Від трафіку безпосередньо залежать продажі, тому інтернет-магазину потрібно працювати над його збільшенням. Що для цього робити читайте у нашій статті.
Для успішної роботи інтернет-магазину продавець має прагнути до збільшення відвідуваності сайту. У цій статті ми зібрали шість способів, які допоможуть вам підвищити відвідуваність інтернет-магазину.
SEO-просування
SEO-просування допомагає підвищити позиції сайту в пошуковій видачі, тим самим збільшуючи ймовірність переходу користувача за посиланням. За даними компанії Sistrix, перша позиція у видачі отримує 28,5% кліків, а дві наступні — по 15,7% та 11%. Всі інші позиції мають значно менше уваги. Якщо вашого сайту немає у топі видачі, або хоча б на першій сторінці, то ви недоотримуєте велику кількість відвідувань.
Для ефективного SEO-просування важливими є два фактори: технічна готовність сайту до просування та вміння SEO-фахівця. Сайти Хорошопу розроблені з урахуванням рекомендацій пошукових систем та маркетингових агенцій, тому користувачі можуть розпочинати SEO-просування без додаткових витрат на аудит та оптимізацію сайту.
Самостійно займатися SEO-просуванням складно, тому що для цього потрібно розбиратися в аналітиці, алгоритмах видачі та багатьох інших моментах. Для якісного просування краще звернутись до фахівців. Зазвичай вартість послуг починається від 5000 гривень на місяць.
Переваги:
-
стабільне джерело трафіку;
-
дає довгостроковий ефект;
-
у процесі просування, на сайті з'являється корисний контент, покращується юзабіліті та швидкість завантаження;
-
після проведення основних робіт, витрати на просування помітно знижуються.
Недоліки:
-
складно реалізувати без залучення спеціалістів;
-
серйозна конкуренція у видачі;
-
не дає миттєвого результату.
Контекстна реклама
Контекстна реклама — це показ оголошень користувачам за відповідними пошуковими запитами. Магазин отримує теплу аудиторію клієнтів, тому що користувачі бачать рекламу товарів, які шукали. Найпоширеніший інструмент для створення таких оголошень — це Google Ads. Google дозволяє показувати оголошення не тільки в пошуковій видачі, але і на сайтах-партнерах, що збільшує охоплення аудиторії. З нашої статті ви дізнаєтесь, як покроково налаштовується контекстна реклама Google Ads.
Розібратися з налаштуванням контекстної реклами можна самому, але ефективність такого просування може бути невисокою. Для початку краще звернутися до рекламних агентств, які організовують показ оголошень. Вартість послуг спеціалістів із контекстної реклами починається від 3000 гривень. Дізнавшись методи роботи фахівців, ви зможете застосовувати їх самостійно.
Переваги:
-
приваблює теплу аудиторію;
-
працює за релевантними запитами;
-
дає щодо швидкий результат;
-
зрозумілий механізм роботи.
Недоліки:
-
висока конкуренція;
-
постійні витрати на рекламу;
-
є ризик злити бюджет при неправильному налаштуванні.
Таргетована реклама
Таргетована реклама — це спосіб показу оголошень для конкретної аудиторії людей. Під час налаштування реклами, ви можете задати характеристики користувачів, які побачать оголошення: вік, стать, інтереси, місцезнаходження тощо. Таким чином, рекламу побачить тільки ваша цільова аудиторія, якій можуть бути цікаві товари. Для збільшення відвідуваності сайту, ви можете виходити за межі звичної аудиторії та тестувати нові групи клієнтів, змінюючи налаштування націлювання.
Таргетована реклама відкриває доступ до ремаркетингу. Ремаркетинг — це показ реклами користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Наприклад, клієнт дивився на вашому сайті пилососи, а потім побачив оголошення з ними у своїй стрічці Facebook. Для запуску ремаркетингу потрібно збирати інформацію про клієнтів за допомогою Facebook Pixel. На основі зібраних даних, Facebook також може створити схожу аудиторію для показу реклами в соцмережі.
Налаштуванням таргетованої реклами займаються ті ж фахівці, що і контекстної, тому вартість послуг приблизно однакова. Але ви можете налаштувати рекламу власноруч, адже ніхто не знає аудиторію магазину краще, ніж його власник. Для створення якісних оголошень рекомендуємо прочитати нашу статтю про помилки у таргетованій рекламі.
Переваги:
-
діє точково;
-
дозволяє «наздоганяти» відвідувачів сайту;
-
інструмент працює в Google, Facebook та Instagram.
Недоліки:
-
через помилки в налаштуванні таргетингу, оголошення може бачити холодна аудиторія;
-
для запуску реклами потрібна кропітка підготовка та хороше розуміння аудиторії;
-
для збору інформації про аудиторію потрібен час.
Соціальні мережі
Часто продавці одночасно розвивають сайт та сторінку інтернет-магазину у соціальних мережах. Завдяки безлічі різних механізмів просування, магазин може зібрати велику аудиторію на своїй сторінці в соцмережах. Продавці публікують там свій асортимент та просувають його, а для покупки клієнти переходять на сайт. Читайте у нашій статті як відкрити інтернет-магазин у соціальних мережах.
Найпопулярніші соцмережі для створення магазину — це Instagram та Facebook. У них можна просувати свій магазин за допомогою звичайної реклами, а також нестандартних інструментів, наприклад, розіграшів призів. Для ведення сторінки в соцмережах необов'язково наймати когось — навчитися цьому можна самостійно, за допомогою інформації з відкритих джерел.
Переваги:
-
дають вихід велику аудиторію людей;
-
не потрібно залучати сторонніх спеціалістів;
-
популяризує інтернет-магазин.
Недоліки:
-
на розвиток може піти багато місяців;
-
ведення сторінки забирає чимало часу;
-
потрібний додатковий контент.
YouTube
YouTube користується понад 20 мільйонами українців і це головний відеохостинг у світі. Формат відеоконтенту цілком підходить інтернет-магазину. Продавець може робити відеоогляд товару та інструкції, розповідати новини індустрії чи просто говорити про бізнес. Ролики будуть знаходити люди, які не знають про інтернет-магазин та переходитимуть на сайт, щоб дізнатися про нього більше.
У статті про YouTube-канал інтернет-магазину ми розповідали, що для зйомок потрібна якісна апаратура та знімальна група. Якщо ви, наприклад, оволодієте монтажом і зйомкою, то можете впоратися зі створенням роликів самостійно. Але на обладнання потрібно витратитися, інакше ролики втратять якість. Яким би цікавим не був контент, без якісної картинки та звуку — його не дивитимуться.
Переваги:
-
стимулює створення цікавого контенту;
-
дозволяє вийти нові аудиторії клієнтів;
-
розвиває бренд магазину.
Недоліки:
-
не дає швидкого ефекту;
-
створення роликів забирає багато часу;
-
є витрати на обладнання.
Реферальний маркетинг
Реферальний маркетинг — це спосіб залучення нових покупців за допомогою рекомендацій від існуючих клієнтів. Для використання реферального маркетингу інтернет-магазину потрібно стимулювати роботу сарафанного радіо. Магазин має запустити програму лояльності, яка дозволить клієнтам отримувати нагороду за залучення покупців. Нагорода підштовхне клієнтів до більш активного обговорення магазину серед своїх знайомих, що надалі підвищить відвідуваність сайту.
Для того, щоб реферальний маркетинг працював, магазин має забезпечити якісне обслуговування клієнтів. Люди не будуть рекомендувати проблемний магазин своїм знайомим, щоб не псувати свою репутацію. Також важливо подбати про гідну нагороду за запрошення покупців. Винагороду можна давати не тільки існуючому клієнту, але й новому, щоб одразу привернути його до себе.
Переваги:
-
не потребує додаткових витрат;
-
працює у пасивному режимі;
-
швидко впроваджується;
-
Індивідуальні рекомендації працюють краще звичайної реклами.
Недоліки:
-
не забезпечить масовий приплив клієнтів;
-
для запуску необхідно мати аудиторію лояльних клієнтів.
Висновок
Кожен продавець має пам'ятати, що для продажів недостатньо створити інтернет-магазин — потрібно постійно шукати нових клієнтів. Використовуйте рекомендовані способи, щоб підвищити відвідуваність сайту. Комбінуйте одразу кілька інструментів для кращого ефекту.