Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Хочемо поділитися нашою внутрішньою кухнею, розповісти про проблеми, з якими боролися протягом 2016 року, і про результати, яких досягли.

Кількість клієнтів

За 2016 рік кількість наших клієнтів збільшилася втричі. Ми багато спілкувалися з початківцями і досвідченими інтернет-підприємцями і стали ще краще розуміти, що потрібно робити, щоб бізнес наших клієнтів розвивався успішніше. Ми заробили достатньо грошей для подальшого розвитку команди, продукту і послуг, побачили наші слабкі місця, що дало нам можливість боротися з ними.

Підтримка клієнтів

Зростання кількості клієнтів створило підвищене навантаження для команди підтримки, тому її розвиток був одним з основних пріоритетів. Ми розробили нове програмне забезпечення, яке допомогло впорядкувати завдання і поліпшити взаємодію між усіма учасниками процесу: клієнтами, менеджерами і командою розробки.

Відділ підтримки, який раніше складався з однієї людини, за рік розширився до п'яти. Всього за рік ми вирішили 5000 завдань від клієнтів, з середнім часом відповіді у 30 годин. Ми поставили нові цілі щодо покращення нашої підтримки у новому році: розуміємо, що потрібно зробити і як це реалізувати.

Розвиток продукту

Ми перебудували процес випуску оновлень платформи: налагодили щомісячний випуск та майже закінчили перехід до схеми безперервного випуску оновлень (continuous integration), яка пришвидшує виправлення помилок і запуск нових функцій. За рік ми закрили понад 1000 задач і випустили 6 релізів.

Кастомні завдання

За рік ми впровадили понад 300 кастомних доробок різного рівня складності: від невеликих змін дизайну до складних калькуляторів і інтеграцій з зовнішніми системами. Ми опублікували інструкцію для самостійної зміни CSS-стилів і базову документацію з доопрацювання логіки сайту. Це дозволяє залучати зовнішніх підрядників для виконання кастомних доробок без нашої участі, але зі збереженням можливості встановлювати на сайти оновлення. При цьому ми продовжуємо займатися кастомними завданнями в повному обсязі і розширюємо команду розробників.

Розширені стилі дизайну

Ми активно працюємо над поліпшенням і розширенням можливостей дизайну. Нові варіанти стилізації і функціональні модулі дозволять зробити дизайн більш різноманітним без додаткових витрат часу на індивідуальні доопрацювання. Деякі покращення ми вже впровадили, наприклад, нові варіанти банерів. Тепер працюємо над новими варіантами шапки, сторінки товару, новими блоками для головної сторінки і іншими покращеннями. Ось кілька прикладів розширеного дизайну, які скоро стануть доступні всім нашим клієнтам у новому тарифному плані «Супер+».

 

Просування сайтів

Протягом року ми співпрацювали з десятком SEO-агентств, підрядниками наших клієнтів, завдяки чому стали ще краще розуміти технічні вимоги до просування сайтів. Ми вже застосували більшість з них у Хорошопі. З кількома SEO-компаніями ми налагодили тісні партнерські відносини і готові рекомендувати їх. Партнерські компанії вже мають успішні кейси просування сайтів наших клієнтів і глибоко розуміють можливості Хорошопу, що мінімізує вартість попереднього аудиту. Це дає відчутну економію на старті просування, адже класичний аудит зазвичай коштує як один місяць просування.

Більш докладно про всі SEO-можливості Хорошопу і наших перевірених партнерів з SEO-просування ми розповімо в наступних матеріалах. А поки сміливо звертайтеся до нас за рекомендацією, якщо шукаєте підрядників для просування.

Компанія і команда

За рік наша команда виросла у півтора рази. Ми переїхали у новий зручний офіс з захоплюючим панорамним видом на центральну частину Києва. Запрошуємо всіх у гості!

За минулий рік ми доклали багато зусиль, щоб зробити Хорошоп ще кращим у різних напрямках. Але плани на цей рік у нас ще більші. Ми прагнемо, щоб Хорошоп став основним інструментом для створення індивідуальних інтернет-магазинів в Україні.

Починаємо роботу!

Комментарии