Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Невеликим ecommerce-проектам складно конкурувати з виробниками та гігантами на кшталт Епіцентру або Rozetka. Наші партнери, компанія TurboWeb, поділилися кейсом інтернет-магазину будівельних інструментів і садової техніки, який працює на Хорошопі. У ньому розповіли, які канали просування найефективніші для невеликого бізнесу.

Як конкурувати з великими гравцями

Суперництво з гігантами торгівлі — непросте завдання, адже SEO-видача заповнена відомими на ринку інтернет-магазинами, а в контекстній рекламі ціна за клік зростає кожного року. У малого та середнього бізнесу не вистачає маркетингових бюджетів, щоб перемагати в цій гонці. Тому, замість демпінгу цін, варто зробити ставку на ефективні канали просування.

Google Shopping

Потенційні клієнти йдуть із запитом про продукти в Google, наприклад, шукають у пошуку будівельний інструмент і бачать потрібний товар в Google Shopping. Картинки з товаром і цінами розміщуються вище решти видачі, тому контекстна реклама та органічна видача з сухим текстом залишаються внизу.

Google Shopping хороший тим, що в Україні далеко не всі інтернет-магазини його використовують. Конкуренція невелика, а значить до видачі можуть потрапити відразу два або три оголошення одного інтернет-магазину — це збільшує ймовірність того, що покупець придбає товар саме там.

Спеціалісти агенції TurboWeb налаштували Google Shopping для інтернет-магазину будівельних інструментів і садової техніки. За період карантину, з 1 березня до 31 травня, магазин вклав у рекламу 67 521 грн і в результаті продав товарів на 1 769 928 грн. Доля рекламних витрат у загальному склала 3,8%.

Результати використання Google Shopping

Маловідомі магазини можуть отримувати замовлення з Google Shopping, навіть коли там рекламується сам виробник або великі гравці ринку, продаючи товари за однаковими цінами. Наприклад, інтернет-магазин будівельних інструментів і садової техніки продає продукцію відомого бренду-виробника Dnipro-M. Конкуренція за цими товарами дуже висока, адже їх реалізує не лише безліч великих магазинів, але і сам виробник на офіційному сайті. Але дані нашого невеликого інтернет-магазину з Google Analytics для окремих товарів показують, що за три місяці було продано 502 товари цієї марки на загальну суму $ 11 711. Крім того:

  • 16% доходу від продажів всієї продукції інтернет-магазину дає Dnipro-M; 
  • 92,3% продажів по бренду Dnipro-M приходить з Google Shopping;
Показники інтернет-магазину щодо товарів відомого бренду Dnipro-M

Динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram

Частина користувачів, які перейшли на сайт по рекламі, конвертується у продажі. А з тими, хто покинув сайт, залишивши покупку на потім, потрібно попрацювати окремо, адже гроші на їх залучення вже витрачено. Потрібно їх наздогнати, нагадати про себе і повернути на сайт, де вони можуть все ж купити товар. Це можна зробити за допомогою динамічного ремаркетингу в Facebook та Instagram.

Інтернет-магазин будівельних інструментів і садової техніки протягом трьох місяців вклав у ремаркетинг у соцмережах $131 і отримав замовлень на $4055. Частка рекламних витрат від загальної суми замовлень склала всього 3,2%.

Ефективність динамічного ремаркетингу в Facebook та Instagram

Висновки

Не варто опускати руки, якщо ви продаєте популярний товар і думаєте, що не зможете конкурувати з великими гравцями ринку та виробниками. Головне — використовувати правильно налаштовані інструменти маркетингу, які орієнтовані не на покази та кліки, а на продажі.

Новий коментар
Оцінка