Поради Опубліковано: 09.12.2022

Новорічні акції під час війни

Новорічні акції під час війни

В умовах війни, у деяких продавців може виникнути питання щодо доречності проведення яскравих акцій. Ми написали статтю, в якій постаралися дати відповідь на це запитання.

Зміст статті
  1. Реакція українців на акції в інтернет-магазинах
  2. Ідеї для новорічних акцій
  3. Поради з проведення новорічних акцій в умовах війни
  4. Висновок

Наближається Різдво та Новий рік, які для e-commerce мають особливе значення. В цей період продажі стрімко зростають та щоб стимулювати їх інтернет-магазини вигадують різноманітні акції. Але в Україні триває війна з росією та загальна ситуація в країні не підходить для розваг. Через це у декого може виникнути питання: чи варто проводити новорічні акції? У цій статті ми розкажемо чому не слід відмовлятися від звичних маркетингових активностей на Новий рік.

Реакція українців на акції в інтернет-магазинах

Нещодавно відбулася Чорна п’ятниця, яка завжди була своєрідною репетицією перед новорічними акціями — схожі великі знижки та неабиякий ажіотаж. Підприємці завжди використовували цю подію, щоб підготувати свій інтернет-магазин до серйозних навантажень на новорічні свята. Цьогорічна Чорна п’ятниця також сприяла підготовці бізнесу, але вже в новому плані — вона показала чи варто робити акції під час війни. Відповідь однозначна: так.

Українці хочуть бачити акції в інтернет-магазинах та прагнуть ними користуватися. Про це свідчить статистика продажів Чорної п’ятниці-2022. За даними monobank, в період з 21 по 27 листопада, клієнти банку зробили 17,7 млн покупок, що лише на 2,2 млн менше, ніж за аналогічний період в 2021 році. Сума витрат покупців склала 8,4 млрд грн проти 6,5 млрд грн у минулому році. На збільшення витрат, звісно, повпливало зростання цін та курсу валют. Але кількість покупок є показовою та вказує на те, що українці чекають на акції.

Схожий висновок можна зробити зі статистики від Хорошоп, яку платформа надає ресурсу opendatabot. На графіках чітко видно, що за тиждень, коли тривала Чорна п’ятниця, клієнти платформи генерували найбільшу кількість замовлень за рік. Наприкінці листопад інтернет-магазини отримали у 1,5 рази більше замовлень, ніж в останній місяць перед повномасштабним вторгенням росіян. Покупцям не завадили навіть блекаути з ракетними обстрілами, щоб зробити необхідні замовлення.

Ідеї для новорічних акцій

Власникам інтернет-магазинів часто хочеться придумати якусь незвичайну акцію, тому що, за їх думкою, саме від оригінальності залежить маркетинговий успіх. Але у випадку новорічних акцій може спрацювати приказка: «найкраще — ворог хорошого». Надто складні механізми акцій заплутають покупців та дадуть зворотній ефект. Краще використовувати загальновідомі практики, які вже довели свою ефективність.

  1. Звичайна фіксована знижка. Знижка та акція — це майже синоніми для покупців, які часто чекають на свята саме для того, щоб придбати товар за зниженою ціною. Незважаючи на свою простоту, знижки є самим дієвим видом акції та інтернет-магазин ніколи не зробить помилку, впровадивши їх.

  2. Знижки на комплекти товарів. На новорічні свята середній чек в інтернет-магазинах стає великим, тому що клієнти роблять крупні покупки та додають в замовлення багато позицій. Для стимулювання перехресних продажів, зробіть знижки на певні комплекти товарів. Наприклад, купуючи пляшку шампанського разом з цукерками, покупець отримує знижку. Це додатково збільшить ваш середній чек. 

  3. Подарункові сертифікати. Покупка сертифікатів у подарунок є типовою практикою для сфери послуг, але вони також працюють в інтернет-магазинах. Часто люди не знають, що їм дарувати, а гроші, у вигляді подарунка, виглядають тривіально. Запропонуйте їм купити сертифікат з фіксованою сумою для здійснення покупок в інтернет-магазині. Такий підхід спрацює, як для косметики, так і автозапчастин.

  4. Розіграш подарунків. Різдво та Новий рік — це час подарунків і покупці зрадіють, якщо ви подаруєте їм щось. Оголосіть, що кожен покупець, який зробить покупку на зазначену суму — отримує подарунок або автоматично стає учасником розіграшу призів.

  5. Безкоштовна святкова упаковка товарів. Ваша невеличка інвестиція в упаковку додасть покупцям приємного враження про інтернет-магазин. До того ж клієнти зможуть відразу використовувати куплений товар у вигляді подарунку, без додаткових маніпуляцій.

  6. Промокод зі знижкою. Якщо ви з якихось причин не хочете робити знижки на весь асортимент товарів, то зробіть новорічний промокод. З його допомогою, клієнти зроблять собі знижку на потрібні їм товари. Також це додасть покупцям відчуття, що інтернет-магазин ставиться до них по-особливому.

Хоч в цих акціях немає нічого незвичного, але вони працюють з року в рік. Ви можете комбінувати їх, використовуючи одразу декілька механізмів на новорічні свята. Більше про ідеї для вдалих новорічних продажів читайте в нашій статті. Пам’ятайте, що незалежно від механізму акції — її успіх буде залежить від того, як вона буде подана. Якщо вам вдасться створити гарну святкову атмосферу, то навіть звичайні знижки принесуть вашому інтернет-магазину успіх.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Поради з проведення новорічних акцій в умовах війни

Контент

Головним символом новорічних свят є ялинка, але сама по собі вона — це просто дерево, а святковою її роблять прикраси. Так само з новорічними акціями — вони не будуть приваблювати людей без контенту навколо них. Йдеться про банери, слогани та креативи.

Першочергово займіться слоганом. Не використовуйте агресивні та нав’язливі меседжі, на кшталт «купуй, бо не встигнеш». Віддайте перевагу теплим і спокійним словам, які так потрібні українцям сьогодні. Наприклад, магазин MOYO зробив розсилку із закликом «Порадуйте малечу подарунком», де розповів про святкові знижки на дитячі товари.

У своїх креативах і текстах відмовтесь від набридлих штампів, а також радянських наративів. Забудьте про Діда Мороза, Снігуроньку та інших персонажів, які неактуальні. Привчіть себе та своїх покупців до героїв, які в Україні та іншій Європі асоціюються з Різдвом і Новим роком, наприклад Святого Миколая. Образ такого персонажу не набридає та його використання не зробить ваші креативи вторичними.

Під час планування своїх маркетингових активностей на свята, приділить більше часу банерам. Приверніть увагу покупців яскравими та якісними зображенням, з гірляндами і новорічною атрибутикою. Ці банери виконають роль святкової вивіски вашого інтернет-магазину, які ми любимо розглядати на звичайних магазинахі, коли гуляємо у період свят. Втім, враховуйте наші реалії та не розміщуйте на банерах феєрверки чи хлопавки — знайдіть інший спосіб забарвити зображення. Найкраще, якщо розробкою новорічних банерів займеться дизайнер. Але якщо у вас його немає, то прочитайте нашу статтю як зробити банер самостійно.

Торгова пропозиція

Робіть чесні знижки. Ваша знижка має бути вагомою для покупця, адже для неї є великий привід. Якщо знижка буде мізерною, то новорічна акція нічим не відрізнятиметься від буденних акцій, які проводяться протягом року. Знижку варто давати на товари, що можуть дійсно зацікавити покупця. Обирайте товари для акції виходячи з того, які товари у вас популярні та які з них можуть бути використані, як подарунок. Також застосуйте ремаркетинг та запропонуйте знижку на товари, якими вже цікавились клієнти. Люди будуть більш зацікавлені в вашій акції, тому що ви запропонуєте гарні знижки на товари, які їм дійсно цікаві.

Канали просування

Розповідайте про свою новорічну акції через всі канали просування, які ви зазвичай використовуєте у роботі. Особливу увагу приділіть соцмережам та розсилками. Все тому, що на цих платформах візуальна складова грає чималу роль, а саме на зображення робиться ставка в новорічних акціях. Робіть не лише e-mail розсилку, а і розсилку в месенджерах. Через перебої зі світлом, люди стали ще більше проводити часу в месенджерах та вони обов’язково помітять повідомлення від знайомого інтернет-магазину.

Термін проведення

Довгоочікувана акція з великими знижками має горіти яскраво, але недовго, щоб не знецінювати її. Готуватися до новорічних акцій варто вже у першій половині грудня, а запускати її приблизно за два тижня до Нового року. Не розтягуйте акцію аж на січень — завершити акційний період слід за день-два до 31 грудня. Виключенням можуть стати хіба що промокоди, які можуть бути застосовані, наприклад, до середини січня

Висновок

Новорічні акції — це важливий момент для всіх інтернет-магазинів і його не варто пропускати через війну. У покупців є запит на акції, що показала Чорна п’ятниця. А ви, як продавці, маєте цей запит задовольнити. Віднесіться до новорічних акції з повною серйозністю та подаруйте своїм клієнтам свято!

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів