Можливості Опубліковано: 29.04.2024

Що таке типи цін і групи покупців у Хорошоп В2В

Що таке типи цін і групи покупців у Хорошоп В2В

Типи цін та групи покупців – це одні з найважливіших функцій сучасного B2B-порталу. Завдяки їм власник сайту може гнучко автоматизувати обслуговування клієнтів та дати кращий користувальницький досвід. Розповідаємо, що це за функції та як вони реалізовані на Хорошоп B2B.

Зміст статті
  1. Які проблеми вирішують типи цін і групи клієнтів
  2. Як працюють типи цін
  3. Як працюють групи покупців
  4. Корисні налаштування для груп покупців на Хорошоп B2B
  5. Висновок

Обслуговування B2B-клієнтів потребує значних зусиль, адже з кожним з них потрібно персонально вибудовувати ділові відносини. Клієнти отримують індивідуальні умови співпраці, які залежать від низки факторів — довіри, тривалості роботи, обсягів закупок. У такому випадку різним клієнтам пропонується різні ціни на товари та асортимент. Для того, щоб це реалізувати та забезпечити комфорт всіх учасників процесу, потрібно мати сучасний B2B портал.

В цій статті ми розкажемо як працюють типи цін і групи покупців у Хорошоп B2B, та які задачі вони допомагають вирішувати.

Які проблеми вирішують типи цін і групи клієнтів

Коли B2B-магазин тільки починає свою роботу, то перший час кількість його клієнтів обмежена. Всі вони співпрацюють з магазином на однакових умовах і керувати продажами можна навіть вручну. Втім поступово кількість клієнтів і замовлень зростає, що призводить до збільшення процесів, якими має займатися власник бізнесу. Без автоматизації контролювати хто і на яких умовах купує товар стає дуже складно. Виникає потреба у сегментації клієнтів для зручної співпраці з ними. Тут на допомогу приходять групи клієнтів і типи цін. Завдяки ним власник сайту на Хорошоп B2B вирішує низку проблем.

Актуальність цін та наявності

Для клієнтів B2B-магазину вкрай важлива актуальність цін і наявності. Вони не хочуть опинитися в ситуації, коли, наприклад, продають через дропшипінг і рекламують товар, а, після отримання замовлення, з’ясовують, що його немає у наявності. Продавцю також незручно постійно бути у прямому контакті з клієнтами, щоб давати уточнення щодо наявності і цін. Це буде забирати багато часу та, скоріш за все, потребуватиме окремої менеджера відповідального за спілкування.

Виходом з ситуації є B2B-портал з каталогом товарів, який будуть переглядати відвідувачі сайту. Каталог буде регулярно оновлюватися завдякі інтеграції з обліковими системами, що дозволить уникнути неприємних сюрпризів. Однак одного каталогу недостатньо. Наприклад, ви захочете знизити ціни для тих, хто купує товар великими партіями. Якщо знизити ціну в усьому каталогу, то вона буде неактуальною для дрібних клієнтів і це знов призведе до плутанини. Але цього не станеться, якщо розмежувати клієнтів по різним групам і встановити для кожної з них власні ціни.

Мінімізація людських помилок

Коли у компанії немає свого B2B сайту або рівень автоматизації на порталі недостатній, то це завжди несе свої ризики. Вони, перш за все, пов’язані з людським фактором, тому що відсутність автоматизації підвищує залученість менеджерів. Це, у свою чергу, збільшує ризик неприємних помилок. Наприклад, менеджер оформить замовлення не по тим цінам, неправильно сформує прайс-лист або ж відправить його не тому клієнту. З B2B-порталом на Хорошоп цього не буде. Кожна група клієнтів буде бачити різний прайс-лист, завжди матиме до нього доступ і зможе самостійно його вивчати.

Персоналізація пропозицій

В гуртовій торгівлі цілком типовою є ситуація, коли якісь клієнти отримують більш вигідні умови за інших чи навпаки — підприємцю надають вищі ціни, бо він, наприклад, купує товар надто маленькими партіями. З етичної сторони бажано, щоб гуртові покупці не знали про умови, які надає магазин кожному з них. Тому для персоналізації пропозицій важливо розділяти їх на групи. Зауважимо, що Хорошопп B2B дозволяє робити для кожної групи окремий тип ціни та пов’язувати ці налаштування між собою.

Як працюють типи цін

Сайт на Хорошоп B2B поєднує в собі функції для роздрібної та гуртової торгівлі. Тому при створенні сайту за замовчуванням є одна ціна — роздрібна. Вона однакова для всіх покупців. 

картка товару з роздрібною ціною

Власник сайту може створити необмежену кількість нових типів цін. Наприклад, для великого опту, дропшипінгу, нових і постійних клієнтів тощо. Кожен користувач порталу буде бачити ту ціну, в залежності від того до якого виду клієнтів він належить. 

картки товарів на Хорошоп B2B

Нові типи цін з’являються на сторінці редагування товару в адмін-панелі після їх створення. Для того, щоб не редагувати кожний товар окремо і призначати йому необхідну ціну вручну, на Хорошоп реалізована можливість масового імпорту. Завдяки цій функції ви можете імпортувати список товарів з цінами за допомогою файлу Excel або ж напряму з CRM, облікової системи через API.

За допомогою B2B модуля Хорошоп ви зможете мінімізувати рутинні процеси і автоматизувати оптові продажі
Залишити заявку
image

Як працюють групи покупців

Групи покупців — це переліки окремих клієнтів, які мають персональний доступ до цін і сторінок сайту. Для кожної групи покупців може бути прив’язаний свій тип цін або ж використана опція — приховати ціни. Також групи покупців можуть мати різний доступ до контенту. Вони будуть бачити не тільки різні ціни, а й різну інформацію на сайті та мати або не мати можливість зайти на різні сторінки сайту.

Доступ до товарів

На Хорошоп B2B власник сайту має можливість гнучко налаштовувати відображення каталогу товарів. В залежності від групи покупців, можна задати різний доступ для товарів. Наприклад, для анонімних відвідувачів, тобто людей, які не зареєстровані на порталі, приховати всі товари та залишити лише загальну інформацію про магазин. Звісно, якщо магазин продає лише гуртом і не обслуговує роздрібних покупців. Інший варіант — показувати товари в режимі прев’ю, як це зображено на прикладі нижче.

прев'ю каталога товарів

Якщо ж власник сайту хоче показувати відвідувачам більше інформації про товари, то він може приховати ціну, а все інше залишити. Користувач буде бачити фото, опис, характеристику, назву, але без ціни. Для цього група покупців повинна мати налаштування «Приховати ціни» і «Повний доступ до товарів». Тоді сторінка товару буде виглядати як на прикладі.

сторінка товару без ціни

Доступ до сторінок

Для того, щоб зрозуміти навіщо потрібно налаштовувати доступ до сторінок магазину, наведемо приклад. Уявімо, що ваш сайт одночасно обслуговує роздрібних і гуртових клієнтів. Цілком логічно, що асортимент товарів для двох цих каналів продажів відрізняється. Для прикладу, гуртові клієнти мають можливість купити лише базові футболки, а звичайні покупці — ще футболки з принтами. Саме тому гуртовим клієнтам потрібно обмежити доступ до певних сторінок каталогу товарів. Це лише приклад і налаштування можуть застосовуватися для вирішення будь-якої схожої ситуації.

доступ до каталогу товарів

Також ви можете додати спеціальні сторінки на сайт з обмеженим доступом. На цих сторінках буде зберігатися непублічна інформація, доступна лише користувачам певних груп.

Доступ до залишків

Власник сайту може опціонально показувати клієнтам залишки товарів на складі через сайт. Наприклад, якщо є група покупців, які купують товар великими партіями, то для них це буде актуально, адже вони побачать чи має магазин достатньо товарів. Це дозволить уникати неприємних ситуацій, коли покупець зробив замовлення, очікує на поставку партії, а потім дізнається від менеджера, що такої кількості немає на складі.

відображення залишків Хорошоп B2B

Корисні налаштування для груп покупців на Хорошоп B2B

  1. Можливість встановити мінімальну кількість замовлення та кратність кроку додавання товарів у кошик.

  2. Функція генерації прайс-листа в форматі Excel.

  3. Налаштування доступу до функцій дропшипінгу. Покупці, які належать до групи дропшиперів, матимуть можливість оформити замовлення відразу на третю особу та додати вже сформовану ТТН. Детальніше про це ми розповідали в статті про функції для дропшипінгу.

  4. Можливість задати мінімальну суму замовлення. Наприклад, щоб не працювати з дрібними замовленнями та відсіяти покупців, які купують маленькими партіями.

  5. Можливість налаштувати свої способи оплати та доставки для кожної групи покупців. Це можуть бути не лише стандартні способи, які пропонує Хорошоп, а і власні, в залежності від потреб. 

Більше корисної інформації про можливості Хорошоп B2B та налаштування різних функцій ви знайдете в інструкції за посиланням.

Висновок

Завдяки типам цін і групам клієнтів ви можете гнучко організовувати роботу з клієнтами. Це дозволяє автоматизувати обслуговування покупців, формувати індивідуальні пропозиції та не плутатися в даних. Всі функції Хорошоп В2В взаємопов’язані і добре працюють між собою. В результаті ви отримуєте можливість вирішувати різні бізнес-задачі. Залишайте заявку у нас на сайті та перевірте наш продукт на практиці під час безкоштовного тестового періоду. Наші менеджери порадять вам краще рішення для вашого бізнесу.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів