон з нуля, то існує два способи. Перший — зробити все самому, якщо знаєте HTML-мову програмування, другий — звернутися до програмістів. Послуги зі створення шаблонів надають сервіси email-розсилок. Ціна за розробку шаблону з нуля може коливатися в районі 3000-4000 грн.
На біржах фрілансу вартість HTML-шаблону буде нижчою, але є ризик неякісної роботи. Фрілансери просять за шаблон близько 2000 грн.
Для створення шаблону за допомогою редактору необхідно скористатися сервісами email-розсилки. У багатьох з них на сайті є редактор, де ви зможете коригувати запропоновані вам шаблони або збирати з блоків абсолютно нові. Редактор шаблонів зазвичай безкоштовний і вас можуть попросити хіба що зареєструватися.
Де знайти готові шаблони email розсилки
Шаблони для розсилки варто шукати на сайтах, що спеціалізуються на email-маркетингу. По-перше, це гарантує їхню якість, а по-друге — це зручно, тому що можна взяти шаблон і одразу запустити розсилку. Ми вивчили сайти з шаблонами та вибрали для вас найкращі з них.
Sendpulse
Бібліотека шаблонів Sendpulse містить більше 60 варіантів. Вони розбиті на різні категорії, серед яких є спеціальні розділ для інтернет-магазинів. У ньому ціла низка шаблонів для тригерних листів, наприклад з проханням залишити відгук про інтернет-магазин. Шаблони зроблені п'ятьма мовами: англійською, російською, турецькою, португальською та французькою.
За бажанням, шаблон можна відредагувати в конструкторі або використовувати його як є, помінявши інформацію в ньому. Відразу після вибору шаблону сервіс дозволяє почати розсилку.
beefree
Згідно заяв на сайті, beefree пропонує користувачам понад 1240 безкоштовних HTML-шаблонів. Інтерфейс сайту англомовний, але знайти потрібні шаблони не складно завдяки фільтрам. Шаблони діляться за нішами, засобами та метою застосування. Наприклад, можна відфільтрувати шаблони та вибрати варіанти для створення тригерних розсилок. Приємним бонусом стане те, що для редагування та завантаження шаблонів не обов'язково реєструватися.
eSputnik
Популярний сервіс розсилок пропонує на вибір базові та тематичні шаблони для вирішення різноманітних завдань. Шаблони розділені по нішах та їх достатньо, щоб кожен знайшов лист, який підходить його товарам. Завантажувати шаблони не можна — натомість їх можна зберегти і використовувати для розсилок через eSputnik. Особливо корисними стануть шаблони з динамічним контентом. Наприклад, можна створити шаблон тригерного листа, де товари будуть підставлятися автоматично під кожного клієнта.
Stripo
У Stripo більше 700 безкоштовних HTML-шаблонів та безліч платних, які стають доступні після покупки преміум-аккаунту. Шаблони можна відфільтрувати за п'ятьма параметрами, а також відсортувати за популярністю чи актуальністю. Ознайомитись з можливостями редактору можна без реєстрації. Stripo єдині з перерахованих сайтів, які не займаються розсилками — це платформа email-дизайну. Вона дозволяє налаштувати шаблон та експортувати його для проведення розсилок через інші сервіси.
Висновок
Email-маркетинг є ефективним інструментом просування інтернет-магазину, який набагато легше освоювати за допомогою шаблонів. Почніть з готових шаблонів, а потім поступово вносьте щось від себе та врешті-решт прийдіть до свого унікального шаблону. Якщо ви тільки думаєте про інтернет-магазин або він вже є, але вас не влаштовують результати просування — залишайте заявку на нашому сайті. Інтернет-магазини на Хорошопі мають доступ до всіх каналів просування, в тому числі інтеграції з сервісами розсилки.