Соціальні мережі Опубліковано: 03.03.2021

Як знайти помилки та слабкі сторони в таргетованій рекламі

Як знайти помилки та слабкі сторони в таргетованій рекламі

Таргетована реклама — один з популярних та ефективних засобів просування. Для того, щоб отримати від таргета максимум та не втрачати гроші, необхідно розуміти, які помилки та проблеми можуть виникнути при налаштуванні реклами, а також як уникнути їх на практиці.

Зміст статті
  1. Найбільш поширені помилки при запуску таргетованої реклами
  2. Виявлення помилок в налаштуванні реклами на Facebook
  3. Підіб’ємо підсумки

Таргетована реклама — один з популярних та ефективних засобів просування. Для того, щоб отримати від таргета максимум та не втрачати гроші, необхідно розуміти, які помилки та проблеми можуть виникнути при налаштуванні реклами, а також як уникнути їх на практиці.

Спеціалісти з компанії Mint Agency розповіли про головні помилки при запуску таргетованої реклами та дали поради, як їх можна виявити та виправити

Найбільш поширені помилки при запуску таргетованої реклами

Відсутність розуміння цільової аудиторії

Без розуміння цільової аудиторії таргетована реклама приречена на провал. Перед запуском реклами потрібно завжди вивчати портрет цільової аудиторії, яка зацікавлена в ваших послугах. Базуючись на цьому, можна сегментувати аудиторію, що багато в чому визначає успіх усієї кампанії.

Відсутність аналізу конкурентів або копіювання стратегії

Без аналізу конкурентів важко зрозуміти свої переваги у порівнянні з ними. Але головне, не вдаватися до крайнощів та копіювати чужу стратегію просування. Те, що спрацювало один раз, зовсім не обов’язково спрацює вдруге. Чужі посили та креативи можна використовувати тільки як натхнення для ваших власних ідей, які будете тестувати.

Нерелевантні місця розміщення реклами

Не довіряйте автоматичному налаштуванню місць розміщення. Налаштуйте їх вручну, розбиваючи по кампаніям. Це займе більше часу, але ви не втратите гроші та будете демонструвати рекламу своєї цільової аудиторії.

Неправильні цілі реклами

Вибір цілі рекламної кампанії — важлива перевага таргета. Ціль кампанії обмежує типи оголошень та місця для розташування реклами, а також впливає на алгоритм керування рекламною кампанією.

В Facebook реклама ділиться на три категорії: «Впізнаваність», «Ліди» та «Конверсія». Перший варіант в основному використовується крупними компаніями, які хочуть залишатися в полі зору своїх клієнтів. Для малого та середнього бізнесу зазвичай використовують цілі з другої і третьої категорії. 

Напрямок трафіку на нізкоконверсіонную сторінку

Всі витрачені сили на запуск рекламної кампанії будуть марними, якщо після кліка по оголошенню користувач потрапить на нерелевантну та непривабливу посадкову сторінку. У такої сторінки буде низька конверсія і вона не принесе очікуваних результатів.

Занадто велика кількість інтересів

Надмірне різноманітність не завжди приносить користь, тому краще визначити основні інтереси цільової аудиторії, а не намагатися додати всі варіанти, які приходять вам в голову. Велика кількість інтересів робить рекламу неакцентованою і призводить до марної трати бюджету.

Використовуйте всі можливості онлайн-бізнесу. Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Виявлення помилок в налаштуванні реклами на Facebook

Перейдемо від загальних проблем до окремих, в цьому нам допоможе Facebook і його критерії оцінки якості оголошень. Вся інформація про якість реклами є в звітах Ads Manager. Можливі такі значення оцінки якості:

  • вище середнього;

  • середнє;

  • нижче середнього (останні 35%, 20% або 10% оголошень).

Під час запуску реклами є три обов’язкових елементи: оголошення, аудиторія та посадкова сторінка. Проблеми можуть виникнути із кожним з них, через що реклама виявиться неефективною. 

Проблеми с оголошенням

Є кілька варіантів приблизної оцінки оголошень, в яких Facebook бачить помилки, або на них надходять скарги користувачів.

Варіант 1:

  • якість: нижче середнього;

  • залученість: середнє та вище;

  • конверсії: середнє та вище.

Варіант 2:

  • якість: нижче середнього;

  • залученість: нижче середнього;

  • конверсії: середнє та вище.

Варіант 3:

  • якість: нижче середнього;

  • залученість: середнє та вище;

  • конверсії: нижче середнього.

Щоб виправити проблеми з оголошенням потрібно детально вивчити його основні моменти.

  1. Точність і релевантність пропозиції. Іноді, через помилки в тексті оголошення виникають серйозні труднощі. Наприклад, вказані невірні терміни акції, через що користувачі не оцінили її гідно.

  2. Частота і терміни показу. Реклама не повинна бути надмірно нав’язливою. Якщо вона переслідує користувачів буквально на кожному кроці, в одному і тому ж вигляді, то швидко почне дратувати. Найчастіше цим грішить ремаркетинг, на який нерідко скаржаться користувачі. Обов’язково продумуйте частоту та терміни розміщення оголошень, щоб уникнути цієї проблеми.

  3. Налаштування таргентингу. Цілком ймовірно, що таргетинг не відповідає вашим цілям. Наприклад, неправильно обраний геотаргетинг.

Проблеми з аудиторією

Гнучкі налаштування таргетингу дозволяють швидко виділити цільову аудиторію для показів, але помилитися в процесі досить легко. Приблизна оцінка оголошень з неправильним вибором аудиторії:

  • якість: нижче середнього;

  • залученість: нижче середнього;

  • конверсії:  середнє та вище.

Така оцінка вказує на те, що оголошення з якоїсь причини не чіпляє ЦА і не підштовхує користувачів до дії. Перевірте налаштування таргетингу — цілком ймовірно, що ви допустили помилку. Радимо вам вивчити рекомендації Facebook, які допоможуть зробити рекламу більш привабливим.

Проблеми з посадковою сторінкою

Якщо посадкова сторінка не дає конверсій, вас чекає наступна статистика:

  • качество: середнє та вище;

  • залученість: середнє та вище;

  • конверсії: нижче середнього.

Проблеми можуть мати різний характер, тому методи їх вирішення будуть відрізнятися.

  1. Можливо, на сторінці були внесені зміни, які зробили посадкову сторінку нерелевантною для користувачів. На ній можуть не працювати форми, чат або зворотний дзвінок, тому перед запуском реклами слід уважно все перевірити.

  2. Перевірте аналітику та події в пікселі. Переконайтеся, що всі конверсії враховуються і відслідковуються. Коли аналітика не функціонує належним чином, наприклад, відстежує не всі дані, — статистика не відображає реальної картини. Якщо Facebook не побачить ваші замовлення, то може почати підвищувати ціну на аукціоні.

  3. Якщо все працює правильно, зверніть увагу на дизайн і контент сторінки. Можливо, необхідно переписати текст, змінити оформлення та виправити верстку, через яку сторінка відображається некоректно. Наприклад, при перегляді з мобільного, один блок може перекривати інший або зміщувати форму заявки.

Підіб’ємо підсумки

Якщо у вас виникли сумніви в коректності налаштування таргетингової реклами, не поспішайте і сперше спробуйте перевірити елементи, які можна швидко та безболісно виправити. Якщо це не принесе результатів, проаналізуйте налаштування реклами і тільки тоді переходите до більш серйозних змін.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів