Старт Опубліковано: 05.06.2024

Топ-10 міфів про продажі за кордоном

Топ-10 міфів про продажі за кордоном

Ця стаття допоможе вам розвіяти основні міфи та хибні думки про міжнародні продажі. Сподіваємося, що після неї ви наважитеся вивести свій бізнес на міжнародний ринок.

Зміст статті
  1. На експорт працює лише середній та великий бізнес, а не маленькі магазини
  2. У мене недостатньо широкий асортимент
  3. Я не вмію вільно розмовляти іноземною мовою
  4. Технічні можливості мого сайту не дозволяють продавати за кордон
  5. Для запуску закордонних продажів потрібно створювати окремий сайт
  6. Для продажів за кордоном потрібно реєструвати там бізнес
  7. Іноземці не будуть чекати на доставку замовлення з України
  8. Магазин з України не викличе довіру у іноземців
  9. Робота на експорт потребує значних інвестицій
  10. Закордонні продажі – це невідомий та заплутаний шлях

Навколо закордонних продажів існує чимало страхів і міфів, які можуть заважати підприємцям наважитись вийти на іноземні ринки. Більшість з цих перепон перебільшені або взагалі надумані. Ми зібрали топ-10 міфів про продажі за кордоном і збираємося розвінчати їх.

На експорт працює лише середній та великий бізнес, а не маленькі магазини

«Робота на експорт» звучить як щось дуже серйозне та складне, що під силу лише розвинутому бізнесу, зі значними ресурсами. Однак в реальності більшість продавців, які виходять на міжнародні ринки, – це представники малого бізнесу. Вони використовують цей канал продажів, як можливість розширити цільову аудиторію та не обмежувати себе лише українським ринком, де часто конкуренція надто сильна. До того ж середній чек за кордоном зазвичай вище і малому бізнесу простіше отримати 1-2 міжнародних замовлення на суму, яка буде еквівалентна десяти продажам в Україні. 

Ми знаємо приклади, коли підприємці вважають свій магазин навіть не малим, а мікробізнесом. Вони займаються всіма процесами самостійно та не мають найманих працівників чи партнерів. Але це їм не заважає отримувати основну частку доходів саме від міжнародних продажів.

У мене недостатньо широкий асортимент

Цей міф в основному пов’язаний з виробниками товарів. Адже саме вони можуть вважати, що їх товари недостатньо досконалі для міжнародного ринку або асортимент не надто різноманітний, щоб пропонувати його іноземцям. Деякі виробники називають цю думку тією перепоною, через яку втратили цінний час і не запустили продажі за кордоном раніше. Виходити на іноземні ринки і отримувати замовлення можна з обмеженим асортиментом. Поступово він буде розширюватися, але ви вже будете мати досвід продажів і напрацьовану клієнтську базу. 

Я не вмію вільно розмовляти іноземною мовою

У більшості випадків для закордонних продажів достатньо знати англійську мову хоча б на базовому рівні. Вільне володіння необов’язкове, тому що продавці майже не спілкуються вживу, тобто по телефону. А в форматі переписки можна легко та ефективно використовувати сучасні перекладачі, що побудовані на штучному інтелекті. За допомогою цих інструментів продавці навіть перекладають контент на сайті та користувачі не мають претензій до перекладу.

Технічні можливості мого сайту не дозволяють продавати за кордон

Прийом міжнародних замовлень не потребує функцій, які неможливо реалізувати на українському сайті. Ви можете продавати за кордон, якщо ваш сайт має:

  • мультимовність і мультивалютність;

  • інтеграції з міжнародними платіжними системами;

  • інтеграції з українськими поштовими операторами, які займаються міжнародною доставкою;

  • адаптовану форму замовлення, де покупці можуть вказати свою точну адресу;

  • можливість задавати SEO-налаштування на різних мовах.

Ці та інші можливості для продажів за кордон ми реалізували в рамках Хорошоп.Export. Дізнавайтеся за посиланням більше про те, як Хорошоп допомагає продавати на міжнародному ринку.

Для запуску закордонних продажів потрібно створювати окремий сайт

Якщо у вас вже є діючий сайт інтернет-магазину в Україні, то ви можете використовувати його ж для отримання замовлень з-за кордону. Для цього потрібно зробити відповідну мовну версію сайту, наприклад англійську, додати ціни у новій валюті та підключити необхідні засоби онлайн-оплати, доставки тощо. Це найлегший та найбільш поширений варіант роботи на експорт. Детальніше про те, як підготувати сайт до продажів за кордон ми писали в іншій статті.

Окремий сайт ви можете створити у майбутньому, якщо зробите ставку на міжнародний ринок і у вас виникне потреба розділити магазини. Наприклад, у вас буде відрізнятися асортимент, ви захочете серйозно зайнятися пошуковою оптимізацією сайта за кордоном і т.п. Для перших же кроків за кордоном вам точно вистачить вашого існуючого сайту.

Для продажів за кордоном потрібно реєструвати там бізнес

Якщо ви не плануєте орендувати склад за кордоном, живете в Україні і будете звідси відправляти замовлення, то у вас немає потреби в реєстрації бізнесу за кордоном. Для роботи на експорт з України достатньо мати звичайний ФОП і сплачувати податки в український бюджет. За підсумками нашого опитування про український бізнес за кордоном, 77% продавців працюють як ФОП.

Українські підприємці реєструють бізнес в Європі, коли вони там живуть або у них в країні є партнери, і хочуть доставляти товари покупцям вже з європейського складу. Також бізнес за кордоном інколи оформлюють ті, хто працює в B2B і відправляє великі партії товару.

Іноземці не будуть чекати на доставку замовлення з України

Практика показує, що іноземці абсолютно спокійно можуть чекати на своє замовлення навіть 2-3 тижні. Жоден підприємець, з яким ми спілкувалися, не заявив, що час доставки якось заважав міжнародним продажам або викликав невдоволення у покупців. Головне – попереджати про терміни доставки на сайті. Українські поштові оператори постійно покращують якість своїх міжнародних послуг. В більшість країн Європи та США посилки в середньому йдуть до двох тижнів чи навіть швидше. А в окремі країни доставка взагалі займає лише декілька днів. Раніше ми вже писали як доставляти товари з України за кордон.

Магазин з України не викличе довіру у іноземців

Досвід наших продавців доводить, що українське походження магазину це радше перевага в очах іноземців. В умовах війни з росією, західна аудиторію активно підтримує Україну і покупки в наших інтернет-магазинах – це один з проявів такої підтримки. Коли іноземці дізнаються звідки продавець, то зазвичай це викликає у них додатковий ентузіазм і лояльність вже на початку знайомства з магазином. Також етнічні українські товари зараз в тренді, а сам по собі лейбл Made in Ukraine інколи стає причиною покупки, тому що в очах деяких покупців Україна досі є екзотичною країною.

Робота на експорт потребує значних інвестицій

Все залежить від того, яку модель продажів ви оберете. Якщо ви будете відправляти товари з України, як більшість продавців, то такий підхід не несе за собою жодних фінансових ризиків. Ви локалізуєте сайт і реалізуєте можливість відправки товарів товарів за кордон. Локалізацію можна зробити самостійно за допомогою автоперекладачів або ж звернутися до спеціалістів з перекладу. Далі ви будете витрачатися лише на просування, як і на українському ринку.

Закордонні продажі – це невідомий та заплутаний шлях

Тренд з виходом на міжнародний ринок триває вже не перший рік і за цей час сотні українських інтернет-магазинів почали продавати за кордон. Більшість прийомів, секретів і особливостей міжнародної торгівлі вже відомі. Продавці вже розуміють вподобання іноземної аудиторію та поведінку. Вони відкрито діляться своїм досвідом і ви можете сміливо його використовувати. Для цього читайте кейси продавців, про які ми розповідаємо у нашому блозі, а також приєднуйтесь до спільноти Хорошоп про міжнародні продажі.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів