Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Описи товарів у інтернет-магазині — важливий елемент картки товару. Ми трохи розповідали про особливості їх підготовки в загальному матеріалі про тексти для інтернет-магазинів, а в цій статті обговоримо їх докладніше.

Навіщо потрібні якісні описи товарів

Коли клієнти шукають товар і збираються придбати його вперше, їм потрібен максимум інформації. Характеристики товара передають її занадто лаконічно, зате описи можуть пояснити суть продукту, показати його переваги і відповісти на запитання без звернення до служби підтримки.

Якісний опис товару вирішує відразу кілька завдань:

  • допомагає аргументувати ціну вище середньої по ринку завдяки грамотно прописаній УТП;

  • мотивує до покупки;

  • пояснює, чому клієнт повинен купити товар саме в цьому інтернет-магазині;

  • допомагає у просуванні сайту.

Ми розповімо, як підготувати описи товарів, які підійдуть і людям, і пошуковикам.

Як створити ефективний опис товару

Не гоніться за унікальністю текстів

Є стереотип, що описи товарів мають бути унікальними, і що Google з Яндекс майже не індексують сайти зі скопійованої інформацією. Але це не так. Наприклад, ніхто не напише опис нового IPhone краще, ніж компанія-виробник і її маркетинговий відділ. Абсолютно безглуздо робити рерайт цього опису, адже подібний текст не містить додаткової цінної інформації. Нейромережа Google це відразу зрозуміє.

Текст оригіналу та його рерайт в очах бота виглядають як один і той же текст, тільки рерайт частіше за все ще й гірше сприймається, адже у гонитві за унікальністю автори замінюють зрозумілі всім слова на синоніми.

Регулюйте довжину опису в залежності від особливостей товару

Немає універсальних рекомендацій щодо обсягу текстів описів. Все залежить від типу товарів і для деяких з них досить декількох речень. Головне — просто і зрозуміло розповісти користувачеві про особливості товару.

Приклад невеликого опису

Описи складних товарів на кшталт туристичного обладнання можна робити настільки великими, наскільки потрібно. Головне — дотримуватися структури і послідовності в тексті.

Приклад довгого опису товару в інтернет-магазині

Розширюйте інформацію, яка подана в характеристиках

В описах необхідно відштовхуватися від характеристик товарів, але не повністю копіювати їх. Якщо користувач заглядає до опису, значить йому потрібна додаткова інформація, яка пояснює характеристики продукту.

Наприклад, якщо ви продаєте планшети, не потрібно описувати історію створення планшетів та їх різновиди. Лише конкретика. Наприклад, якщо в характеристиках написано, що у планшета є датчики GPS і ГЛОНАСС, то в описі слід розповісти, що завдяки їм можна отримати високошвидкісний доступ до інтернету.

Характеристики товару
Розширена інформація про характеристики в описі

Розповідайте про вашу УТП

Дуже часто користувачі переходять на сторінку товару прямо з пошуковика і не читають інформацію про компанію. Тому можна розповісти про вашу унікальну торгову пропозицію прямо в описі. Вона може полягати в:

  • безкоштовній, порівняно дешевій або просто дуже зручній доставці товарів;

  • післягарантійному або недорогому обслуговуванні від магазину протягом певної кількості місяців;

  • нарахуванні акційних балів, додатковій знижці на аксесуари, подарунку тощо;

  • інформації про офіційне представництво бренду і гарантії оригінальності товару та гарантійного обслуговування;

  • повідомленні про наявність офлайн-точок видачі, в яких зручно отримувати товари тощо.

Завдяки цій інформації, користувач може зупинитися саме на вашій пропозиції.

Приклад УТП в описі товару

Додайте унікальні зображення

Унікальні зображення з такими ж унікальними альтами допомагають якісно поліпшити ранжування сторінки. Їх можна купити на стоках, у оглядачів або зробити самостійно. Але не забувайте про те, що занадто великі зображення можуть негативно вплинути на показники швидкості завантаження сторінки. Їх потрібно оптимізувати під вимоги пошукових систем.

Приклад унікального зображення в описі товару

Додайте відеоогляд

Щоб користувачі змогли розібратися в деяких складних або нових товарах, на зразок гаджетів, в описи товарів варто додавати відеоогляди. Навіть найкращий текст описів не зрівняється з живою людиною, яка розповідає про товар і показує його можливості.

Пример відеоогляду в описі товару

Як організувати процес по створенню описів

  1. Створіть список товарів, яким необхідні описи. Почніть з популярних і тих, в яких важко розібратися за допомогою лише характеристик.

  2. Вивчіть описи товарів конкурентів, які вище вас у пошуковій видачі. Якщо у них є якісь цікаві знахідки щодо структури, обсягу або подачі описів, не соромтеся використовувати їх у себе.

  3. Пропишіть загальні вимоги до текстів описів. Наприклад, що вони мають бути простими, мати чітку структуру і бути без помилок. Для перевірки текстів можна використовувати сервіси Главред, Орфограмка або Текст.ру.

  4. Якщо є можливість, напишіть описи самостійно. Ви добре знаєте продукт, тому зможете описати навіть не очевидні переваги. Але якщо на це немає часу, можете найняти контент-менеджера.

Хороших вам описів і відмінних продажів!

Новий коментар
Оцінка