У соцмережах можна продавати і без створення інтернет-магазину, але це ризиковано. Вашу сторінку можуть видалити або заблокувати, і тоді ви втратите єдиний канал продажів. У цій статті ми розповіли, чому важливо використовувати соцмережі як один з каналів просування інтернет-магазину, а також розібралися, які соцмережі краще підходять для реклами.
У соцмережах можна продавати і без створення інтернет-магазину, але це ризиковано. Вашу сторінку можуть видалити або заблокувати, і тоді ви втратите єдиний канал продажів. У цій статті ми розповіли, чому важливо використовувати соцмережі як один з каналів просування інтернет-магазину, а також розібралися, які соцмережі краще підходять для реклами.
Чому важливо займатися просуванням інтернет-магазину в соцмережах
Для залучення нових покупців
Головна перевага соцмереж у величезній кількості зареєстрованих користувачів, яких можна перетворити на покупців. Українська аудиторія Facebook та Instagram вже зараз становить 14 млн і 11,5 млн користувачів.
Більше того, таргетована реклама в Facebook та Instagram дозволяє пропонувати товари тільки зацікавленій аудиторії. Це допоможе швидко знайти перших покупців, а в подальшому — постійно розширювати коло зацікавлених клієнтів.
Для роботи з лояльністю клієнтів
Щоб користувачі не забували про вашу компанію і залишалися лояльними, потрібно мотивувати їх підписатися на соцмережі інтернет-магазину. Це допоможе створити ком'юніті та постійно підтримувати контакт з його учасниками.
Для отримання додаткового трафіку на сайт
На сторінках у соцмережах можна розповідати про акційні товари, новинки, комплекти тощо. Підписники будуть переходити за посиланнями на сайт і, можливо, робити покупки. Також у соцмережах можна давати посилання на нові матеріали з блогу. Якщо ваші статті перелінковані з товарами, це також приноситиме продажі.
Яку соціальну мережу вибрати для просування інтернет-магазину
Facebook та Instagram
За даними PlusOne, Україна — друга в світі за часткою жінок-користувачів Facebook і знаходиться у першій десятці країн за кількістю жінок у Instagram — їх 60%. Кількість користувачів Facebook збільшується завдяки аудиторії у віці 39+, а Instagram — завдяки людям 19-27 років.
Цільова аудиторія цих соцмереж трохи відрізняється, тому якщо ви продаєте дорогі товари на кшталт швейцарських годинників, вам варто шукати клієнтів у Facebook, адже там старша аудиторія. А якщо продаєте стильні окуляри для рейвів або одяг для підлітків — зверніть увагу на Instagram.
YouTube
У цій соцмережі величезне охоплення потенційних покупців. За даними на 2019 рік, на YouTube як мінімум раз на місяць заходять 83% українців у віці від 18 до 44 років. Цей канал ідеально підходить для розміщення відеооглядів товарів, проведення експериментів і порівнянь, а також розміщення інформації про новинки.
TikTok
За даними платформи DAU, в січні 2020 року щоденна активна аудиторія TikTok склала 41,27 млн осіб. Вік більшої частини користувачів — 16-24 років, 60% користувачів — жінки.
У цій соцмережі особлива атмосфера та філософія, тому користувачі прохолодно ставляться до прямої реклами. Платформа стала популярною завдяки ліпсінгам (синхронізації губ з популярними піснями), вайнам і челенджам, і саме ці формати допоможуть компанії збільшити лояльність до бренду та його впізнаваність. Основна аудиторія соцмережі через кілька років стане платоспроможною, тому подібна стратегія — вклад у майбутнє.
З чого почати просування онлайн-магазину в соціальних мережах
Створення сторінки або групи
Цей процес у будь-якій соцмережі інтуїтивно зрозумілий, але якщо у вас виникнуть труднощі, скористайтеся одним з гайдів зі створення сторінки:
Заповнення основних даних
Незалежно від соцмережі, яку ви оберете, є кілька рекомендацій щодо оформлення акаунту:
-
як фото профілю використовуйте логотип компанії або фотографію одного з популярних товарів;
-
в назві сторінки використовуйте назву вашої компанії або фразу, яка передає суть бізнесу;
-
не забудьте коротко розповісти про те, що ви продаєте;
-
залиште контактні дані компанії і, головне, посилання на інтернет-магазин;
-
в налаштуваннях приватності відкрийте доступ до сторінки всім користувачам.
Створення контент-плану
Підписники залишаться, тільки якщо контент буде корисним, цікавим і регулярним. Почніть просування зі створення плану, за яким ви будете розповідати про нові акції, особливості використання товарів, новинки тощо. Уважно стежте за реакцією аудиторії на ваш контент. Це допоможе визначити оптимальну частоту публікацій, а також найактуальніші теми та формати.
Робота з відгуками про магазин
Одна з переваг соцмереж — можливість отримувати зворотний зв'язок не тільки щодо контенту, але і щодо роботи магазину, якості товарів та обслуговування, швидкості доставки тощо. Вам потрібно постійно відповідати на коментарі та працювати з негативними відгуками. Немає ідеальних бізнесів, але якщо підписники побачать, що ви слухаєте критику й готові працювати над своїми помилками, вони будуть зберігати свою лояльність.
Налаштування реклами в соціальних мережах
Робота з платної рекламою вимагає залучення фахівця, який розбирається у всіх тонкощах. Щоб правильно налаштувати рекламу в Facebook, потрібно вибрати мету, встановити бюджет, вказати аудиторію, вибрати місце розміщення реклами тощо. Не менш важливо правильно створити рекламне оголошення: воно має бути помітним і мотивувати на нього натиснути.
Налаштування реклами в Instagram здійснюється у тому самому рекламному кабінеті, що і в Facebook. Найпопулярніші формати реклами — оголошення в стрічці новин і сторіс.
Щоб розкрутити акаунт компанії в Instagram, потрібно робити акцент на візуальній складовій: оформляти пости в одному стилі та вибирати для реклами найкрасивіші та найактуальніші товари.
YouTube
У цій соцмережі за допомогою Google Ads можна точно вказати цільову аудиторію, яка побачить рекламу, а за допомогою Google Analytics і YouTube Analytics — аналізувати ефективність оголошень. Можна вибрати один з декількох форматів:
-
Медійні оголошення — невеликі блоки, які розташовуються праворуч від відео.
-
In-Video Overlay — вузький банер з рекламою, який знаходиться в нижній частині екрану.
-
In-Stream — відеоролик, який з'являється до або під час перегляду відео. Його можна пропустити через 5 секунд.
-
In-Slate — відеоролик, який можна використовувати, якщо тривалість відео понад 10 хв.
-
In-Search — відеооголошення вгорі або праворуч від результатів пошуку.
TikTok
У цій соцмережі набагато ефективніше використовувати непряму рекламу у відео або роликах популярних блогерів. До того ж, вартість прямої реклами дуже висока. У TikTok є декілька видів рекламних оголошень:
-
Brand Takeover — статична реклама до 3 секунд або відео до 5 секунд, яка з'являється після входу в додаток.
-
In-feed Native Video — спливаюче відео до 15 секунд, яке з'являється у стрічці під час перегляду контенту.
-
Hashtag Challenge — банер у пошуку, за допомогою якого можна інтегрувати у відео брендований хештег.
Висновки
Соціальними мережами користується величезна кількість людей, частину з яких можна зробити клієнтами вашого інтернет-магазину. Вибір соцмережі для просування залежить від особливостей ваших товарів і цільової аудиторії. І не забувайте, що соцмережі — це лише один з каналів просування. Наявність власного інтернет-магазину дозволяє рекламувати ваші товари за допомогою максимальної кількості способів.