З року в рік fashion стає найприбутковішим сегментом інтернет-продаж. В нього входить висококонкурентна ніша одягу та взуття, а також менш конкурентна ніша сумок та аксесуарів. У цій статті ми розповімо як відкрити інтернет-магазин сумок та аксесуарів
З року в рік fashion стає найприбутковішим сегментом інтернет-продаж. В нього входить висококонкурентна ніша одягу та взуття, а також менш конкурентна ніша сумок та аксесуарів. У цій статті ми розповімо як відкрити інтернет-магазин сумок та аксесуарів
Вивчення ніші сумок та аксесуарів
За інформацією німецької компанії Statista, ніша сумок та аксесуарів у 2021 році принесла $133 млрд доходу — це п’ята частина усього сегменту fashion. Один з секретів такого успіху — обширність ниші. В неї входять: рюкзаки, валізи, портмоне, парасольки, прикраси та інші товари, більшість з яких люди використовують щоденно.
Перспективи ніші
Протягом наступних п’яти років український ринок сумок та аксесуарів щорічно зростатиме на 10% та у 2025 році його дохід досягне $29 млн. Рівень зацікавленості зросте з 13,6% до 22%. Також, інтернет-магазини поступово переманять покупців з офлайну.
Наразі 19% продажів сумок та аксесуарів відбувається в онлайні, а три роки тому цей показник дорівнював 14%. За прогнозами, в 2023 інтернет-магазини займуть 22% рынку.
Які товари продавати
Чим обширніше асортимент в інтернет-магазині, тим більше аудиторія та вишча конкуренція. У вузькопрофільних магазинах аудиторія та конкуренція менше, але покупці лояльніші.
Особливість магазину сумок та аксесуарів в тому, що він завжди має можливість для масштабування. Наприклад, почніть з продажів повсякденних рюкзаків, а потім додайте до них поясні, спортивні та дорожні сумки. Ви поступово вивчите ринок, будете добре знати власний товар і при цьому не станете заручником вузької ніші.
Пошук постачальника
Від пошука постачальника залежить якість товарів, рентабельність та безперебійність роботи магазина. Труднощі пошуку в тому, що постачальників багато, але про них мало що відомо. Ви можете в цьому переконатися, зробивши запит Google «сумки та аксесуари оптом». Про цих постачальників складно знайти відгуки клієнтів, тому їхня репутація залишається невідомою.
Безликість постачальників підкреслюють товари, які вони пропонують. Наприклад, деякі з них не вказують назву виробника. Для умовного інтернет-магазину канцтоварів це було б не настільки критично, але ми говоримо про магазин сумок та аксесуарів. Тут бренд та його якість грають вирішальну роль.
Вимоги до постачальника
-
Інформація про товар. Постачальник має надати повний опис та характеристики товару, включно з брендом, габаритами, фото тощо.
-
Прийнятна ціна. Вивчайте ринок товарів, які зібралися продавати. Дізнайтесь вартість в інших інтернет-магазинах та скільки за товари просять постачальники. Сформуйте прийнятний діапазон цін, який дозволить отримувати прибуток, та шукайте вигідну пропозицію.
-
Умови доставки. Від логістики залежить безперебійність роботи інтернет-магазину. Важливо, щоб постачальник міг оперативно поставляти товари та пропонував різноманітні варіанти оплати. Приємним бонусом стане безкоштовна доставка.
Цей чек-лист допоможе відсіяти частину непридатних варіантів, але він не враховує, наприклад, поведінку постачальників при особистому спілкуванні, яке може все змінити. Кінцеве рішення залишається за вами.
Секрети успішного інтернет-магазину
Якщо сайт перевантажен зайвими елементами, користувачам важко орієнтуватися в інтернет-магазині та надовго вони в ньому не затримаються. Принцип хорошого сайту простий: мінімум зайвого — максимум корисного.
Головна сторінка
Не треба мудрувати з кольорами, шрифтами та іншими елементами. Шапку сайту варто заповнити допоміжною інформацією на кшталт логотипу, контактів та графіку роботи. А основний акцент має бути на товарах, які доповнюються інформативними банерами.
Вітрина з хитами продажів, акційними товарами та новинками зафіксує увагу користувачів на асортименті магазину, щоб вони зі старту були залучені до процесу покупок.
Не дайте клієнтам загубитися
Навігація починається з товарних категорій на головній сторінці. Для зручності користувачів, їх варто розділити на підкатегорії. Тоді людина, яка шукає валізу для перельотів, зможе навести курсор на категорію «Валізи» та відкрити підкатегорію «Валізи для ручної поклажі».
Допомагайте клієнтам з вибором
Фільтри в каталозі товарів допоможуть клієнтам швидко розібратися в асортименті магазину. Користувач вкаже параметри та знайде товари, які відповідають його вимогам. На сайтах Хорошопу реалізована можливість налаштування фільтрів для різних категорій товарів.
Фотоконтент на кожному кроці
Покупців приваблюють якісні фото товарів. Сайт має містити зображення на головній, у підкатегоріях, каталозі, картці товарів та корзині. Тоді вам буде легче зацікавити клієнта.
Хизуйтесь брендами
В ниші сумок та аксесуарів бренд може бути важливішим, ніж будь-яка інша характеристика товару. Якщо магазин продає рюкзаки не житомирської швейної фабрики, а відомого Caterpillar — на цьому важливо зробити акцент. Для цього на сайтах Хорошопу створений блок та окрема сторінка з клікабельними логотипами брендів. Після кліку користувач потрапить в каталог товарів обраного бренду.
Відгуки — найкраща реклама
Якість товару — ключове питання, на яке клієнт шукає відповідь перед покупкою. А що, якщо сумка швидко затирається? Може спиці парасольки настільки слабкі, що він зламається при сильному вітрі? Опис товару до кінця не переконає людину, чого не скажеш про відгуки інших покупців.
В інтернет-магазинах на Хорошопі існує система відгуків та оцінок на сторінці товару. Оцінки допоможуть тим людям, які придбали товар та хочуть його відмітити, але не бажають писати коментар. Товари з високим рейтингом будуть звертати на себе увагу в загальному каталозі.
Витискайте максимум
Товари з ніші сумок та аксесуарів нерідко доповнюють один одного. З функцією рекомендованих товарів ви зможете збільшити розмір чеку. Наприклад, клієнт переглядає чоловічу сумку та бачить на сторінці блок з портмоне. Існує шанс, що покупець зацікавить та придбає два товари, замість одного.
Запуск готового інтернет-магазину
Якщо ви хочете інтернет-магазин, але у вас немає достатніх знань чи часу для запуску бізнесу з нуля — ми маємо рішення. Ви можете запустити на нашій платформі інтернет-магазин зі всіма потрібними інтеграціями, мобільною версією, вивантаженням товарів на різні канали продажів та багатьма іншими функціями. Для цього залиште заявку на сайті Хорошопу та отримайте 14 днів безкоштовного тестового періоду, щоб оцінити всі наші можливості.