Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Згідно з дослідженням Хорошопу, 78,6% власників інтернет-магазинів використовують рекламу в Facebook для свого бізнесу. Щоб ви могли зробити цей канал ефективнішим, наші партнери, маркетингова агенція ITForce, поділилися кейсом швидкого зростання продажів через Facebook.

Користь таргетованої реклами та динамічного ремаркетингу

Таргетована реклама — один з найефективніших інструментів збільшення продажів. Вона орієнтована на певні категорії людей, а у Facebook широке охоплення користувачів серед всіх груп населення.

Процес відбору й сегментації аудиторії проводиться за певними критеріями. Facebook збирає ці дані з анкет користувачів, аналізує їхню поведінку та інтереси — які групи відвідують, що найчастіше переглядають. Поділ також може будуватися на соціальних і демографічних характеристиках.

Також Facebook дозволяє використовувати динамічний ремаркетинг для роботи з теплою аудиторією. Цю рекламу бачать люди, які вже виявляли зацікавленість в товарах замовника, але з деяких причин не зробили покупку. Можливо, вони вже забули про свій намір купити, а зараз, побачивши рекламу, повернуться і все-таки оформлять замовлення.

Що за проект і як було спочатку

Фахівці агенції ITForce налаштовували таргетовану рекламу для інтернет-магазину аксесуарів: гаманців, рюкзаків, ременів, сумок, парасольок тощо. Офіс і шоу-рум компанії знаходяться у Вінниці, доставка працює по всій території України. Серед інших переваг — широкий асортимент аксесуарів і демократичні ціни.

Клієнт звернувся за аудитом рекламної кампанії з метою «Трафік» і налаштуванням динамічного ремаркетингу з метою «Продаж товарів з каталогу». Вони працювали та приносили результати, але замовник хотів більшого.

У рекламний акаунт Facebook не надходила статистика щодо проведених покупок та подій на кшталт додавання товару до корзини, ініціації замовлення тощо. Продажі відстежувалися за допомогою UTM-міток в Google Analytics.

Що зробили, щоб поліпшити результати

Коректно налаштували обліковий запис і передачу подій в Facebook

Основні події, які потрібно було передавати, — кількість, вартість і цінність покупок, а також окупність реклами. Це було потрібно для збору та оцінки статистичних даних про ефективність кампаній. Таким чином, вдалося зібрати дані в одному місці, і це дозволило оперативно реагувати на зміни показників і розуміти, які рекламні кампанії працюють краще.

Налаштовані події в кабінеті Google Реклама

Для оптимізації витрат на покази реклами та участь в аукціонах обмежили ціну за показ. Це виключило неконтрольований злив бюджету, адже в Facebook висока конкуренція в ніші аксесуарів. Оплата списувалася лише після кліку по посиланню.

Розбили каталог на підкатегорії за типом і кольором товарів

Завдяки цьому, ми змогли використати індивідуальний заклик у рекламних постах і демонструвати товари найбільш зацікавленій групі користувачів. Розбивка за кольором, в сукупності з привабливим текстовим супроводом, допомогла передати необхідний інформаційний посил. В одному з оголошень зробили акцент на трендовості й це дозволило залучити додаткову жіночу аудиторію. Дівчата схильні стежити за модою і завжди в курсі популярних кольорових рішень.

Приклади постів для таргетованої реклами в Facebook

Також ми запускали оголошення і російською, і українською. Україномовні користувачі частіше реагують на рекламні тексти рідною мовою.

Налаштували кампанію «Конверсії»

Конверсія — це відношення тих, хто бачив рекламу, до тих, хто зробив потрібну цільову дію. У нашому випадку, кампанія «Конверсії» дозволила відстежити кількість зроблених замовлень. За допомогою грамотно налаштованих оголошень і сегментації аудиторії на чоловічу і жіночу, вдалося зменшити ціну конверсії більше, ніж на 50%.

Зібрали дані щодо покупок для настройки look-a-like аудиторії за подією Purchase

Look-a-like аудиторія — це користувачі, схожі на клієнтів компанії. Наприклад, це можуть бути жителі певної країни, однієї вікової категорії та зі схожими інтересами. Facebook оновлює аудиторії кожні 3-7 днів. Від розміру вибірки залежить схожість користувачів, які в результаті побачать креативи.

Facebook ставить мінімальний поріг у 100 людей, а рекомендує хоча б 1 000. Так досягається максимальна точність таргету, і завдяки цьому ми охопили ще більше цільових користувачів. Як наслідок — зросла кількість продажів.

Оптимізували процеси

Під час оптимізації важливо якомога швидше реагувати на зміни і спостерігати за реакцією аудиторії. У процесі ведення рекламного акаунту ми виконали кілька завдань.

  1. Тестували різні варіанти текстів для груп товарів і виявили найвідповідніші. Приміром, згадки про тренди сезону.

  2. Аналізували сегменти користувачів за віком, статтю та плейсментом, щоб розуміти ефективність груп користувачів. Це дозволило сфокусуватися на найрезультативніших групах. За підсумками виключили неефективні сегменти з показів.

Відключили неефективну кампанію «Трафік»

Ефективність таргетованої реклами найяскравіше простежується в порівнянні з результатами раніше налаштованої кампанії «Трафік». Вона мала збільшити відвідуваність сайту, але виявилася неактуальною. Людині легше зважитися на покупку одного запропонованого товару, ніж вибирати з цілого сайту.

При порівнянні роботи вихідної кампанії «Трафік» і налаштованої кампанії «Продаж товарів з каталогу» стало зрозуміло, що друга принесла в 4,5 рази більше покупок. Ми вирішили відключити неефективну кампанію, адже витрачати на неї бюджет виявилося нерентабельно.

Показники роботи вихідної кампанії «Трафік» і налаштованої «Продаж товарів із каталогу»

Результати

За півтора місяці ведення кампаній та налаштування нових РК цільова реклама дозволила збільшити продажі втричі — на 202%. Вартість за покупку (CPO) знизилася більше ніж вдвічі — на 63%, а загальний дохід з таргетованої реклами виріс більше ніж втричі — на 226%.

Порівняння двох однакових періодів роботи реклами в Facebook до і після початку оптимізації

За час активної співпраці рекламний бюджет збільшився всього на 11%, але загальний результат повністю задовольнив замовника. Продажі з Facebook за порівняльний період збільшилися на 85%.

Порівняння кількості оформлених замовлень до і після початку оптимізації. Джерело трафіку: Facebook

Висновки

Ведення бізнесу в соціальних мережах — додаткове джерело конверсій і трафіку. Facebook надає широкі можливості настройки таргетованої реклами і допомагає вести роботу лише з релевантною цільовою аудиторією. У нас вийшло збільшити обсяг продажів для сайту замовника за допомогою оптимізації і постійного моніторингу результатів. Персоналізація реклами допомогла поліпшити якість аудиторії, а це, в свою чергу, призвело до збільшення доходів, чого і вимагав клієнт.

Новий коментар
Оцінка