Для того, щоб повноцінно просувати інтернет-магазин в Instagram вам знадобиться платна реклама. Вона допоможе дістатися до цільової аудиторії та отримати бажаний результат у вигляді трафіку, продажів або популяризації магазину. В цій статті ми покроково розповімо як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook.
Для того, щоб повноцінно просувати інтернет-магазин в інстаграм вам знадобиться платна реклама. Вона допоможе дістатися до цільової аудиторії та отримати бажаний результат у вигляді трафіку, продажів або популяризації магазину.
В цій статті ми покроково розповімо як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook.
Як запустити рекламу в Instagram
У деяких може виникнути питання: якщо це не реклама Facebook, то чому через Facebook налаштовується реклама в Instagram? Instagram належить Facebook та умовно обидві соцмережі утворюють єдине ціле. Запустити рекламу в Instagram можна через його додаток, але можливості налаштування будуть обмежені. Налаштування через рекламний кабінет Facebook більш різноманітне та дозволяє досягти кращого результату.
Крок 1 — підключення бізнес-профілю в Instagram
Для початку акаунту в Instagram потрібно надати статус бізнес-профилю. Увімкнути його можна в налаштуваннях, натиснувши кнопку «Переключення на професійний акаунт». Окрім того, профілі в соцмережа мають бути пов’язані між собою — це відбудеться автоматично, якщо вони зареєстровані на один номер чи пошту. Запевнитися в тому, що профілі пов’язані, можна в налаштуваннях профілю Instagram на вкладці «Центр акаунтів».
Крок 2 — додавання способів оплати
Facebook не дозволить оприлюднити рекламу без налаштованих засобів оплати, тому цим краще зайнятися ще перед створенням рекламної кампанії. В налаштуваннях Ads Manager є вкладка «Налаштування платежів» — там потрібно натиснути кнопку «Додати новий спосіб оплати» та вказати власні дані.
Крок 3 — створення рекламної кампанії та вибір цілі
На головній сторінці власного профілю в Facebook відкрийте меню та перейдіть в Ads Manager. Натисніть на зелену кнопку «Створити», після чого система запропонує обрати одну з дванадцяти цілей рекламної кампанії. Кожна ціль вирішує власні задачі та від неї залежить де ви зможете розміщувати рекламу. Детально про цілі кампанії ми розповідали в статті про продажі за каталогом.
Крок 4 — налаштування бюджету
На сторінці налаштування рекламної кампанії увімкніть режим оптимізації бюджету. На вибір вам запропонують два варіанти бюджету: денний та на весь період кампанії. Оберіть той тип бюджету, який вам підходить та вкажіть у рядку поруч скільки ви збираєтесь витрачати на рекламу.
Денний бюджет — це те, скільки буде витрачатися на рекламу щодоби. Сума за підсумками одного дня реклами може бути вище чи нижче бюджету, але середній денний бюджет буде дорівнювати вказаному. Якщо обрати бюджет на весь період кампанії, то Facebook сам вирішить скільки йому витрачати щодня на рекламу. По закінченню кампанії бюджет не перебільшить встановлений.
Крок 5 — термін проведення рекламної кампанії
В розділі «Бюджет та розклад» вкажіть термін проведення рекламної кампанії. За замовчуванням, стоїть лише дата початку — просування триватиме поки не закінчаться гроші. Можна увімкнути чекбокс «Встановити дату закінчення» та задати потрібне значення.
Крок 6 — вибір аудиторії
Вибір аудиторії критично важливий для ефективності просування. Якщо задати неправильні налаштування, то рекламу побачить холодна аудиторія, яка не зацікавлена у вашому інтернет-магазині. Facebook дозволяє задати наступні налаштування аудиторії:
-
вік;
-
країна проживання;
-
стать;
-
мова;
-
демографія (освіта, сімейний стан тощо);
-
зацікавленості;
-
поведінка (наприклад, через який смартфон сидять в інтернеті).
Задайте параметри власної цільової аудиторії, а також виключіть ті характеристики, які ви не хочете бачити в користувачах. Наприклад, не показувати рекламу людям молодшим 30. Це звузить аудиторію та зробить рекламу точнішою.
Крок 7 — плейсменти
Плейсменти — це місця, де розташовується реклама. Нам потрібно показувати рекламу в Instagram, тому обираємо режим «Ручні плейсменти» та прибираємо чекбокси з усіх платформ, окрім Instagram. У вас є можливість уточнити в яких частинах Instagram буде показуватися реклама. Це може бути: стрічка, розділ «Цікаве», сторіс, IGTV. Поставьте чекбокси біля тих варіантів, які вам потрібні.
В розділі «Оптимізація та показ» встановіть частоту показів реклами — скільки разів один користувач побачить рекламу за визначений період часу. Часто — не дорівнює добре. Надто нав’язлива реклама може дати зворотній ефект та швидко витратити бюджет.
Крок 8 — створення оголошення
Для створення оголошення дайте йому назву. Його будете бачити лише ви, але воно допоможе орієнтуватися у власних рекламних кампаніях. Після чого виберіть з випадаючого переліку сторінки в Facebook та Instagram. Оголошення можна створити з нуля або ж обрати для реклами існуючий пост в одній з соцмереж.
Створюючи оголошення з нуля, потрібно вказати його формат, наприклад показ у вигляді каруселі чи окремого зображення, додати медіафайл, текст та URL-сайту. На сайт користувачі будуть переходити після кліку на кнопку із закликом до дії, яку можна вибрати із запропонованого Facebook переліку. Якщо ваша аудиторія багатомовна, то Facebook дозволяє зробити одразу декілька мовних версій оголошення.
Тут вам запропонують налаштувати відстеження результатів рекламної кампанії. Для цього знадобиться встановлений на сайті Facebook Pixel, з налаштованими подіями.
Крок 9 — публікація оголошення
В правій частині сторінки можна подивитися як буде відображатися оголошенняв Instagram. Якщо вас все влаштовує та ви налаштували основні деталі показу — оголошення можна публікувати.
Підіб’ємо підсумки
Запуск реклами в Instagram через Facebook — це складний процес, який потребує кропіткого налаштування. Не спішіть витрачати на рекламу великий бюджет, інакше ви ризикуєте злити його. Для початку ознайомтесь з можливостями сервісу та поступово збільшуйте бюджет, перевіряючи результати реклами.